نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى المدونين واصحاب المواقع منتدى الربح من موقعك

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

دعوة لكل عضو فى المنتدى وخاصة Dr Ahmed ومدير المنتدى

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
كل عام وانتم بخير
تحية طيبة وبعد,

اود ان تشاركونى خبراتكم فى الربح من منتدى نجوم اف ام خطوة بخطوة بالتفصيل الممل لان ارباحى ضعيفة جدا ففى خلال 3 ايام ارباحى 1.22$ فهل لان موضوعاتى ليست ذات قيمة؟ام لاننى لا اجيد استهداف زوار من محركات البحث لعدم معرفتى باستخدام seo والكلمات المفتاحية؟او يوجد اشياء اخرى لم اعرفها حتى الان؟

لقد قرأت عدة مشاركلت للعضو Dr ahmed حو الربح من المنتدى وكان بيقول نشارك ب 800 الى 1000 موضوع وحاولت انفذ الموضوع ده فاخدت مخالفة من المنتدى بسبب اغراق المنتدى بالموضوعات واعضاء اشتكوا اللى انا عايز الصفحة الاولى تكون كلها الموضوعات بتاعتى؟

قد اكون فهمت موضوع Dr ahmed بطريقة غير صحيحة والتى ادت لمخالفتى لقوانين المنتدى

ارجو ان تعذرونى انك كنت ضايقت اى عضو فى المنتدى بكثرة موضوعات فانا لا اقصد ذلك
واى خطأ منى ارسلوا لى برسالة خاصة وانا سوف لا اكرر هذا الخطأ اذا خالف قوانين المنتدى
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

حتى لا اطيل عليكم فارجو ان تشاركونى خبراتكم وشرح من الالف للياء وبالتفصيل الممل جدا كيفية الربح من المنتدى لاننى لا اريد ان اخذ كثير من المخالفات فى المنتدى(حتى الان مخالفتين)

ارجو من العضو Dr ahmed خاصة بالدخول لانه هو الذى شجعنى على المشاركة فى المنتدى لاننى كنت فى اول الامر لا اتوقع هذا الربح الذى حققه والمحتوى عربى

المقال "دعوة لكل عضو فى المنتدى وخاصة Dr Ahmed ومدير المنتدى" نشر بواسطة: بتاريخ:
Dr! Ahmed
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
كل عام وانتم بخير
تحية طيبة وبعد,

اود ان تشاركونى خبراتكم فى الربح من منتدى نجوم اف ام خطوة بخطوة بالتفصيل الممل لان ارباحى ضعيفة جدا ففى خلال 3 ايام ارباحى 1.22$ فهل لان موضوعاتى ليست ذات قيمة؟ام لاننى لا اجيد استهداف زوار من محركات البحث لعدم معرفتى باستخدام seo والكلمات المفتاحية؟او يوجد اشياء اخرى لم اعرفها حتى الان؟

لا اهم حاجة اتصفح الاخبار الحصرية وضعة فى المنتدى وكلم المدير لو خبر حصرى جدا هيحطهولك فى الاخبار الحصرية وهيجبلك اكتر من 10 دولار لو اتثبت لكن لو مش خبر حصرى اوى بردو هيجبلك زوار من جوجل وياهو....الخ

ثانيا:ضع مواضيعك فلا الحاجات اللى تحت اللى هى ضربت وافر خبر ال 3 دول يكفى

لقد قرأت عدة مشاركلت للعضو Dr ahmed حو الربح من المنتدى وكان بيقول نشارك ب 800 الى 1000 موضوع وحاولت انفذ الموضوع ده فاخدت مخالفة من المنتدى بسبب اغراق المنتدى بالموضوعات واعضاء اشتكوا اللى انا عايز الصفحة الاولى تكون كلها الموضوعات بتاعتى؟

اكلم بالحق انتة فهمت نوضوعى غلط ماتحطِ كل المواضيع ورا بعض حطهم براحة 5 واستنى الاعضاء يحطوا مواضيع وارمى 5 تانى يبقى فى نسبة وتاسب كدة مش ترمى 200 مرة واحدة

قد اكون فهمت موضوع Dr ahmed بطريقة غير صحيحة والتى ادت لمخالفتى لقوانين المنتدى

المخالفات مش عيب المخالفات هتعلمك انا عندى 8 مخالفات لحد دلوقتى عادى جدا اتعلم من اخطاءك كويٍ انوا بيدى مخالفات مش بيوقف مدير المنتدى متفاهم شوية

ارجو ان تعذرونى انك كنت ضايقت اى عضو فى المنتدى بكثرة موضوعات فانا لا اقصد ذلك
واى خطأ منى ارسلوا لى برسالة خاصة وانا سوف لا اكرر هذا الخطأ اذا خالف قوانين المنتدى

حتى لا اطيل عليكم فارجو ان تشاركونى خبراتكم وشرح من الالف للياء وبالتفصيل الممل جدا كيفية الربح من المنتدى لاننى لا اريد ان اخذ كثير من المخالفات فى المنتدى(حتى الان مخالفتين)

ارجو من العضو Dr ahmed خاصة بالدخول لانه هو الذى شجعنى على المشاركة فى المنتدى لاننى كنت فى اول الامر لا اتوقع هذا الربح الذى حققه والمحتوى عربى

المحتوى العربى وحش طبعا بس منتدانا حلو ههههه وارباحة جميلة جدا

وشكرا لبك
وردة المستقبل
ميرسي حيام كل مواضيعك بيجننو خلي عندك ثقة في النفس

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
بلوج المنتدى : اعرف اخبار المنتدى وكلو ع المكشوف
تحريض علنى لترك المنتدى.............ترك المنتدى؟؟؟ أزاى؟؟...............أدخل وأعرف
الله ياخذ المنتدى واللي عمل المنتدى واعضاء وعضوات المنتدى
دعوة لكل اعضاء المنتدي لحضور عيد ميلادي
دعوة لكل أعضاء المنتدى