نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى التسلية والترفيه منتدى الحب والرومانسية قلوب حائرة

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

بنت اصغر مني معجب بيها جداا واتمني اكلمها ياريت حلول ولكم مني كل الشكر

السلام عليكم .. ياريت تساعدوني انا جديد معاكم وده أول موضوع ليا واتمني يبقي فيه ردود وحلول تساعدني
انا شاب 18 سنه وحكايتي بدأت من سنه . بنت عندها 12 سنه كنت بشوفها راجعه من مدرستها علطوول وكنت بستني المعاد وانزل في الشارع جايز تاخد بالها مني وعملت كده كتيييير
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

واتمني الفت انتباهها بأي طريقه .. واتمني والله انها تعرفني وتاخد عليا انا والله نيتي خير دي مش مراهقه ابداا .. عمري ما حطيت عيني علي بنت في سني لانها مش ليا في النهايه .. لكن البنت دي خدت انتباهي كله واتمني انها تعرفني ممكن لانها صغيره شويه فدي فرصه اسهل انما اذا كبرت عن كده واتأخرت اني اتعرف عليها هتبقي حاجة اصعب بكتيير . علما باني شخص خجول شويه ومش اقدر اكلم بنت ... فياريت حلووول ولو فيه حلول غير مباشره ارجوكم أفيدوني بيها .. وانا في انتظاركم ومش هفقد الأمل فيكم ان شاء الله.

المقال "بنت اصغر مني معجب بيها جداا واتمني اكلمها ياريت حلول ولكم مني كل الشكر" نشر بواسطة: بتاريخ:
حساس ابن ناس
البنت صغيرا جداً بالنسبة ليك ! و مع ذلك اذا انت حاسس نفسك انك تحبها تجرء و كلمها قلها ازيك و عاملة ايه في الدراسة وانا ساكن جمب منك و من الكلام دا و يريت نبقى أصدقاء و انت تشوف ردها عليك
hazem_messi
12 سنه ممكن تكون سلاح ذو حدين
سهل انك تكلمها
وصعب فى نفس الوقت لان تفكيرها والكاريزما فى السنه دة محتاجه تعامل اكتر
midorady
12 سنه ممكن تكون سلاح ذو حدين
سهل انك تكلمها
وصعب فى نفس الوقت لان تفكيرها والكاريزما فى السنه دة محتاجه تعامل اكتر
يعني اعمل ايه ؟ فيه اي مواضيع اقدر اختلقها علشان اقدر أكلمها ؟؟ اتمني فرص تيجي واقدر اكلمها اعمل اييه
ذات الهمة
عذرا لكن انت نفسك مازلت صغير يا اخي هل انت جاهز لزواج وهيا اصلا طفلة انشغل بدراستك ودعها تدرس وبعدها لكل حادثة حديث

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم