نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام أخبار مصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

بالفيديو: شاهد أطرف حوار بين عقيد شرطة وجويرية صفوت حجازى قبل زيارته بطرة

دار حوار بين جوريه صفوت حجازي وعقيد شرطه قبل بدء هيئة محكمة جنايات الجيزه للنظر في جلسات محمد البلتاجي وصفوت حجازي والعريان وبديع المنتمين لجماعة الاخوان وايضا عدد من قيادات الاخوان المتهمين في احداث البحر الاعظم وكان عقيد الشرطه المكلف بتاميين معهد امناء الشرطه وعقيد الشرطه طالب من جورية الاسماء وعند نطق كلمة جوريه قال ان اسمها مثل جوريه بن الحارث مشيرا الي اسمائهم وهي ترجع لاصحاب رسول الله ويعرف سيرتهم , والجدير بالذكر ان محاكمة البلتاجي وصفوت حجازي كان في قاعة المحاكمه حاله من الهتافات وايضا حدث مشاده بين ابناء البلتاجي و ابناء صفوت حجازي ضد الظابط لانه منعهم من الاقتراب لقفص الاتهام ولكن المستشار اصدر قرار ان بعد الجلسه يرو والدهم والجدير بالذكر ان التهم الموجهه لمحمد البلتاجي وصفوت حجازي التحريض علي العنف والقتل في احداث رابعه والنهضه وشارع السرايات , ولكن يجب معاقبتهم اقصي عقاب ليكونوا عبره لمن يفعل الاعمال الاجراميه ويثير الرعب في قلوب المواطنين وان الايام القادمه ستكشف المفاجات والحقائق , وربنا يصلح حال البلد ويسود النظام والامان والاستقرار بالبلاد , وسوف نوافيكم بالاخبار والحصريات انتظرونا
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

وحتي لا اطيل عليك اليكم الفيديو ياريت ينال اعجابكم........
الفيديو:
http://www.youtube.com/watch?feature...&v=8FBd2OMA1LI

المقال "بالفيديو: شاهد أطرف حوار بين عقيد شرطة وجويرية صفوت حجازى قبل زيارته بطرة" نشر بواسطة: بتاريخ:
hatem70
إنت يابنى مصدق الكلام اللى إنت بتكتبه ده ألوف من الضحايا فى رابعة والنهضة من الإخوان المسلمين وأنصارهم ومنهم بنت البلتاجى نفسه ولسه بتقول يجب معاقبتهم اقصي عقاب ليكونوا عبره لمن يفعل الاعمال الاجراميه
فعلا (فَإِنَّهَا لَا تَعْمَى الْأَبْصَارُ وَلَكِنْ تَعْمَى الْقُلُوبُ الَّتِي فِي الصُّدُورِ)
man5000
حضرتك بتهاجمني ليه انا بقول اللي انا شوفته مش اللي حضرتك شوفته
man5000
واللي بتقول عليهم شهداء هما السبب في اللي حصلهم هما قاعدين في رابعه محسسني ان رابعه بيتهم ده غير التحرش اللي كانوا بيعملوه وغير مضايقتهم لاهالي المنطقه
hatem70
حضرتك بتهاجمني ليه انا بقول اللي انا شوفته مش اللي حضرتك شوفته
إيه اللى إنت شوفته بأ إنت بتقول اللى الإعلام شوفه ليك مش اللى إنت شوفته بنفسك وبتكرر اللى الإعلام سمعه ليك مش اللى إنت سمعته بنفسك إنما أقسم بالله العلى العظيم أنا كنت فى رابعة العدوية وماشفت أى شىء سىء من الناس دى
hatem70
واللي بتقول عليهم شهداء هما السبب في اللي حصلهم هما قاعدين في رابعه محسسني ان رابعه بيتهم ده غير التحرش اللي كانوا بيعملوه وغير مضايقتهم لاهالي المنطقه
ياراااااااااااجل واللى إعتصموا وقعدوا فى التحرير إيه اللى وداهم هناك واللى إعتصموا وقعدوا قدام الإتحادية إيه اللى وداهم هناك واللى إنضربوا قدام مكتب الإرشاد إيه اللى وداهم هناك
مش بأقولك تكرار فى تكرار
man5000
انا عرفتك انتا اخواني
hatem70
على أساس إن كل اللى كانوا فى رابعة إخوان
يعنى رامى جان إخوان
أحب أقلك هز ديلك هز
man5000
تشكر يا برنس علي العموم انا هبقي احسن منك ومش هرد عليك

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة: