نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى التسلية والترفيه نكت مصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

اجدد النكت هتضحك يعني هتضحك

زوارنا الكرام زوار منتديات نجوم مصرية نقدم لكم مجموعة من النكت نرجو ان تنال اعجابكم و نتمني لكم قضاء وقت ممتع في منتدانا المتميز

*مرة واحد نحس اوى كل ما يروح يشتغل عند حد يخسره راح لعمه كان عنده شركة ولما اشتغل معاة عمه فلس وخسر كل فلوسة راح لعمه الثانى كان عندة مزرعة لكن خسر باع المزرعة وفلس هوكمان والده قاله انت مش هينفع تشتغل هنا انا هسفر اليبان الشاب دة صعيدى وهو مسافر مضيفة الطائرة قالت العجلة اللى فى الطائرة من ورة باظت ومش هينفع نقف الا اذا حد اتبرع وفك عجلة الطائرة وركب عجلة تانية واللى هيعمل كدة هياخد مليون جنيه الصعيدى قال انا كدة كدة نحس جدا ولوجربتها ومت مش مهم ولو عشت هيبقى معايا مليون جنيه فرما عجلة الطائرة ورب عجلة جديدة والموضوع نجح فقال انا اية يخلينى افضل فى اليبان وانا معى مليون جني انا ارجع مصر لوالده علشان يفرحه رجع مصر اول مادخل بلده وجد صوان وعزاء فسال واحد بيقولة فين ابويا قاله ابوك مات قاله ازاى دة حصل قالة كان ماشى فى الغيط بامان اللة واقع على دماغه عجلة طائرة موتتة
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

*دكتور اذكا من نصاب
الدكتور فتح عيادة كتب علي اليفطة اليتعالج يدفع 100جنية ولو متعلجش ندفعلو احنا
200جنية فراح النصاب للعيادةقال للدكتور حاسة التذوق عندي بيظة فالدكتور نادي علي الممرضة قال لها هاتي علبة رقم22فجبتهاله دوق الدكتور النصاب اللي جوة العلبة النصاب قاله يع دة فلفل قلة الدكتور حاسة التذوق عندك رجعت 100%
جالة مرة تانية قله انا فقدت الذاكرة فراح نادي الدكتور علي الممرضة وقالها هاتي علبة رقم 22 فقال النصاب بس دي علبة الفلفل قله الدكتور الذاكرة رجعت 100%
شفتو الدكتور اذكا من النصاب ازاي
*مره تلاته واحد فرنسي واحد امريكي وواحد مصر اتحكم عليهم ب25 سنه موبد فمدير السجن قال ليهم؟؟الي هيخترع اختراع هنفرج عنوه؟؟فسالوااااا الامريكي محتاج ايه للاختراع بتعاك؟؟قال ليهم حديد وباتسيوم وكذا حاجه فغاب عنهم 3 سنين اخترع ليهم صاروخ فافرجوا عنو فجبوا الفرنسي محتاج ايه علشان الاختراع بتاعك ؟؟؟قالهم هيدورجين ونيتروجين واكسجين فغاب ثلاثة اشهر فخترع ليهم انسان الي فافرجوا عنوه فجابوا المصري ؟؟محتاج ايه علشان الاختراع يتم ؟؟فقال ليهم محتاج فاااااااس وشكوش وحجاري ؟؟ غاب عنهم تلات ايام عمل نفق وهرب ومشي عظيم ايها المصري

المقال "اجدد النكت هتضحك يعني هتضحك" نشر بواسطة: بتاريخ:

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
بالصور : احلي الكوميكس على هزميه الزمالك من الاهلي .. هتضحك يعني هتضحك
نكت مصرية من الاخر .... هتضحك يعنى هتضحك ... هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
نكتة يا خرابى عليها هتضحك يعني هتضحك
نكت مصريه متجدده هتضحك يعني هتضحك 2012 جديد في جديد
أمثال 2010 هتضحك يعني هتضحك كوميدي