نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى التسلية والترفيه منتدى السيارات - صور سيارات

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

Jaguar XF : جاجوار 2010 xf

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

بسم الله الرحمن الرحيم

فيديو للسيارة جاجوار 2010
2010 جاكوار XFR
2010 Jaguar XFR

2010 جاكوار XFR 0 - 260KM

2010 Jaguar XFR 0-260KM/H

معلومات عن السيارة جاجوار 2010

2010 جاكوار XFR

في إشارة إلى جاكوار تقليد اتخاذ هذا القرار في سخونة نماذج بالكاد يمكن تمييزها عن وقور ، والنظراء الأوراق المالية ، وXFR يسلك هذا النوع من سلوكه العدواني السلبي عادة ما تحجز لسادية سبع سنوات من العمر والماكرون احتقار. على الواجهة الأمامية تم تدعيمه من خلال مجموعة من مآخذ خطيئة ، والكروم التي تصطف الهواء ، والمرايا قد حلق في حجمها ، وعلى الجانب سيلز قد مددت ، والمفسد ينضم رباعي تايلبيبيس المصقول وفتحات غطاء مزركش مع "السوبر" مباراة وXFR محددة 20 بوصة الدارجة.

المراجعات الداخلية على نفس القدر من دهاء ، وامتناع 18 وسيلة للتعديل المقاعد الرياضية ، والبلوط والمظلمة سلكية إدراج الألومنيوم ، وصاد وضع الشارات على مقاعد واختيار إما لندن تان أو Redzone الجلود ، وهذه الأخيرة التي تبدو مطلقة ضرب مع جمهوري فقط Kyanite الأزرق الخارجي.

تصميم صامتة من الخارج والداخل يطابق XFR لتجربة قيادة رائعة. مع دوارة (ودخيلة) JaguarDrive التحكم لمجموعة "دال" ، وhotted متابعة XFR المعارض أيا من التفاهة التي تتوقعها من سيارة السيدان الرياضية 500 حصانا. ولكن يمكن أن تعمل في كلا الاتجاهين. في حين أن بي ام دبليو M5 قد يكون محرجا عندما حفنة بالتدخل في جميع أنحاء المدينة ، وهناك شعور المناسبة في كل مرة تقوم زلة خلف عجلة القيادة. وXFR ببساطة يشعر وكأنه من الطبيعي أن يستنشق نظيره... حتى رينو في الحارة اليسرى تتحرك للخروج من الطريق و-- كما فعل البريطانيون أن أقول -- كنت تعطيه من الفاصوليا.

الجذور من نوع ، وأربع الدوار ايتون الشحان تمتص جزيئات الأكسجين فداء عن طريق الثنائي من المياه المبردة والتبريد الداخلي يسلم الكلى معاقبة 510 حصانا و 461 رطل قدم من عزم الدوران. في مهب - 5.0 لتر يمزج التوازن الأمثل للالمنخفضة إلى منتصف عزم طائفة العلوية ونهاية حصانا ، والهبوط مباشرة بين ارتفاع المذكورة التسريع M5 والجلاد على غرار تطور المقدمة من واحدة من مرسيدس بنز 'ام جي - مصحح القرابين .

بالتساوي التحبيب هو XFR قدرته على المشي والقيادة وتعليق الخط الفاصل بين اليس المباشرة أبر بي ام دبليو ومرسيدس 'وأودي ولع الخدر. العلاقة بين القيادة والعجلات الأمامية في فئة الفتيان من الواضح تخطي بافاريا ، مما يتيح تصحيح مسار طفيفة ينبغي إدخالها بسرعة دون أن تهدد تحويلة إلى الحشائش ، بينما يقدم ما يكفي من المعلومات للدخول ، ولكن تجنب الساحقة ، و السائق.

غالبية أن الإحساس هو متصل بفضل تكنولوجيات دينامية تكيفية جاكوار يعملون على XFR -- المعدات التي هي الآن على مستوى XK. النظام بتعديل معدلات المثبط 100 مرة في الثانية للحفاظ على مستوى ثابت وعلى أساس موقف القيادة ، وخنق والمدخلات والفرامل ، ومجتمعة مع التفريقي التحكم بالموقع ، والذي يتكامل مع نظام بكولومبيا والملامح الحقيقية نشط قفل -- وليس في الفرامل ، الإعداد يستند -- في XFR هو انقلاب ديناميكية لسيارات جاكوار. انها قد لا تكون مجزية أو مشدود كما ذكر بعض أو جمهورية صربسكا المنتجات أشر -- وكتم صوت عادم لن يضع حواسك السمعية النار -- ولكن أعطي XFR طريق مفتوح وشيكا على بياض (التي تدفع إلى الشرطة المحلية) وعليك أن تكون عن دهشتها لقدرته على تستهلك كم لا حصر لها مع ذلك النوع من تخفيف جاكوار كانت معروفة من قبل ل. ومع XKR ، أن صيغة يخلق الطرف مثالية لاثنين.

2010 جاكوار XKR

شأنه في ذلك شأن أربعة stablemate الباب ، وXKR هو آخر الأسلوبية موازنة أن يخطئ في جانب من أعمال العدوان. على جبهة جديدة تكمل الوفير من الكروم عيون بيوت داخل ، وغطاء المحرك والعادم كوات رباعية أن أؤكد فقط هواة النتوء يمكن تحديد ما تولد من كوبيه فقط فجر الماضية. ويتميز الداخل في نفس التحول محدد ، تدفئة وتبريد المقاعد الأمامية الرياضية (مع دعم كاف) وسوداء معنونة الكانتارا الذي يطرح نفسه أن تكون القوية في حين توقفت عند اشارة المرور.

ولكن ، خلافا للXFR ، والذي يبدو وكأنه المدافع والذين أجبروا على اتخاذ اليوغا ، وXKR هو أكثر دقة ومطواع ؛ نصف الظهر الباليه الذي يتمتع بقدر ما تعطي الذراع القوية لخطاط دفاعية.
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

اليكم صور السيارة جاجوار 2010

المقال "Jaguar XF : جاجوار 2010 xf" نشر بواسطة: بتاريخ:
moustafa capo
2010 جاكوار xkr
وديه منتظر نزولها مصر امتي بقي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
الجاكوار في مصر محدود جدا
ديه كمان عشر سنين ولا حاجة؟؟؟
اسطـــــــــــــــورة يا باشا تسلم يا معقدني دايما كده
الله يســــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــــامحك
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
scorpion
بص بقي
انا مش همشي من التوبيك دا
غير وانا معايا العربية دي بقي
هلزق هنا بقي
اصلها بصراحة تحفة جدا والله
الراحل الوحيد
ايه يا عم الحلاوه دى
انا متهيألى لو ركبتها ادوخ
M.Sgroup
يا سياراتك وعربياتك ايه ياعم دا حد قالك تعالى عقدنا حرام لاء والصور بتسحب لجوه العربية

تسلم إيدك ياعم وكفاية بقى
SIMPLICITY
هههههههههههههههههههههههه ديه لو عندي احتمال انام فيها

شكرا حماده على التوبيك
shgareldor
جميله جدا جدا
انا اتعقدت من العربيات اللى هنا
اكتر من روعه
عشق الروح
عربية جميلة جدااااااااااااااااااا
ALi_HAFEZ
حلوووووووة اوى
ميرسى
Mafesh Esm
انا وريت ابويا الصور ديه وبقله ماتجبلي واحده يا بابا.....قالي: ليييييييييييييييييييه ابو تريكه؟؟؟؟؟!!!!!:d
goleat
عربيه تحفه بس هو مش المفروض اللى يدخل هنا يطلع بعربيه هديه
يعنى عشان نجربا ولا ايه بقى
بجد عربيه جميله اووووى
بسكوتة بالشيكولاتة
تحفـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــة
bosy lovestory
تسلم الايادىياقمر
عربيه تحفه
بس انا هبطل ارد بقا لحد ما الاقى فى هديه عربيه
ها ايه رأيك؟؟؟؟؟؟؟؟؟
soma2009
انا لو عندي عربيه زي دييييييييييه هموت قبل ماركبها هههههههههه لا انا هنام فيها ومش هخلي حد يركبها ابدا معايا ده لو جبتها ههههههههههههه
ميرسي ياجميل علي عربياتك ديه هتعقدنا بقي
أمواج البحر
لأ بجد دى ملهاش حل .. وكمان أنا بموووووت فى الأزرق
ومن جوه كمان بتعقد ..
دى فيها يجى ..... سنه علشان تنزل مصر ..
مرسى يا حمادة على عربياتك اللى بتهبل ...
outa
ايه الجمال ده انا هجيب واحده زى دى ان شاء الله
ما تعرفش هيا بكام
ههههههههههههههههههههههههههههههههههه
حب بلا جراح
ايه الناس دي كل ما حد يدخل يطلب عربية هدية
يا جماعة الراجل طالب رأيكم مش طالب تـــقلبوه
يالهوي ..

اما بنسبالك يا حج حمادة فأنت بجد زوقك رائع في كل السيارات

عشان كده كل السيارات الي بتجبها اكيد حلوة ..

تسلم ايديك يا حمادة ...
اثير الحب
جميلة جدااااا
ساره الراجحى
ميرسيى على الجمال دا
وشكرا للتعبك ومجهودك
تقبل مرورى
ATEER QUEEN
والله لو جبت عربيات تعقد تانى........
مش عارفة هعمل ايه؟؟؟؟؟
هقولك روعة برضو يعنى هعمل ايه
بس بقولك ايه متجيب لنا حاجة كدا
موديل 80 علشان النفس بس يعنى
الواحد قرف من الحاجات الحلوة اوى دى
ههههههههههههههههه
سنديرلا
بجد حلوة اوى

والنبى يا حماده بطل تعقدنى

ميرسى يا قمر
sendrella
انا نفسى فى واحده زى ديه

ممكن تبعتهالى هههههههههه

شكرا ع الموضوع

تسلم ايدك
zizooooo
عربية تحفة بجد جميلة جدا جدا جدا جدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااوتعقد ان شاء الله يكون لى نصيب واجيب واحدة زيها

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
صور السيارة جاجوار Jaguar XF Sportbrake 2013 لعام 2013
اسعار سيارات جاجوار 2012 فى مصر
جاجوار تكشف الستار عن النسخة المكشوفة من xkr-s
اسعار دودج - جاجوار - هامر - بروش في مصر 2009 - 2010