نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتديات شباب وبنات منتدى طلبة جامعات مصر منتدى كلية حقوق

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

كرسى اعترافات حقوق

بسم الله الرحمن الرحيم

ازيكم يا شباب عاملين ايه اولا كل سنه وانتم طيبين

انا بقدم ليكم موضوع وفكرة جديدة لجميع طلاب حقوق

كرسى الاعترافات
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

هنجيب شخص فى المنتدى من كليه حقوق وهنسأله اسئله شخصيه وهو هيرد على الموضوع بكل صراحه

ونستطيع التواصل مع بعض بشكل ايجابى و ان شاء الله نكون احلى واجمل رابطه كليه حقوق

يارب يكون الموضوع عجبكم ونتواصل مع بعض بعد العيد ان شاء الله

مستنى ردودكم على الموضوع

وكل سنه وانتم طيبين

المقال "كرسى اعترافات حقوق" نشر بواسطة: بتاريخ:
gaber33
ايه يا جماعه عاوز اشوف ردودكم وعايز شويه تشجيع ................... و شكرا لجميع اعضاء المنتدى ؟ .......... ؟
هارى بوتر1988
و انت طيب يا ريس

انا عن نفسى معاك فى الفكره دى

حتى نضيع وقتنا مع بعض بدل ما نضيع وقتنا مع القوانين اللى تجيب الشلل دى
ميشو
شكرا جابر على الفكرة الجميلة دية وعوزين نشوفك فى المنتدى كتير يا حبيبى والله فكرتك ججامدة بتاعك كرسى الاعتراف وكل سنة وانت طيب بمناسبة عيد الاضحى المباركومتنساش اللحمة
gaber33
المشاركه الاصليه كتبت بواسطه هارى بوتر

و انت طيب يا ريس

انا عن نفسى معاك فى الفكره دى

حتى نضيع وقتنا مع بعض بدل ما نضيع وقتنا مع القوانين اللى تجيب الشلل دى

شكراً ليك يا هارى بوتر على تشجيعك وانا سعيد لانضمامك معايا فى الفكرة وكل سنه وانت طيب وتعود الايام على الامه الاسلاميه بخير ان شاء الله
gaber33
المشاركه الاصليه كتبت بواسطه ميشو

شكرا جابر على الفكرة الجميلة دية وعوزين نشوفك فى المنتدى كتير يا حبيبى والله فكرتك ججامدة بتاعك كرسى الاعتراف وكل سنة وانت طيب بمناسبة عيد الاضحى المباركومتنساش اللحمة

ربنا يخليك ليا يا سونه وميحرمنيش من تشجيعك ليه وانت طيب يا حبيبى ومتقلقش مش هنسى اللحمه هههههههههه
HAZEM
وانت طيب يا جابر

شكرا يا جابر علي الفكرة

والفكرة جامدة
وانا معاك
kaki
وانت طيب فكرة حلوة
ياسمين جيسى
اولا كل سنه وكلكم طيبين فكره حلوه اوى وعلى فكره انا خريجه حقوق عقبالكم كلكم يارب ما ترتاحوا من الدراسه وانا مستعده اشترك معاكم واقعد على الكرسى
gaber33
المشاركه الاصليه كتبت بواسطه hazem

وانت طيب يا جابر

شكرا يا جابر علي الفكرة

والفكرة جامدة
وانا معاك

متشكر يا زومه على تشجيعك ليا وانا متفائل خير ان شاء الله وطبعاً انت من الاعضاء اللى هيتم استجوابهم هههههههههه
gaber33
المشاركه الاصليه كتبت بواسطه ياسمين جيسى

اولا كل سنه وكلكم طيبين فكره حلوه اوى وعلى فكره انا خريجه حقوق عقبالكم كلكم يارب ما ترتاحوا من الدراسه وانا مستعده اشترك معاكم واقعد على الكرسى

اهلا بيكى يا ياسمين جيسى معانا وطبعاً برحب بيكى انك تكونى معانا على الكرسى وربنا يوفقك فى حياتك وانت طيبه وتعود الايام علينا بخير ان شاء الله
gaber33
المشاركه الاصليه كتبت بواسطه kaki

وانت طيب فكرة حلوة

ربنا يخليك وانت طيب بس ياريت تعرف نفسك اكتر ليا وكل سنه وانت طيب
kaki
اولا انا بنت _كاكى بنت والله وخريجة 2005
gaber33

اولا انا بنت _كاكى بنت والله وخريجة 2005

اهلاً بيكى يا kaki معانا واتشرفنا بمعرفتك وبنرحب بيكى معانا على كرسى الاعتراف
gaber33
بسم الله الرحمن الرحيم

بعد التحيه / لكل زمايلى فى المنتدى

سوف تتم تنفيذ الفكرة بأذن الله من يوم الجمعه 30 / 1 هتقولولى ليه هقولكم علشان فيه امتحانات لجميع طلاب كليه حقوق من 4 /1 الى 29 /1 شدوا حلكم شويه ربنا معاكم و يوفقكم ويوفقنا معاكم ...........

و ان شاء الله هنختار شخصيه موجودة معانا وردت علينا وسيتم استجوابها هههههههه على الكرسى لمدة شهر وهيجاوب بكل صراحه وياريت كل من معايا فى الفكرة ديه يحاول يحضر بعض الاسئله ويركنها لبعد الامتحانات

و دة الميل بتاعى ممكن نرتب مع بعض الاسئله ونتعرف اكتر ببعض

gaber_s33@yahoo or hotmail

وعايز اشوف ردودكم وتشجعكم ليا ........... و بالتوفيق لجميع طلاب حقوق
kaki
ربنا يوفقك ويارب الامتحان يكون سهل وجميل زيك
ويوفق كل الشباب بس بلاش انا والكرسى ده
وديع محمود
مشكورررررررررررررررررررررر
ياسمين جيسى
ربنا معاكم ويالا شدوا حيلكم ولو عوزتم اى مساعده احنا موجودين اى نعم على ادنا بس ممكن نفيد برضه ولو بشىء صغير ولو مش عايزين يبقى مفيش ادامنا غير اننا ندعيلكم بالتوفيق يارب والنجاح بتقدير يارب ويهديلكم الدكاتره قادر كريم
ياسمين جيسى
على فكره ان خريجه حقوق اسكندريه وبجد كان نفسى اقعد معاكم على الكرسى وده اكيد يشرفنى بس للاسف الميعاد بعيد اوى وانا مش حينفع ادخل هنا عالمنتدى غير لحد اخر الشهر اقصد شهر12 يعنى ظروفى كده ومش ينفع ادخل تانى خالص بس بجد حتوحشونى اوى انا مش قلت الكلام ده لحد على المنتدى غير هنا اخواتى طلبه حقوق بجد حتوحشونى اوى يا احلى واجمل اخوات انا يمكن مش بقالى كتير معاكم بس ربنا اعلم انتم بقيتوا ايه بالنسبه ليا انا بجد حفتقدكم اوى يا طاقه الشمس وشعاع الامل ومش تسالونى امتى حمشى لانى انا بجد مش عارفه بس اللى اعرفه انى اخر ميعاد وبالكتير اوى اخر الشهر ده انا بحبكم اوى واعزرونى انى طولت عليكم بس يمكن من خنقتى انى مش حفضل معاكم كتير بس حنعمل ايه غصب عنى وللاسف هى الدنيا كده لقا وفراق بس عايزه اقولكم على حاجه انتم كلكم شباب بجد رائع وكلكم افكار حلوه اوى ولذاذ جدا ربنا يكرمكم وتبقوا احسن شباب واكيد انا لما امشى مش حنساكم واللهى حتفضلوا فى بالى وحدعيلكم دايما ويارب مش تنسونى رغم انى عارفه انى بمجرد خروجى حتنسى تماما بس اهو عندى امل بس مش مهم انا عارفه ان الدنيا تلاهى بس انا بجد بحبكم اوى يا زهور اليوم ورياحين الغد خدوا بالكم من نفسكم كتير ومن مزاكرتكم وربنا معاكم وينجحكم يارب وتبقوا انجح شباب واكبر محامين فى الدنيا سلام يا احلى شباب حتوحشونىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى اوى واللهى
gaber33

ربنا يوفقك ويارب الامتحان يكون سهل وجميل زيك
ويوفق كل الشباب بس بلاش انا والكرسى ده

متشكرين على ردك الجميل وبجد والله بتحسسونا بالامل ........

و ان شاء الله لازم تبقى معانا على الكرسى
gaber33

ربنا معاكم ويالا شدوا حيلكم ولو عوزتم اى مساعده احنا موجودين اى نعم على ادنا بس ممكن نفيد برضه ولو بشىء صغير ولو مش عايزين يبقى مفيش ادامنا غير اننا ندعيلكم بالتوفيق يارب والنجاح بتقدير يارب ويهديلكم الدكاتره قادر كريم

ربنا يخليكى وان شاء الله هنحتاج مساعدتك ان وقفت امامنا شئ

وبدعى معاكى ربنا يهديهم

gaber33

على فكره ان خريجه حقوق اسكندريه وبجد كان نفسى اقعد معاكم على الكرسى وده اكيد يشرفنى بس للاسف الميعاد بعيد اوى وانا مش حينفع ادخل هنا عالمنتدى غير لحد اخر الشهر اقصد شهر12 يعنى ظروفى كده ومش ينفع ادخل تانى خالص بس بجد حتوحشونى اوى انا مش قلت الكلام ده لحد على المنتدى غير هنا اخواتى طلبه حقوق بجد حتوحشونى اوى يا احلى واجمل اخوات انا يمكن مش بقالى كتير معاكم بس ربنا اعلم انتم بقيتوا ايه بالنسبه ليا انا بجد حفتقدكم اوى يا طاقه الشمس وشعاع الامل ومش تسالونى امتى حمشى لانى انا بجد مش عارفه بس اللى اعرفه انى اخر ميعاد وبالكتير اوى اخر الشهر ده انا بحبكم اوى واعزرونى انى طولت عليكم بس يمكن من خنقتى انى مش حفضل معاكم كتير بس حنعمل ايه غصب عنى وللاسف هى الدنيا كده لقا وفراق بس عايزه اقولكم على حاجه انتم كلكم شباب بجد رائع وكلكم افكار حلوه اوى ولذاذ جدا ربنا يكرمكم وتبقوا احسن شباب واكيد انا لما امشى مش حنساكم واللهى حتفضلوا فى بالى وحدعيلكم دايما ويارب مش تنسونى رغم انى عارفه انى بمجرد خروجى حتنسى تماما بس اهو عندى امل بس مش مهم انا عارفه ان الدنيا تلاهى بس انا بجد بحبكم اوى يا زهور اليوم ورياحين الغد خدوا بالكم من نفسكم كتير ومن مزاكرتكم وربنا معاكم وينجحكم يارب وتبقوا انجح شباب واكبر محامين فى الدنيا سلام يا احلى شباب حتوحشونىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى اوى واللهى

صدقينى مش هننساكى وانت محفورة فى عقلنا بردك الجميل وروحك المشرقه وكلامك اللى بيدلنا امل .......... بس ياريت انت متنسيناش واول ما تقعدى عل النت افتحى وردى علينا هنستنى ردك كلنا ..........
gaber33
المشاركه الاصليه كتبت بواسطه وديع محمود

مشكوررررررررررررررررررررر

ربنا يخليك بس ياريت تعرف نفسك اكتر لينا
ياسمين جيسى
اكيد حد ينسى اخواته ومن هنا لحد ما تتخرجوا لكم منى دعوات كتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتييييييييييي ييييييييييييييييييييييييرره اوى خالص وربنا يتقبل
نادية
حلو موضوع كرسى الاعترافات ده عاجبنى
شكراااااااااااااااااا
بس تفتكر حد فينا هيرضى يعترف بالحقيقة
gaber33

اكيد حد ينسى اخواته ومن هنا لحد ما تتخرجوا لكم منى دعوات كتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتييييييييييي ييييييييييييييييييييييييرره اوى خالص وربنا يتقبل

ربنا يخليكى على مشاعرك النبيله وربنا يوفقك فى حياتك الخاص بأذن الله واكيد هنلاقيكى معانا على الكرسى
gaber33
المشاركه الاصليه كتبت بواسطه ناديه

حلو موضوع كرسى الاعترافات ده عاجبنى
شكراااااااااااااااااا
بس تفتكر حد فينا هيرضى يعترف بالحقيقة

اهلا بيكى يا ناديه معانا عل الكرسى ربنا يخليكى على ردك الجميل .............. انا بفتكر اللى بيخاف هو اللى بيخبى والصريح هيقول كل حاجه بصراحه ومش هيخاف من شئ

ياريت تعرفى نفسك لينا اكتر
gaber33
يا جماعه متزعلوش منى على قله وجودى معاكم فى المنتدى والايام الجاييه احتمال مدخلش تانى عشان المذاكرة والامتحانات قربت ............... ادعولنا
bcde740
where Christmas tree come from?When the winter solstice arrive, people brought green date palm leaves into their homes to symbolize life's triumph over death. Also People celebrated the winter solstice with a fest called Saturnalia in honor of Saturnus, the god of agriculture. They decorated their houses with greens and lights and exchanged gifts. wow gold
moda20092003
موضوع جميل بس الميعاد بعيد قوى
وعلى العموم ان شاء الله اشارك معاكم فى الموضوع
اخوكم حماده خريج حقوق بنى سويف 2007

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
الكتاتنى لم يشترى سيارة جديده ولكنه اشترى كرسى جديد ورفض الجلوس على كرسي سرور
بالصور : شاهدوا كيف كانت لعنة كرسى الحكم فى مصر الذى أصابت كل من جلس عليه .. كرسى الحكم الملعون
اعترافات كرسى مسئول:قصة بقلم ناجى السنباطى
كرسى اعترافات تجارة