نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام أخبار مصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

شاهد بالفيديو توفيق عكاشه يقول للمخرج طلعني فاصل يا عمونا علشان انتوا جبتولي السكر والضغط وجميع الامراض اللي في الدنيا

كالعاده الاعلامي توفيق عكاشه يبهرنا دائماً ببعض المداخلات والكلمات التي يقولها في برنامجه مصر اليوم علي قناه الفراعين ، ويعتبر انه من اشهر الاعلامين الموجودين علي الساحة حالياً بسبب المشاهده العاليه التي تحققها القناه اثناء تشغيل البرنامج علي القناه ، واليوم معنا فيديو جديد تم تداوله بين نشطاء الفيسبوك يسخرون فيه الاعلامي توفيق عكاشه لانه قال " فهمت يابا اللي انا بقوله ، ولا اعيده تاني ، جبتولي
السكر والضغط ووامراض الصيف والشتا والخريف والربيع ، وكل الأمراض ، أنا دلوقتي لازم اطلع فاصل واروح للأخبار ، وهنروح فاصل مش علشان الاخبار لا علشان السكر وأنا عندي السكر ، تصورو بقي " وتم هذا الفيديو ونال علي إعجاب الكثير من المشاهدين وحقق اعلي نسبه مشاهده نسبتاً لما قاله توفيق عكاشه اثناء حواره علي قناه الفراعين ، فشاهد الفيديو واترك لكم التعليق .
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

شاهد ايضا بعض مواضيع لتوفيق عكاشه مضحكه جدا

المقال "شاهد بالفيديو توفيق عكاشه يقول للمخرج طلعني فاصل يا عمونا علشان انتوا جبتولي السكر والضغط وجميع الامراض اللي في الدنيا" نشر بواسطة: بتاريخ:

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
شاهد بالفيديو توفيق عكاشه يتكلم علي الهوء ويقول خليك قاعد يا سيسى إوعى تنام هطلع فاصل وآجي اشرحلك القصه | شاهد ما القصة
شاهد بالفيديو توفيق عكاشه يقول عمر الحصان ما يبقي حمار وعمر الكلب ما يبقي اسد وعمر التعلب مايبقي نمر
بالفيديو توفيق عكاشه يقول العريفى ممنوع من دخول دول الخليج
بالفيديو : توفيق عكاشه يقول الاسلامين محدودى الفكر و هيودوا البلد فى داهية