نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام أخبار مصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

شاهد بالفيديو خيري رمضان يفتح النار علي القضاء بسبب حبس بنات الاسكندرية ويقول هو إنت مقدرتش على الرجالة ... شوف قال ايه

كما نري هذه الأيام الشغل الشاغل لجميع مقدم البرامج المؤيدين للفريق أول عبد الفتاح السيسي و المؤيدين للرئيس المعزول محمد مرسي هو حبس 14 بنت إسكندرانية 11 عام في قضايا عدة منها قطع الطريق و إتلاف المنشآت العامة و حمل إشارة رابعة و من هؤلاء الاإعلاميين الإعلامي الكبير خيري رمضان حيث أفرد جزء كبير في برنامجه للتحدث عن هؤلاء الفتيات التي لا حول لهم و لا قوة حيث قال في حديثه " أنا لا أعلق علي القضاء و القضاء له كل الإحترام .أنا عايز أعرف إحساسك عندما تفعل ابنتك شئ خطأ و هو بالقانون مخالف و هنا أسأل سؤال هو أنتوا حاسبتوا مين علشان تحاسبوا البنات بالسرعة دي . أنت حكمت علي مين من 25 يناير أنت عملت ثورتين و كل نظام كنظام محمد حسني مبارك اتهمته بكل من فيه ثم جاء مرسي فإتهمته بكل ما فيه و كل قضايا هامة و لم يتم الحكم علي واحد فقط يا راجل و كل القاضايا مفتحة يا راجل و أنت معرفتش مين اتقتل و مين قتل و له علشان أهاليهم يحبونا . و البنات اللي رايحة دور الأحداث أنت عندك دور أحداث عدلة و كل اللي عملوه إنهم رفعوا إشارة رابعة طب ما ترفع صورة رابعة و اللي يرفع كف برابعة ارفع له كفين علشان رابعة دي بتاعتنا "

https
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

المقال "شاهد بالفيديو خيري رمضان يفتح النار علي القضاء بسبب حبس بنات الاسكندرية ويقول هو إنت مقدرتش على الرجالة ... شوف قال ايه" نشر بواسطة: بتاريخ:

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
شاهد بالفيديو خيري رمضان يصرخ ويفتح النار علي القضاء بسبب حبس بنات الاسكندرية 11 سنه وقال متشرتوش علي الرجاله اشترتوا عل
بالفيديو:مرتضى منصور يفتح النار على نفسه ويقول على قطر حقيره و امير قطر حقير و البردعى خائن و الجزيرة ..
شاهد بالفيديو: الغندور يفتح النار على شحاتة وأبوتريكة والحضرى وجمعة .. ويقول "بركات الوحيد اللى احتر