نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتديات شباب وبنات بنات

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

اعشاب الميرمية ومعلومات مهمة عنها تهم كل بنت فى حياتها اللى جاية وخصوصا اللى عايزة اولاد

بسم الله الرحمن الرحيم
عشبة الميرمية عشبة مهمة جدا ومشهورة جدا فى الوصفات وخاصة وصفات التخسيس والنهاردة فى موضوعنا ده جايبلكم اهمية عشبة الميرمية للبنات وبس عشان خاطر عيون بنات نجوم مصرية . عشبة الميرمية دى يا بنات بتنشط المبايض وتساعد على الحمل والعشبى دى منتشرة فى فلسطين بشكل كبير جدا والبنات بيستخدموها هناك بالرغم من ان اسرائيل بتحط موانع الحمل فى ميى الشرب للستات عشان يشربوها وميخلفوش ولكن لقى ان الستات فى فلسطين بتخلف برضه ولاحظوا انهم كمان بيحملوا وهما بيستعملوا حبوب منع الحمل ولما بحثوا عن السبب لقوا ان العشبة دى هى السبب لانها بتنشط المبايض زى ما قولتلكم يعنى بالعربى كده كل واحدة هتتجوز تاخدها معاها فى الشنطة عشان تشرب منها وتخلف بسرعة عشان تخلى جوزك ميعرفش يسيبك وتخليه يصرف اللى وراه واللى قدامه عشان ميفكرش يتجوز عليكى وربنا يقدرنا على فعل الخير .
نرجع لموضوعنا عن الميرمية وفايدة تانية ليها وهى انها بتقلل ايام نزول الدورة وده ليه بقى . اقولكم انا :
الدورة العادية ممكن تستمر لمدة سبع ايام او اكتر بس فى اخر يومين بتبقى متقطعة والميرمية بقى هنا يجيى دورها فى انها بتساعد على نزول الدم بدون توقف فتخلص الدورة خلال خمسة ايام او ستة يعنى بتعمل عملية تنضيف .

نصيحة : أوعى تغلى الميرمية

لان المادة المفيدة فيها هى زيوتها الطيارة وعشان كده لو غلتيها هتطير الزيوت دى مع بخار المية عشان كده خليكى ناصحة اغلى المية الاول وبعدين ضفيها على الميرمية وغطيها بطبق عشان الزيوت متطرش فى الهوا وعليه تخليها تطير انتى اولى بيها .
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

ويارب تكونوا استفدتوا ،،،

المقال "اعشاب الميرمية ومعلومات مهمة عنها تهم كل بنت فى حياتها اللى جاية وخصوصا اللى عايزة اولاد" نشر بواسطة: بتاريخ:

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
ديكورات حمامات فاخرة تعالوا شوفوا الناس اللي عايشة صح...
لكل البنات اللى عايزة تخس وبجد انا جياية وجيبلكم الحل
اللى عاوز يضحك يقراء نص الحوار اللى نشرته الشروق اليهوديه اللى بتقول مع كوفى كوجيا لا