نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى التسلية والترفيه نكت مصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

اروع نكت مصرية جامده جدا 2014

النكته دى فن جميل جدا وفيه شروط موش اى حد يقد عليه طبعا الروعه فى القاء النكته وصياغة النكته وموش كل من يكتب النكته يستطيع القاءها هى عمليه جميله مثل البرنامج التلفزيونى محتاج لازم معد ومخرج وشفنا قبل كده فى الافلام القديمة عمليه شراء النكته من متخصصين على القهاوى بيقعدوا يألفو النكتة ويبيعوها وتاليف النكته محتاجه للتقافع العامة جدا ومحتاجة لانسان متابع - لاحداث الساعة
والنكت كتير وانواع عديده واشهرها النكتة السياسية دى بتفضل لسنوات طويلة تتردد والشخص اللى يلقى النكتة يجب ان يكون سريع البديهة دو روح شاخرة ويتصف بالذكاء الشديد وانا النهارد ه جبت لكم شوية نكت ارجوا ان تنال اعجابكم

عملوا جائزة مليون جنيه للي عنده 10 عيال.واحد عنده تسعة قال لمراته أنا كنت متجوز عليكى ومعايا ولد أروح أجيبه ونكمل العشرة ونكسب الجايزة.راح ولما رجع ملقاش العيال سأل مراته فين العيال قالتله كل عيل أبوه جه خده.

----------------------------------------------------------------------

دخل رجل مسجد ومعاه سكينة وقال : مين فيكم مسلم؟ محدش رد عليه الا واحد شجاع قال: أنا مسلم اخذه بره المسجد وقاله: عندي خروف عايزك تدبحه وتسلخه على الطريقه الاسلاميه قال المسلم: انا اعرف ادبح بس شوف حد تاني يسلخ دخل الرجل المسجد تانى والسكينة كلها دم من الخروف وقال مين مسلم كمان ؟ اشار المصلون على الامام رد الامام عليهم : هو عشان صليت بكم ركعتين خلاص بقيت مسلم
------------------------------------------------------------------------------
واحد غبى ماشى ومعاه كرتونة بيض شاف قشرة موز على الارض فخاف يتزحلق و البيض يتكسر ..ركن البيض على جنب و راح اتزحلق الاول و رجع خد البيض و مشى
-------------------------------------------------------------------------------
واحد ابوه قاله روح اشتريلي حاجة اشربها قاله كوكا كولا ولا بيبسي قاله كوكا كولا قاله زيرو ولا عادي قاله عادي قاله بلاستيك ولازجاج قاله بلاستيك قاله لتر ولا ليترين قاله خلااااااااااااااص مش عايز ....بس هاتلي مياه قاله معدنية ولا طبيعية قاله معدنية قاله باردة ولا عاديه؟؟؟ قاله يخرب بيتك------حضربك ؟ قاله بالعصاية والا بالشبشب قاله اخرااااااااااااااس ياحيوان قاله قصدك إني حمار والا كلب قاله امش من وشييييييييي قاله امشي والا اجري قاله امشي اجري ازحف اركب بس ابعد من هناااااااااااااااااااااااااااا?اااااااا قاله اروح هنا والا اروح هناك؟؟؟ قله روح احسن ما ادبحك قاله بالسكينة ولا بالساطور قاله بالساطور قاله عايز تدبحني دبح ولا تقطعني تقطيع قاله واللللللللللللللللللله انت كارثة قاله زلزال والا بركان الأب جاتله جلطة ووقع على الأرض الولد قاله انت مت ولا عايزني اوديك المستشفى
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

------------------------------------------------------------------ -
مرة واحدة متزوجة زوج غيور جدا والبيت بتاعهم بجانب سكة القطار وكل مايمر القطار يتهز الدولاب ويعصب جوزها جدا ويقومه من النوم - فلما راح جوزها الشغل حبت الزوجة انها تصلح الدولاب بدون ما يعرف زوجها وتفاجئه - فجابت نجار وقالتله على حكاية الدولاب وعلى زوجها اللى بيضايق من صوت الدولاب- فقالت الزوجة كلها دقائق ويمر القطار وتشوف بنفسك -المهم النجار صلح الدولاب ودخل جوه الدولاب وقفل باب الدولاب عشان يتأكد - فجأة جه الزوج ودخل غرفة النوم بسرعة وفتح باب الدولاب ولقي النجار .. فقال له النجار : انا عارف لو هحلف لك من هنا للصبح مش راح تصدقني بس والله أنا قاعد هنا ومستنى القطر
------------------------------------------------------------------------
مرة واحد زهقان من نفسه جدا فقرر انه يتمشي علي البحر وهو بيتمشي لقي
زجاجه ففتحها راح طلعله عفريت قاله شوبيك لوبيك تطلب ايه
قاله ابوس ايدك انا خاطب ليا 5 سنين وعاوز اتجوز ومش لاقي شقه عاوز شقه
راح العفريت ضاربه بالقلم وقاله هو لو انا كنت لاقي شقه كنت نمت في
الزجاجه السنين دي
--------------------------------------------------------------------------
مرة وحدة بتحكي لحبيبها اهلي مسافرين والبيت فاضي
قالها اقرائي قران ومتخافيش
-------------------------------------------------------------------
راجل بيقول لمراتة مش قولتلك يا ولية تصحينى الساعة 6 قالتله معلش ياحبيبى اصلى جيت اصحيك لقيتك نايم .
-----------------------------------------------------------------
بخيل وهو بيموت قعد يسال علي عياله.. فين محمد؟؟ قال محمد نعم يابا.. وفين محمود؟ رد محمود وهو بيعيط انا هنا يابا.. الاب: ايه ده؟ انتم الاتنين هنا وسايبين نور الصالة والع.
------------------------------------------------------------------------------
عملوا جائزة مليون جنيه للي عنده 10 عيال.واحد عنده تسعة قال لمراته أنا كنت متجوز عليكى ومعايا ولد أروح أجيبه ونكمل العشرة ونكسب الجايزة.راح ولما رجع ملقاش العيال سأل مراته فين العيال قالتله كل عيل أبوه جه خده

المقال "اروع نكت مصرية جامده جدا 2014" نشر بواسطة: بتاريخ:

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
وظائف خاليه بمصلحة الطب الشرعى 2014 - اعلان رقم 1 لسنة 2014
نكت مصرية جامده موت 2013 نكت تموت من الضحك خش نكت مصريه جامده موت
اروع نكت مصرية 2013 جديدة
نكت مصريه جامده 2011 نكت مصرية جامدة جديدة
نكت مصرية و لا اروع ادخل شوف