نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتديات شباب وبنات منتدى الرياضة أخبار الرياضة المصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

ستتكر المأساه مصر مع الجزائر فى بطولة الامم الافريقية 2010

محدش سأل نفسه اية الى ممكن يحصل لو مصر جات مع الجزائر فى المجموعة ، وكان للمصريين مباراه فى الجزائر ، ماذا سيحدث اترك لكم التخمين ؟

المقال "ستتكر المأساه مصر مع الجزائر فى بطولة الامم الافريقية 2010" نشر بواسطة: بتاريخ:
عسولة خالث
لا والله تخمين مع شعب اهبل صعب
mannon
المواضيع لازم يتوضعلها حد ولازم نشوف الى جاى هيحصل فيه اية
moatazpharma
هناخد معانا قوات الامن المركزي بالخرازانات
mannon
هههه لا المفروض بقى ناخد الجيش ، القوات المسلحة ، ولو اتغلبنا ولا حاجة لقدر الله نهد الجزائر على الى فيها
moustafa capo
من الاول
لا يجوز ان تقام مباراة لنا مع هؤلاء الرعاع
من استباح دم العربي المسلم
يعني زيهم زي اي دولة معادية للسلام
فرعونى مسلم
زيهم زى الاسرائيلين دلوقتى ... و المفروض لو حصل مبارايات تانى يكون مرافق للمصريين قوات صاعقة تابعة للجيش المصرى بكامل عدتهم و اسلحتهم و لو حصل اشتباك ميخلوش حد فيهم نفس يخرج من صدرة تانى
الراحل الوحيد
لا زى مطلعو المساجين وولاد الحر................ الى عندهم

والله يكفيهم فرقه من عندنا
الغربيه
طنطا كندلايه بصو هيتف..................
هيتفصصو
mannon
الله ينور عليك يافرعونى هو ده الى انا اقصدة احنا دلوقتى مش بنلعب مع اسرائيل اى مباره ( ده لو عندها فريق كورة اصلا ) يبقى ده يحصل مع الجزائر
nonosh
انتى ليه سمتيها ماساه وليه مقولتيش عليها مباره رد كرامه لينا

انا بقترح نبعتلهم 6000 شاب من شبرا وامبابه والقلعه والحوامديه انا بعتبر ان دول اكثر مناطق شعبيه في القاهره بس

تخيلي انتى بقي لو في صعايده كمان معاهم بصي دول هيقوموا بالواجب وزياده معاهم

وابقي قابلينى ان سمعتى صوت راجل من عندهم تانى
st2em
6000 شاب’’’’’’
انت عبيطة و الله
الجزائريين في الدوري الجزائري يتنقلو ما بينهم بأكثر من 50 الف متفرج و يموت اكثر من 1000 واحد
و كل الجزائريين محترفون خنجر يعني كل جزائري حامل خنجر معاه انت مبتعرفيش الجزائريين يالله اسفيين من الي حصل في السودان و لكن الاعلام شعلها
nonosh
يا حيوان كفاكم 60000 يعلموكم الادب

واحترام نفسك يا زباله يا كلب وانت بتتكلم هنا

انت اصلا ملكش مكان بينا يا حقير
st2em
و الله لو عايزين تحمون لاعبيكم احتلونا
الحل الوحيد
mannon
انتا ياحتة حشرة st2em
احنا مش صاعيين زيكم ، احنا الحمد لله رجاله ، ولو احنا بمستواكم القذر كانت الحكومة بعتتلكم ناس يوم ماتش السودان وريتكم مئامكم ، والعبيط هو الى بيفتخر بالهمجية والهرجلة هههه دى مش حاجة تفتخر بيها
st2em
انا قلت اسفين يا عم
و انت باين عبيط و الله و 0 في الساسة يالله انا الحين فهمت ليش الاعلاميين فرحنيين و يضحكو
لان امامهم 80 الف بطارية شحن
اشحن يا عم اشحن
و الله لو واحد من الاعلاميين يتكلم كدا في الجزائر يضبح
و الله اضحي بيه اضحية العيد عادي و الله
فرعونى مسلم
6000 شاب’’’’’’
انت عبيطة و الله
الجزائريين في الدوري الجزائري يتنقلو ما بينهم بأكثر من 50 الف متفرج و يموت اكثر من 1000 واحد
و كل الجزائريين محترفون خنجر يعني كل جزائري حامل خنجر معاه انت مبتعرفيش الجزائريين يالله اسفيين من الي حصل في السودان و لكن الاعلام شعلها
ما هو يا انجس من الكلاب لو نعرف انكم باعتين مريدى السجون و جماعات التائبين كان الجمهور المصرى اللى راح السودان غير كدة .... و الله الحل الوحيد اللى كان ينفع معاكم يا كلاب نزول قوات مصرية الخرطوم و دبحهم كلهم ... الايام بيننا يا كلاب القذائر .... يا جزايرى يا خسيس دم المصرى مش رخيص
mannon
على العموم الحمد لله ان احنا مجناش معاهم تانى ،لان لو حصل وكانوا جم هنا فى مباراه كانوا هيطحنوا

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
بطولة امم افريقيا 2012 - كأس الامم الافريقية
متى وكيف تتأهل مصر لكأس الامم الافريقية حظوظ مصر في الوصول لكاس الامم الافريقية 2012
صور تدريبات منتخب مصر فى بطولة كأس الامم الافريقية Angola 2010
مواعيد مباريات بطولة الامم الافريقية انجولا 2010