نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام أخبار مصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

تعليق نارى من الاعلامى عمرو اديب على وزير الكهرباء وبنطلون الشحن الكهربائ لبس المصرين البطلونات هيجبو كهرباء من كل حته

فى انتقاد كبير من الاعلامى عمرو اديب مقدم برنامج القاهرة اليوم على قناة اليوم على وزير الكهرباء والطاقة والذى وجه اليه رسالة شديدة على الهواء فى حلقة امس بسبب انقطاع التيار الكهربائى بصورة مستمرة مما ادى الى افساد الكثير من الاجهزة معلقا يعنى انا بحافظ على الكهرباء واقفل كل المبات التى لم تستخدم وتقطع على النور عشان الشقة اللى جانبى بيشغل كل اللمبات وكل التكيفات انا زمبى ايه كما على ايضا على شركة مايكروسوفت العالمية باصدار تكنولوجيا جديدة لشحن الهواتف الذكية والتى تصدر عن طريق البنطلون لشحن الموبايل والذى يتمتع بالشحن اللاسلكى للهواتف بصورة امانة وغير مضر على الصحة والذى قال ان الناس برة يحكوا الموبايل فى البنطلون يجيبوا كهرباء واحنا قاعدين هنا المية مابتوصلش الدور الاول ...وكمان انا مش عارفين نولد كهرباء ونختار هو ينفع توليد الكهرباء من الفحم طيب غلط على الصحة ..وقال ياباشا استخدام طاقة البنطلون ده انت لو لبسة المصرين بنطولنات مولدة للطاقة هيجيبولك طاقة غير عادية
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

المقال "تعليق نارى من الاعلامى عمرو اديب على وزير الكهرباء وبنطلون الشحن الكهربائ لبس المصرين البطلونات هيجبو كهرباء من كل حته" نشر بواسطة: بتاريخ:

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
هجوم شرس من الاعلامى عمرو اديب على وزير الخارجية نبيل فهى وفضيحة على الهواء بخصوص زواج مصر وامريكا
رد نارى من علاء صادق على عمرو اديب بعد سب اديب له على الهواء
تعليق نارى من عمرو أديب بعد ترشح حمدين صباحى للرئاسة