نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى التسلية والترفيه نكت مصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

المتزوجين

واحد كان قاعد في قهوة, لما شاف جنازتين ماشيين ورا بعض و فيها يجي 800 واحد ماشيين في طابور. و لقا قدام الجنازتين واحد ماشي بالكلب بتاعه. فاستغرب و جاله الفضول انه يعرف ايه الموضوع.
فراح للرجال و سأله: 'أنا عارف انه وقت عصيب عشانك, بس أنا ماشفتش جنازة بالعدد الرهيب ده, ممكن أعرف جنازة مين دي؟'
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

فالرجال قاله:' أول تابوت فيه مراتي, كلبي هجم عليها و قتلها'
فسأله: 'طب و التاني'
فرد عليه: 'حماتي, كانت بتحاول تساعد مراتي, قام برضو الكلب بتاعي هجم عليها و قتلها'
فسكت الراجل شوية و قام سأله: 'ممكن أستلف الكلب بتاعك؟'

رد عليه و قاله

امسك دور مع الطابور اللي ورى

المقال "المتزوجين" نشر بواسطة: بتاريخ:
MOHAB23
بجد حلوة
SIMPLICITY
بجد حلوة
يحلي ايامك يارب
مثل القمر لي جانب مظلم
يا اااااا ه للدرجادي الرجاله بتحب زوجاتهم
SIMPLICITY
يا اااااا ه للدرجادي الرجاله بتحب زوجاتهم
ههههههههههههههههههههههه صدقيني انتي لسه ماشفتيش حااااااااااااااااجة ديه نقطة في محيط

وده كله على قول المعلم نيوتن ابو خشبة مايجيششششششششششششششششش حاجة جنب اللي بيعملوه ي الأزواج الغلابة
مثل القمر لي جانب مظلم
ههههههههههههههههههههههه صدقيني انتي لسه ماشفتيش حااااااااااااااااجة ديه نقطة في محيط

وده كله على قول المعلم نيوتن ابو خشبة مايجيششششششششششششششششش حاجة جنب اللي بيعملوه ي الأزواج الغلابة
ههههههههههههههههههههههه لا وبيلوموني لما اقول اني قافله قالبي ومش بصدق الرجاله ياعمي احلى حاجه الواحد كافي خيره شره
SIMPLICITY
ههههههههههههههههههههههه لا وبيلوموني لما اقول اني قافله قالبي ومش بصدق الرجاله ياعمي احلى حاجه الواحد كافي خيره شره

ههههههه سلامة قلبك

بصي

في منطقة في المحيط اسمها اخدود انديانا ان كانت معلوماتي صحيحة مش خاطئة روحي هناك بسفينة تايتنك وارمي مفتاح صندوق قلبك هناك لانها تعتبر ابعد منطقة في قاع البحر

ههههههههه يالله اشوفك على شط فلوريدا وانتي رايحة ماتنسيش وانتي جايه فلوريدا تعدي على مثلث برمودا عاوز شوي درة مشوي ولب من هناك هههههههه
امو
ايه الحب ده كله

واضح ان كل الرجالة بيحبو مراتتهم اوى

ثاااااااااااااااااااااااااااااااااانكس
مثل القمر لي جانب مظلم
ههههههه سلامة قلبك

بصي

في منطقة في المحيط اسمها اخدود انديانا ان كانت معلوماتي صحيحة مش خاطئة روحي هناك بسفينة تايتنك وارمي مفتاح صندوق قلبك هناك لانها تعتبر ابعد منطقة في قاع البحر

ههههههههه يالله اشوفك على شط فلوريدا وانتي رايحة ماتنسيش وانتي جايه فلوريدا تعدي على مثلث برمودا عاوز شوي درة مشوي ولب من هناك هههههههه
ماشي ياعم ولا يهمك هجيب كل اللي انت عايزه بس مش هارمي مفتاحي هناك عشان انا كنت ناويه وبعدين انت كذا عرفت المكان انا هااغير المكان
SIMPLICITY
ايه الحب ده كله

واضح ان كل الرجالة بيحبو مراتتهم اوى

ثاااااااااااااااااااااااااااااااااانكس

من اللي بيشووووووووووووووووووووووووووووووفه يا امو

ميرسي مدموزايل على مرورك
SIMPLICITY
ماشي ياعم ولا يهمك هجيب كل اللي انت عايزه بس مش هارمي مفتاحي هناك عشان انا كنت ناويه وبعدين انت كذا عرفت المكان انا هااغير المكان
ههههههههههههههههه ده اسمه نظام استقصاد حضرتك مستقصداااني

وبعدين مييييييييييييييييييييين قل حضرتك اني راح اغطس بنفسي اجيبه انا بكتيري ارسل الواد مرسي بتاع الانجلشششششش يجيبه

بس يجيبه ههههههههههههه

شكرا لمرورك مون امور
ALi_HAFEZ
ههههههههههههه

ميرسى
SIMPLICITY
ههههههههههههه

ميرسى
العفو يابو حسن انت تشرف ياباشا
مثل القمر لي جانب مظلم
ههههههههههههههههه ده اسمه نظام استقصاد حضرتك مستقصداااني

وبعدين مييييييييييييييييييييين قل حضرتك اني راح اغطس بنفسي اجيبه انا بكتيري ارسل الواد مرسي بتاع الانجلشششششش يجيبه

بس يجيبه ههههههههههههه

شكرا لمرورك مون امور
اتقصاد مين وبعدين انا برضو اللي مستقصداك مااااااااااااشي خلي مرسي ينفعك
sollyamar
بس شوفت اد ايه الرجاله بيعزونا
حب بقى
SIMPLICITY
بس شوفت اد ايه الرجاله بيعزونا
حب بقى
تقولي ايه بقى ههههههههه من اللي بيشوفوه من هنا وسعادة وعسل من مرتاتهم

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه