نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام أخبار مصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

بالفيديو......اول اغنية تضامنا مع باسم يوسف....باسم راح فين

فوجىء الجميع مساء يوم الجمعة الماضى بعدم اذاعة الحلقة الثانية من برنامج البرنامج الذى يذاع على قنوات سى بى سى للموسم الثالث والذى يقدمه الاعلامى الساخر باسم يوسف وقد عللت قنوات السى بى سى عدم اذاعتها للبرنامج بسبب ان محتوى الحلقة خارج ما تضمنه البيان الاخير للقناة التى اعتذرت فيه عم حدث فى الحلقة الاولى للبرنامج وقد ادى عدم اذاعة الحلقة الى اثارة حالة جدل بين النشطاء على مواقع التواصل الاجتماعى من محبى الفنان باسم يوسف
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

وقد أصدر فريق "تاكسى" الغنائى، أغنية يتضامن بها مع الإعلامى الساخر باسم يوسف، بعنوان: "باسم يوسف فين؟"، .

وتقول كلمات الأغنية:
أزهى عصور الحرية والديمقراطية إلا باسم يوسف فين؟
أنا سعيد إنك سألتنى السؤال ده انتش واحد اتنين باسم يوسف فين؟ وقفوله البرنامج علشان بيقول إيحاءات مش ده أيام مرسى كان ماشى على هواك قالوا عليه خاين وعميل للأمريكان كان ممكن ليكوا يطبل لو فعلاً كان جبان واحد اتنين باسم يوسف فين قريبًا تعالى وأنا أقولك فين ياما فضح الفساد اسألوا مرتضى سيديهات والحق كان بيقولوا مش فارق يرضى مين
كان حلو لما اتكفر دلوقتى من الخاينين واحد اتنين باسم يوسف فين؟ مش عايز حكم عسكر ولا إخوان مسلمين وأظن ده من حقى ده أنا عامل ثورتين واحد اتنين باسم راح فين؟ طب احنا مكملين

https

المقال "بالفيديو......اول اغنية تضامنا مع باسم يوسف....باسم راح فين" نشر بواسطة: بتاريخ:

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
انظر بماذا علق باسم يوسف على جهاز الايدز و رحيل صافيناز و رساله للاعلام و اغنية حلفى المجهول من غناء باسم يوسف .........
بالفيديو شاهد كيف يدافع تامر امين عن باسم يوسف فى برنامجه وكيف يهاجم قانون التظاهر من اجل باسم يوسف وتصريحات مفاجاة
بالفيديو باسم يوسف يسخر من شركات النت تضامنا مع ثورة الانترنت
بالفيديو شاهد ماذا قالت السيدة التى كانت اضحوكة باسم يوسف عندما علمت بما قاله باسم عنها