نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى التسلية والترفيه منتدى الحب والرومانسية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

عاجل : قلب حزين

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
انا عندى مشكلة ارجو ان تساعدونى فى حلها انا كنت متزوجة وعندى ولد ولكن شاء الله ان افقد زوجى وولدى فى حادث سيارة وذلك من خامس سنوات والحمد لله انى لااعترض على قدر الله سبحانة وتعالى ولكن الوحدة هى التى تقتلنى

العلم ان من سيقراء الرسالة سيقول لماذا لم تتزوجى حتى الان؟

هذة هى المشكلة الحب لابد ان اتزوج على حب وعندما ما دق قلبى دق مع انسان متزوج وعنده اطفال هو زميلى فى العمل وهو يحبنى جدا ولكن لااستطيع ان امنع نفسى من التفكير فى او البعد عنه وهو نفس الشى

ماذا افعل هل ابتعد عنه واعيش تانى فى وحدة ام اوفقك على الزواج منه؟؟؟؟؟؟؟

مع العلم هو كان سيتزوج تانى علشان فى خلافات مع زوجته ولكن كان يبحث عن الحب
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

ماذا افعل؟؟؟؟؟؟

المقال "عاجل : قلب حزين" نشر بواسطة: بتاريخ:
احزان غزل
طبعا ابعدى عنه انت كدا بتهدمى اسرة
حاولى تشغلى نفسك باى شى
وعلى فكرة مش كل اللى بيجوزوا عن حب سعداء الحب قبل الزواج شى وبعد الزواج شى اخر
انت بتحبوا بعض لاانكم بعاد عن بعد لكن يوم ما تكونوا مع بعض تبقى انتى بالنسبة له شى عادى وممكن بعد ذلك يرجع الى زوجته واولاده مرة اخرى
بلاش تهدمى اسرة علشان الحب
ان شاء الله ربنا يرزقك بانسان افضل منه فكرى بعقلك والقرار فى النهاية لكى انتى
وردة المستقبل
لا حبيبتي ابعدي عنه انتي كدة بتخربي بيت اسرة استني نصيبك ان شاء الله يبعتلك الرجال الي يسعدك
حائرة
السلام عليكم
اختى الزيزة متهيقلى انك اتجرحت كتير من فقدان زوجك وابنك وحقك ترتاحى لكن لا اظن ابدا ان راحتك هتكون مع شركاء فى زوجك .. انتى محتاجة انسان يفهمك ويعيش معاكى حياه تنسيكى التعب واحزن والوحدة ولو تزوجت من رجل متزوج ثقى انه دائما هيكون فيه وقت مشغول عنك بزوجته التاتنيةواولاده منها .. صدقينى مش هتحسى بالراحة بل بلوعة والام انتى فى غنى عنها .. اصبرى وان شاء الله ربنا يرزقك بالزوج الصالح اللى يريح قلبك
عشق الروح
اصبرى الصبر جميل
اكيد هتلاقى الحب الحقيقى من شخص ليكى لوحدك مش هيبقى ربع ليكى بس والباقى لمراته وعيالة
انتى فى غنى عن التعب وقهرتك على ابنك الله يرحمه ربنا يصبرك يارب
لما تلاقى انه بينشغل عليكى على طول علشان عياله ومراته فأنتى اصبرى وان شاء الله هتلاقى الشخص اللى يستهلك ويبقى ليكى لوحدك وتكونى عيلة ان شاء الله
ربنا هو المستعان
مثل القمر لي جانب مظلم
حطي نفسك مكان زوجته وانتي اللي هتجاوبي على سؤالك بنفسك
السلام عليكم

انا شريف دارس علم نفس اختى الحب عمرو ما يجى على حب خلى فى بالك ان الوحده الا انتى عيشاها هتحكمى على حد بيها

والحد دا هى مراتو الاوله اختى الشرع نحلل مثنا وثلات ورباع ةلكن ربنا وصانا بلعدل بنهم وهو للاسغ مش هيعدل على شان فى مشاكل بنهم وهتكونى انتى السبب ياريت تفكرى صح وكلامى اكيد وصلا لأنى مش هدخل هنا تانى

وشكرآ

تحياتى شريف
روفا الهندى
لو بتحبيه سيبى مراته وعياله يتهنوا بيه .. و إن كان أمر الوحده فالله معاكى ..
ومع إن الحب أعظم حاجه فى الدنيا بقولك مش لازم الزواج يكون على حب ..
واصبرى وصابرى , لأنك قدرتى 2 نقطة ضعف مش قادره تواجهى واحده ..

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
عاجل تفاصيل وفاة الفنان شعبان حسين منذ قليل
عاجل: حسين سالم لم يتم القبض عليه وهو لايزال هاربا