نجوم مصرية
الرئيسيةمنتديات نجوم مصرية منتديات شباب وبنات منتدى طلبة جامعات مصر منتدى كلية حقوق

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

كلية حقوق جامعة القاهره للتعليم المفتوح انتساب

السلام عليكم ورحمته الله وبركاته....

انا خليجيه وادرس اول سنه حقوق انتساب وعندي اسئله واتمنى ان ترد عليه.

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

اولا : هل دراسه الحقوق فيه مواد باللغه الانجليزيه ؟
ثانيا: هل دراسه قانون الدولي صعب مثل ماسمعت؟
ثالثا: كيف طريقه امتحانات الجامعه لاني اول سنه هل هي اختياريه ام مقاليه ؟
رابعا: هل يقدر احد يعطيني ملخصات وطريقه اسئله الاختبارات ؟ للمذاكره؟

اتمنى ان تجيبوا على اسئلتي:d

طموح
مشكور اخي على الرد
بس مافدتني بشي

اتمنى احد يجيب على اسئلتي
rudyosama
وعليكم السلام ورحمه الله وبركاته اولا لو قسم لغه عربيه اه فيه مصطلحات قانونيه باللغه الانجليزيه والفرنسيه وثانيا لا دراسه القانون الدولي مش صعبه بس حاولي تفهميها من الاول ثالثا لو عاوزه طرق الاسئله ممكن تشتري المرشد الجامعي هتلاقي فيه امتحانات السنين اللي فاتت بتاعت كل الدكاتره وهتلاقيه في رعايه الشباب ورابعا بالنسبه للملاخصات منصحكيش بيها حاولي تلخصي لنفسك وانشاء الله ربنا يوفقك ولو فيه اي حاجه مش فهماها ممكن اسعدك وشكرا يارب اكون عرفت افيدك
%u0646%u0648%u0631
امتى نتيجة الحقوق
حمد البدراني
السلام عليكم اخواني انا ابي انتسب في الجامعة وانا معي شهادة دبلوم ادارة مكتبية سنتين هل يتم المعادلة
او ابداء انتسب من اول بالشهادة الثانوية وكم تكون مصاريف الدراسة بليز ساعدوني لان انا موظف بشركة والشركة متكفلة بتكاليف الدراسة بشرط الانتساب ارجو افادتي باسرع وقت
لاحرمكم الله الاجر اخوكم حمد
الاستاذ احمد
السلام عليكم ورحمته الله وبركاته....

انا خليجيه وادرس اول سنه حقوق انتساب وعندي اسئله واتمنى ان ترد عليه.

اولا : هل دراسه الحقوق فيه مواد باللغه الانجليزيه ؟
ثانيا: هل دراسه قانون الدولي صعب مثل ماسمعت؟
ثالثا: كيف طريقه امتحانات الجامعه لاني اول سنه هل هي اختياريه ام مقاليه ؟
رابعا: هل يقدر احد يعطيني ملخصات وطريقه اسئله الاختبارات ؟ للمذاكره؟

اتمنى ان تجيبوا على اسئلتي:d
بس الله الرحمن الرحيم اهلا بيكى
لا يوجد مواد باللغه الانجليزيه فى القسم العربى الا ماده واحده تدرس فى سنه او اتنين اسمها مصطلحات قانونيه وديه سهله جدااااااااااا وصعب السقوط فيها
السؤال الثانى /نعم القانون الدولى صعب نظرا لثقل معانيه وطوله وكثرة مصطلحاته القانونيه الصعبه
السؤال التالت/امتحانات الجامعه دائما يجى سؤال اختيارى بها وقد يجىء اجبارى واختيارى وقد يكون الامتحان كله اختيارى وقد يجىء صح او خطا مع التعليل وقد يجىء مقارنات اى ليس له نمط واحد او شكل معين
اما السؤال الرابع فهذا يتوقف عن نوع الجامعه وللاستفسار بخصوصه يرجى المراسله على [email protected]
مع تحياتى مستر احمد رجب
شادي السعيد
يا جماعه ياريت لو في حد في تانيه حقوق القاهره يساعدني ضروري لو سمحتم ممكن ياريت لو اعرف المراجعه النهائيه امته وارقام الجلوس
%u0632%u0627%u0626%u0631
الملازم النهائيه الخاصه بكليه حقوق القاهرة تعليم مفتوح نزلت بالمكتبات عشان انا من اسكندريه
%u0632%u0627%u0626%u0631
انا خريجى كليه حقوق جامعه اسيوط بس عاوزه اسال سؤال ممكن حد مسجل فى تعليم مفتوح ومدخلش الامتحانات سنتين ينفع يكمل تانى عادى
%u062F%u0639%u0627%u0621
كيف تتم دراسة الحقوق من على النت والاستماع الى المحاضرات

مواضيع مشابهة:
الالتحاق بمركز جامعة القاهرة للتعليم المفتوح
الان نتيجة جامعة القاهرة للتعليم المفتوح 2011
آخر أخبار نتيجة كلية حقوق جامعة القاهره التيرم التانى 2011
جدول 3 حقوق القاهره انتساب

فيس بوك  تويتر  يوتيوب