والله على راى المثل اللى تفتكرو الحد يطلع الاتنين
هو الواحد حب واتجرح وحب تانى واتجرح
يا معلم النسوان ليهم منطق وعلشان تعي قصة حب صح لازم تعرف منطق المراه ومنط قالمراه ولا تقولى
ولا ارسطو ولا ابو شمسية
اسمع الكلمة من بوقى وهتلاقى الجواب مستخبى فى العنوان
بص يا معلم
انا مش عارف اقولك اية بس اكيد كلامى وصلك وانتى فاهمنى يا معلم
بس هما اساسى بيفكرو زيك بالظبط
البت بتحب الواحد يحسسها منها ملكة جمال العالم
وهى اصلا تلاقيها قبل ما تقابلك تكون ضاربة اربعة فول وستة طعمية
وتروح ادامك اية رومانسية ورقة واخر دلع
طب والله العظيم يا معلم انا مرة خرجت من الجامعة وكنت رايح افطر عادى فول وطعمية زى باقى الناس
ادخل المطعم الاقى بت زى القمر البت ابص فى وشها عارف المحرات والله العظيم اية مكنة مكنة اكل البت ضربت ادام عينى بتاع خمسة طعمية واربعة فول وقامت يلا بقى لحسن الواد واقف فى ممر جيمى
انا قولت بيس اووووووووووووووووووووووووى انا هضرب الحوار دة وهروح اشوف مين اللطع اللى معاها
اروح هناك الاقى البت اعدة حاطة رجل على رجل واية اخر هدوة مع انة بعد ما شربت ماية فى المطعم عملت صوت خرج من بوقها بجد كنت هرجع
المهم
قولت اقف استنى الاقى اللطع جاى بيقول لها هاى يا حبيبتى هى ترد علية وتقول له هاى هاو ار يوم
فاين يا حبيبتى ردتي علية وقالت له انت اتاخرت لية قال لها معلش يا حبيبتى انا اسف بس كان الطريق فظيع هى ترد علية وتقول له ولا يهمك يا حبيبتى انا برضو بابى وصلنى لحد باب الجامعة وكنت فعلا شايفة النا ساوفر فى الشارع مش عارف اية اللى حصل وانا اع\ جمبهم وسامع الكلام وخلاص برفص من كتر الضحك على طريقة كلامها
المهم قال لها الله يا بيبى انتى كل يوم اجمل من التانى قالت له واية رايك فى البرفن انا بابى اللى جايبة لى وهو جاى امبارح من السفر انا قولت برفن والله تلاقيقى ضربة مسحوق بصل على شوية نشادر وعامل دماغ لمون
المهم اعدنا شوية هو راح جاب لها كانز قالت له نو
لالالالالالالا
مش بحب الكنزل بحس انة مش نضيف وهى اصلا ضاربة عنيها فى العلبة وتلاقيها بتقول هواية اللى جوة البتاعة دى
المهم
مسكت الكانز وبتمسكها من طرفها الا يعنى قرفانة
المهم البت شربت الواد قام يا دوب هما دقيقة ونص دى رفعت الكنز على بوقها ولا كانها بترشب من قولة
البت ظرفت البتاعة مافيش ثانية وبصت علية وراحت ضاربة صوت من بوقها انا سمعت الصوت حسيت انها عاملة زى شكمان العربية 128 لما صاحبها يكون مافورها جاز
المهم دى تمشى خطوتها ضيقة وبتمشى بالراحة ورقيقة واللى يشوفها وهى جاية تلاقيها جاية شعبطة على الاتوبيسات
المهم انى اعدت شوية اتفرج عليهم انا واصحابى ونضحك وحوار روش
فانا طلع لى فى الاخر ان اى بنت بتحب الكدب وان مفتاح الست ودانها ومفتاح قلبها ودماغها المجاملة وانك تكدب علية
وتكون معاها وتعمل نفسك مصدق اى حاجة هى تقولها
وانا اللى خانقنى انها بتقول برفن وهى ضاربة فول وطعمية وبصل على الصبح وبتقول بابى جابنى وانا شايفها بعينى وهى بتنط من التراميلا
هو دة مفتاح النسوان والله اى قصة حب بتنجح بتقوم على كدة
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههها ااااااي
هههههههههههههههههههه حرام عليييييييييييييييييييك حررررررررررررررررررام وربي فطست من الضحك اييييه ده متابعها من محل الفول والطعمية ومتابع الحوار اوه الناس اوفر وبابي جابلي برفان وهيا ضاربه بصل وانت في نفسك بتقول شوفت بنت اللذين عامله ستايل وكول هههههههههههههههههههههااي
هههههههههههههههههههه ربنا يسعدك يارب دانتا الواحد يخاف منك
ياراجل خفت البنت من جملة وهيا بتاكل زي المكنة هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه وشكمان 128
بص بقى ومن الاخر لو حصل واتقابلنا يوم خلي في بالك انى بحب اكل في مسمط
ههههههههههههه عشان من الاخر امسح اي حاجة في دماغك ولا تعملنا حكاية
كلامك كله حقيقي من واقع تجربة شخصية ياجون
ووكلامك كله في اجوان وفي جون عجبني خالص البنت بتحب اللي بيكدب عليها
بليز اف يو دونت مايند=====> اي رايك بس في بق الروشنة ده ههههههههههههههه
هههههههههه بقصد لو سمحت خليك معانا بمرورك وتعليقاتك وحكاياتك
الف شكر لك ياجون
تقبل تحياتي