نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى المدونين واصحاب المواقع تحسين نتائج البحث سيو SEO وتطوير الروابط والزوار

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

التبادل الاعلاني اسهل طريقة لتدمير موقعك

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

من فترة طويلة وموضوع التبادل الاعلاني منتشر في المنتديات العربية علشان يزود البيدج رانك وب ظهور افضل في نتائج البحث وزوار اكثر ثم ارباح افضل .

لكن في الفترة الاخيرة جوجل اعتبرت تبادل الروابط غش وبدأت تعاقب اي موقع يعمل علي تبادل الروابط او الاعلانات تقريبا من منتصف عام 2012 داخلين علي سنتين

معلومة احب اقولها للناس الي مهتمية بالموضوع ده .. لو انت موقعك بيعتمد علي جوجل بشكل اساسي في الحصول علي الزوار فاياك ان تلعب مع جوجل
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

وهحكي تجربتي بسرعة .. في الحقيقة انا كان عندي منتدي قديم من 2007 تقريبا وكان معظم محتواه تقريبا منسوخ والمحتوي الغير منسوخ في مواقع تانية سرقاه عادي كما تدين تدان

وفي يوم جاتلي رسالة من ادسنس كانت معناها "انت هتستظرف ولا ايه ؟؟ ايه الهباب الي انت حاطة في الموقع ده ؟؟ اخلص غير الحاجات دي" يعني حاجة زي كدا

المهم اغير ايه حضرتك دا بتاع 10000 موضوع بالميت .. قمت شايل اعلانات ادسنس من الموقع وحطيت اعلانات من شركات تانية دخل اقل بس مش مهم المحتوي .

بعد كام شهر هوب مفيش زوار - ليه ياعم ؟ ساند بوكس - يعني ايه ؟

القصة دي بعد ماكان عندي بتاع مليون باكلنك والاف الزوار كل يوم ..

زمن النت الجميل خلاص انتهي دلوقتي عليك وعلي وردبريس وقعد الف يامعلم .. اشطة ومالة بس القدام الي زي حلاتي صعبة عليهم لما اكون من 2007 شغال ومضطر ابدا من الاول دلوقتي

المقال "التبادل الاعلاني اسهل طريقة لتدمير موقعك" نشر بواسطة: بتاريخ:

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
تم فتح باب التبادل الاعلانى على مدونة راديوهات اف ام
فتح باب التبادل الاعلانى مع منتدى نور الاسلام
تم فتح باب التبادل الاعلاني مع مدونة Mbc Max - و 10 وصلات فقط متوفرة