نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى التسلية والترفيه نكت مصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

نكت جديدة عن الصعايدة جامدة جدا اضحك من قلبك

الصعيدي هو بطل النكتة الاول و الوحيد بلا منازع من منا لم يضحك من قبل علي نكت الصعايدة اقدم لكم اخر هذه النكت ارجو ان تنال اعجابكم و ان ترسم و لوحتي ابتسامة صغيرة علي وجوهكم
*بلدياتنا دخل الجيش ووقف حراسة على بوابة معسكر عدى عليه الشاويش وقاله:اللواء “فريد” جه؟ قاله : ماجاش يا شاويش “محمد” وبعد ساعة رجع له الشاويش محمد وسأله اللواء “فريد” جه؟ قاله لسه ما جاش. وبعد ساعة أخرى رجع له تانى وسأله اللواء “فريد” جه؟ قال له لسه ما جاش. وبعد ساعة جه اللواء “فريد” قاله العسكري: أنت فين الشاويش”محمد” حيخرب بيتك

*صعيدي بيقول لشيخ هو ينفع الصلاة من غير وضوء قاله لأ ماينفعش طبعاً قاله ايه رأيك جربت امبارح و نفعت

*صعيدي سافر امريكا شرب من حنفية اوتوماتيك معرفش يقفلها قام رجع على اول طيارة لمصر..قام سالوا: ازي امريكا؟ قالهم :اسكتو زمانها غرقت يا بوووي

صعيدي راح السفاره الامريكيه علشان يسافر امريكا فقلوله انتا معاك لغه فقلهم لغة اه الحكايه كلها عملية فهلوه فسفروه فعدى من قدام مكان فيه فرح كبير قوى فسال واحد خواجه فساله(هو فرح مين ده يا خواجه) فقله اي دونت نوه فعدى تانى بعدها بيوم فلئى جنازه كبيره قوي في نفس المكان فسال واحد خواجه (هو مين الي مات) فقله اي دونت نوه فقله لاحول ولا قوة الا بالله دكان لسه فرحه امبارح

*واحد صعيدى جاب عربيه بى ام دبليو
طبعا العربيه فيها كومبيوتر اى حاجة تحصل فى العربيه الكمبيوتر بيصلحها
الصعيدى قالك انا لازم اجرب الكمبيوتر دة راح على الباب الشمال وكسره.
..راح الكمبيوتر قال \يا ايها الباب ارجع كما كنت فرجع الباب سليم
.الصعيدى راح كسر الباب اللى على اليمين.الكمبيوتر قال\يا ايها الباب ارجع كما كنت فر…جع الباب سليم.
الصعيدى استحلاها طلع فوق الكوبرى ونط بالعربيه من فوق الكوبرى .الكمبيوتر قال\يا ايتها النفس المطمئنه ارجعى الى ربك راضيه مرضيه

*واحد صعيدي دخل محل أجهزة كهربائية و سأل البياع ? بكام التليفزيون ده رد عليه البياع بقرف – إمشي ياله , ما بنبعش لصعايدة زعل الصعيدي من التفرقة العنصرية و قرر أن يشتري التليفزيون على سبيل العند , فحلق شاربه و ارتدى بدلة فاخرة و عاد للمحل – مساء الخير , بكام التليفزيون ده من فضلك فرد البياع – امش ياله ما بنبعش لصعايدة إتغاظ الصعيدي لأن البياع تعرف عليه , و قفلت معاه يشتري التليفزيون فعاد للمحل مرتديا ملابس إمرأة منقبة و غطى وجهه تمامآ و قال للبياع بصوت رفيع السلام عليكم يا أخي, بكم تبيعون هذا التليفزيون إن شاء الله فرد عليه البياع: إمش ياله ما بنبعش لصعايدة الصعيدي انجن فخلع النقاب صائحآ أنت بتعرفني كيف كل مرة ؟ فرد عليه البياع : علشان ده مش تليفزيون , دي غسالة فول أوتوماتيك

المقال "نكت جديدة عن الصعايدة جامدة جدا اضحك من قلبك" نشر بواسطة: بتاريخ:
ramo77577
جامدة جدا بتاعت الbmw
topics
شكرا لزيارتكم الموضوع
sarah hussein
ههههههههههههههه حلوين أوي
قرفان وزهقان
هو العيب موش عليكم العيب على منتدى نجوم مصريه اللى بيقبل النكت على الصعايده الرجاله بجد وطول مافى كده عمر المنتدى مايتقدم طالما بيسمح لشوية عيال تافهه بالسخريه من اهل الصعيد
topics
شكرا لكل اللي عجبته النكت و اسف لاي حد زعل بس انا دايما بقول قبل النكت ان الصعايدة اجدع ناس و ان ده مجرد نكته علشان نرسم ابتسامة علشان الدنيا تبقي اسهل و اسف مرة ثانية

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
نكت مصرية 2014 نكت جديدة وحصرية اضحك من كل قلبك
نكت جامدة جدي هههههههههههههه اضحك من قلبك بقى
نكت مصرية جامدة موت ( نكت فى نكت ) اضحك من قلبك ..
نكته جامدة خش و اضحك من قلبك
اضحك من قلبك - نكت جديدة