نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتديات شباب وبنات بنات الموضة والأزياء والمكياج والتجميل

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

بمناسبة العام الجامعى شنط واحذية ماركة جوتشى

اغلبنا عارف جوتشى وعلامتها وماركتها وطبعا جوتشى الاصلى اسعارها فوق كتيير وربنا يخلى لنا الصين ويخلينا نعمل زيها ونوصل للى هى وصلت له احنا عندنا التعداد والعداد ولكن ينقصنا التصميم والتنظيم ولكن حلمى سوف يتحقق يوما ما ولكن لى كلمة ف اذن كل بنت بس اخر التوبيك وبعد مانشوف ونتفرج

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

اصل الحكايه عمرها ما كانت بالفلووس أنا شنطتي "ماركة"..* أنا ساعتي "ماركة"..* أنا بنطلونى "ماركة"..* أنا جزمتي "ماركة".....
قال وزير التجارة الفرنسي : (الماركات) هي أكبر كذبة تسويقية صنعها الاذكياء لسرقة الاثرياء فصدقها الفقراء !!
مش شرط أشيل " iphone " .. عشان تقول اني ذكي وافھم ..!!
* مش شرط أكل كل يوم في " Mac " او " KFC " .. عشان تقول إني معايا فلوس ..!!*
مش لازم لما أحب أقعد مع إصحابي .. نقعد... كل يوم في " Star Bucks " او " Costa " عشان نقنعك إننا أولاد ناس ..!!*...
مش شرط أجيب لبسي من " Adidas " او " Nike " عشان أكون نضيف ..!!
* مش شرط أبرطم بالإنجليش .. وكل جملة أدخل فيها كلمتين عشان تقول عني مثقف ..!!
* مش شرط أمشي أسمع " Adele " أو " Rihanna " عشان تقول عني متحضر ..!!
انا معظم لبسي من وسط البلد يا سيدي .. باقعد مع اصحابي في اي مكان . ولما نجوع بناكل عادي من اي مكان .. بتكلم عربي عادي (مع انى ممكن اكون باتكلم إنجليش أحسن منك) ..ولو شايف إني فقير مثلا أو بخيل .. فأحب أقول لحضرتك .. إنك كمان مريض ..أنا ممكن أعمل كل اللي فوق .. بس كل الفكرة إني شفت ناس .. ممكن يعيشوا إسبوع كامل بسعر تى - شيرت من Adidas ..شفت عائلات ممكن يتغدوا كلهم بثمن قعدة من قعدات Star Bucks ..فعرفت وقتها إن الفلوس مش كل حاجه ..وعرفت إن اللي بيقيس الناس بالمناظر .. ده لازم يتعالج بسرعة ..عشان المناظر عمرها ما كانت مقياس للتحضر

التحضر الحقيقي .. تحضر الأخلاق والعقل

المقال "بمناسبة العام الجامعى شنط واحذية ماركة جوتشى" نشر بواسطة: بتاريخ:

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
عروض و تخفيضات فتح الله ماركت بمناسبة عيد الام المستمر حتي 30 مارس 2013
مصر : عروض " لولو " هايبر ماركت على ملابس واحذية الشتاء من 9 فبراير حتى 5مارس 2012
تفاصيل الغاء الكتاب الجامعي من العام الدراسي الجديد 2011
بمناسبة افتتاح اكسبتوس هايبر ماركت فرع سبورتنج