نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى الطبي والعيادة الطب البديل

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

الحجامة العلاج الشافى لكثبر من الامراض والله عن تجربة

من الممكن ان تقوم بعمل الحجامه كوقايه او كعلاج والحجامه ببساطه هى سحب الدم الفاسد من الجسم وكلمة حجامه هى تحجيم الشىء بمعنى تقليلة والحجامه انواع منها حجامه جافة بدون تشريط وحجامه رطبه بتشريط وانا عملت الحجامه الرطبه ودى تقريبا هى الافضل ان بتحكى الاماكن التى بتعانى منها وكل مكان له موضع انا طبعا كنت بعانى من الالم الشديد فى الكتف والزراع وكثيرا ماتناولت
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

الادويه والحقن كلها مسكنات فقط وبتعود اشد وكنت بعانى من سعال متكرر طوال اشهر الشتاء لانه بعانى من رطوبه فى الصدر وفعلا بدء العمل واقسم لكم بالله انى لم اشعر بالم عند التشريط مطلقا ومجرد انتهى عمله مباشرة وحاليا مضى اسبوع انتهت تماما متاعبى اللى عنيت منها سنين وطبعا انا تكلمت معاه عن المواضع وعن الامراض التى تعالجها الحجامه

وانا على استعداد كامل فى المساعده والاستفسار عن كل مايخص الحجامه

المقال "الحجامة العلاج الشافى لكثبر من الامراض والله عن تجربة" نشر بواسطة: بتاريخ:

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
بالفيديو اقبال كبير جدا على العلاج بلدغات النحل بعد تجربة نجاحه فى التخلص من بعض الامراض
الحصول علي ماجستير في الحجامة احصل علي ماجستير الحجامة دكتوراة الحجامة بكالوريوس الحجامة دبلومة الحج
بكالوريوس الحجامة(الحجامة بكالوريوس)(احصل علي بكالوريوس الحجامة)(بكالوريوس معتمد الحجامة الجامعة الع
ماجستير الحجامة(الحجامة(الجامعة العالمية للطب البديل احصل علي بكالوريوس ماجستير الحجامة دكتوراة)
: لكل من ضاق به الحال اعجوبة العلاج من كثير الامراض