نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتديات شباب وبنات اغاني - كلمات الاغاني

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

كلمات اغنية دياب - اه ياواد ياسوسو

من المعروف عن الفنان دياب انه اخذ مكانته بين المغنين ويمتاز طبعة الفني والغناي بالتنوع بين الشعبي والغناء الرومانسي وذهذ اغنيته الجديدة اغنية اه ياواد ياسوسو حيث اقدمها لكم قبل اي شخص كما تعودنا عن منتدي نجوم مصرية
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

الي يعمل فيك جميل حقك تبوسه مش تفكر تجرحة عايز تدوسة لسه بدري عاليك قوي لسه انت سوسو اه ياواد ياسوسو اه ياواد ياسوسو
الي يعمل فيك جميل حقك تبوسه مش تفكر تجرحة عايز تدوسة لسه بدري عاليك قوي لسه انت سوسو اه ياواد ياسوسو اه ياواد ياسوسو
اه يالي شوفت عالينا نفسك حد قالك ان كبرك زودك بالعكس قالك دا احنا معملناش لحد الي اتعمل لك
اتعلم الجدعنه اتعلم مني انا تعبت معاك قوي وانت كداب قوي بتعيب عليه انا وياريتك ربعي انا
اتعلم الجدعنه اتعلم مني انا تعبت معاك قوي وانت كداب قوي بتعيب عليه انا وياريتك ربعي انا
اه اه ااااااااه
ياليل ياعيني ياليل ياااااليل
من امنك تخونة ولو كنت خاين والي يصووووونك تصوونه مش عندك هاااانم انا الي غلطان انا الي غلطان خاليتك طلعت كدا كدا كدا فيا اتريك غدااار اتريك غدااار
اتريك غدار غدار غدار ومكنش عاليك باين
ومكنش عاليك باين نسي نفسه زمان كان عامل نفسه غلبان دلوقتي جنان اعقل ياسوسو اتقل ياسوسو
اتعلم الجدعنه اتعلم مني انا تعبت معاك قوي وانت كداب قوي بتعيب عليه انا وياريتكم ربعي انا

المقال "كلمات اغنية دياب - اه ياواد ياسوسو" نشر بواسطة: بتاريخ:

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
كلمات اغنية دوام الحال عمرو دياب 2014 اغنية عمرو دياب راس السنة 2014
كلمات اغنية سبت فراغ عمرو دياب 2013 كلمات البوم الليله كامله
كلمات اغنية فوق من اللى انت فيه عمرو دياب 2013 كلمات البوم الليله كامله
كلمات اغنية مشاعر شيرين عبد الوهاب ، كلمات تتر مسلسل حكاية حياة 2013
كلمات اغنية ورضيت لـ عمرودياب ، كلمات اغنية عمرو دياب الجديدة ورضيت 2013