نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتديات شباب وبنات منتدى طلبة جامعات مصر منتدى كلية حقوق

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

كرسى اعترافات حقوق

خلاص يا حسن انا هحضرلك اسئلة صعبة بس يا ريت ما تجيش تعيط

المقال "كرسى اعترافات حقوق" نشر بواسطة: بتاريخ:
ميشو
خلاص يا حسن انا هحضرلك اسئلة صعبة بس يا ريت ما تجيش تعيط
ههههههههههه ماشى يا بسمة هنشوف الاسئلة الصعبة
بسمة basma
قول رايك فى شخصية عامة تقولة(حسيى اللة ونعم الوكيل؟)يكون ظلم مصر بجد
ميشو
قول رايك فى شخصية عامة تقولة(حسيى اللة ونعم الوكيل؟)يكون ظلم مصر بجد
هههههههههههههه والله سؤال حلو اوىبس انا هجاوب علية بكل امانة طبعا احنا عرفين اية اللى حصل فى فلسطين لما كانت اسرائيل بتموت الاطفال والنساء والرجال وطبعا كانت فلسطين عاوزة تفتح المعابر وخاصا معبر رفح عشان المساعدات لكن لاسف المعبر كان بيتفتح ساعة كل يوم وكان ممنوع دخول اشخاص فلسطنين دة طبعا ظلم للفلسطنين وحسب الله ونعم الوكيل على كل انسان مفتحش المعبر للفلسطنين وثانيا احب اقول حاجة مهمة عشان التعليم فى مصر بجد التعليم فى مصر فاشل فاشل فاشل انا اهو فى كلية الحقوق عمرى ما حبيت التعليم خالص كان نفسى ادرس فى اوربا وامريكا عشان كان نفسى ابقى حاجة كويسة لكن لاسف التعليم المصرى شلنى والاخر بقيت اية محامى الحمد للة على كل شىء
بسمة basma
هههههههههههههه والله سؤال حلو اوىبس انا هجاوب علية بكل امانة طبعا احنا عرفين اية اللى حصل فى فلسطين لما كانت اسرائيل بتموت الاطفال والنساء والرجال وطبعا كانت فلسطين عاوزة تفتح المعابر وخاصا معبر رفح عشان المساعدات لكن لاسف المعبر كان بيتفتح ساعة كل يوم وكان ممنوع دخول اشخاص فلسطنين دة طبعا ظلم للفلسطنين وحسب الله ونعم الوكيل على كل انسان مفتحش المعبر للفلسطنين وثانيا احب اقول حاجة مهمة عشان التعليم فى مصر بجد التعليم فى مصر فاشل فاشل فاشل انا اهو فى كلية الحقوق عمرى ما حبيت التعليم خالص كان نفسى ادرس فى اوربا وامريكا عشان كان نفسى ابقى حاجة كويسة لكن لاسف التعليم المصرى شلنى والاخر بقيت اية محامى الحمد للة على كل شىء
بس انت على فكرة ما قولتش اسم شخصية محددةولا انت عايز تستخدم حق الفيتو
ميشو
بس انت على فكرة ما قولتش اسم شخصية محددةولا انت عايز تستخدم حق الفيتو
ههههههههههههههههههههه لا طبعا انا مش هقدر استخدم حق الفيتو عشان انا مش امريكا ولا الصين ولا فرنسا ولا المانيا وبعدين فى اسامى كتير فى مصر يتقلها حسبى الله ونعم الوكيل مش واحد دول كتير
HAZEM
انا حاسئلك يا حسن

ايه المميزات والعيوب اللي انت شايفاها فيا انا وجابر ؟
somalove
هاااااااااااااااااااى انا ممكن اشترك معاكم ....................... انا هعرفكم على نفسى انا اسماء كلية حقوق الفرقة الاولى............................. انا بهنئ حسن على الصراحة .............. وبقولة مببببببببببببروك
ميشو
انا حاسئلك يا حسن

ايه المميزات والعيوب اللي انت شايفاها فيا انا وجابر ؟
هههههههه والله يا حازم السؤال دة حلو يا حازم بس لاسف انا معرفتكمش كتير انت وجابر احنا معرفناش بعض الا لسة من شهر فا صعب احدد شخصيتكم انتم الاثنين انت وجابر بس اقدر اقولك الانطباع اللى انا شفتوا فيكم انتم فيكم مميزات حلو اوى لكن برضوا فيكم عيوب كتيرة اوى لازم تغيروا من نفسك اوعى تقولى العيوب اية بتاعتنا لكن اقدر اقولك عيوبكم كتيرة ...... اوعى تزعل منى يا جابر انت وحازم انا بقولك الصراحة
somalove
ياسمين جيسى
انا جيت وعايزه اسالك سؤال

ايه اكتر موقف حصلك قلت فيه يا ارض انشقى وابلعينى (موقف محرج جدا جدا )
gaber33
يا حلوتك يا زومه واسئلتك الحلوة وكمان ردك الجميل يا حسن احنا فعلا يا جماعه لسه مبقالناش
مع بعض عارفيين بعض الا ييجى شهريين ونصف كدا دا حسن لكن حازم انا عارفه من اولى ثانوى على ما افتكر
وبجد هما شخصيات لذيذة وبجد بحبهم زى اخواتى كدا
gaber33
انا سعيد جداً لانك يا اسماء قبلتى دعوتى وطبعاً اتشرفنا بمعرفتك وعايزين نشوف اسئله جامدة منك
gaber33
بس يا سونه انا عايز اسئلك سؤال دلوقت

ايه الحاجه اللى انتا مش بتحبها فى الجامعه ؟ بالنسبه للحب بقى حبيت حد فى الجامعه ولا فى المنتدى ولا ايه ؟
وياترى مستمر فى الحب دا ولا ايه ؟ وعايزك تقولى ايه مخطط حياتك بعد سنوات الجامعه سنوات الضياع ههههههههه ؟

بس دول شويه اسئله تأزأز فيهم عقبال مجبلك التقيل هههههههههههه
على ويكا
انا اسمى على اولى كلية تجارة وطبعا اللى هيشوف المشاركة هيقول اللى جابة من منتدى كلية تجارة لحقوق لا انا جيت علشان الصراحة الموضوع عجبنىوكمان فكرة الموضوع اللى قام بيها جابر والصراحة
دخلت اشوف مين اللى اتعرض لكرسى الاعتراف لقيتة من اقرب اصحابى حسن ميشو وحبيت اشوف الردود اللى قام بيها على الاسئلة اللى فى الصميم اللى اتسأل فيها بس انا من رايى ان حسن كان وافى بكل الاسئلة وانا اكتر واحد وعارف كل حاجة عنة واحب اشكرة واشكر كل من قام بالمشاركة فى الموضوع وشكرااااااااااااااااااا ...............
HAZEM
ازيك يا علي

عامل ايه

انت نورت والله منتدي حقوق والمنتدي كله

بس عايزينك تسأل حسن اسئلة جامدة
على ويكا
اللة يخليك يا حازم بس انا وزيكاس الناس الوحيدةاللى ماحدش يقدر يسألة لاننا عارفين عنة تقريبا كل حاجة
gaber33
ازيك يا على انتا وزيكس وانا فرحان واللهى انكم اشتركتم فى الموضوع معايا ومش شرط تكون فى حقوق معانا كفايه انك تعرف نفسك للى فى المنتدى انا طبعاً عارفكم وشكراً ليكم على ردكم فى الموضوع
بس لازم بردوا تسألوا حسن سؤال مينفعشى كدا يا رجاله
ميشو
هاااااااااااااااااااى انا ممكن اشترك معاكم ....................... انا هعرفكم على نفسى انا اسماء كلية حقوق الفرقة الاولى............................. انا بهنئ حسن على الصراحة .............. وبقولة مببببببببببببروك
اهلا بيكى اسماء ميرسى على اشتراكك معانا وشكرا ليك ميرسى ليكى وعوزين نشوف منك اسئلة جامدة موت0000
ميشو
انا جيت وعايزه اسالك سؤال

ايه اكتر موقف حصلك قلت فيه يا ارض انشقى وابلعينى (موقف محرج جدا جدا )
ههههههههه والله سؤال جامد موت دة يا ياسمين انا اكتر موقف موت حصلى هو صراحة كتير بس انا هقدر اقول موقف واحد بس هو اكتر موقف بصراحة والله لما كنت مع البنت جارتى بنكلم انا وهى ولقيت فجاءة خطبها جية لقانا بنكلم بعض قولت يارب استر انا مش عارف اعمل اية والله كنت مكسوف جدا بس قولت لخطبها اننا صحاب من زمان وبنكلم بعض راح قلى كلمها على اساس انك اخوها مش اكتر قولتلة ماشى بس هو دة الموقف يا يا سمين كان موقف محرج جدا ليا وفى مواقف تانية كتير 000000 عوزين نشوف منك يا ياسمين اسئلة جامدة موت موت موت....
kaki
ازيكم
انا جيت
ميشو
يا حلوتك يا زومه واسئلتك الحلوة وكمان ردك الجميل يا حسن احنا فعلا يا جماعه لسه مبقالناش
مع بعض عارفيين بعض الا ييجى شهريين ونصف كدا دا حسن لكن حازم انا عارفه من اولى ثانوى على ما افتكر
وبجد هما شخصيات لذيذة وبجد بحبهم زى اخواتى كدا
ربنا يخليك يا حبيب قلبى جابر والله انا اعرفكم بقالى شهرين بس حاسس انى اعرفكم بقالى كتير انتم شخصيات كول وجامدة موت ومحترمين ربنا يخلينا لبعض
ميشو
بس يا سونه انا عايز اسئلك سؤال دلوقت

ايه الحاجه اللى انتا مش بتحبها فى الجامعه ؟ بالنسبه للحب بقى حبيت حد فى الجامعه ولا فى المنتدى ولا ايه ؟
وياترى مستمر فى الحب دا ولا ايه ؟ وعايزك تقولى ايه مخطط حياتك بعد سنوات الجامعه سنوات الضياع ههههههههه ؟

بس دول شويه اسئله تأزأز فيهم عقبال مجبلك التقيل هههههههههههه
هههههههه والله اسئلة جامدة موت يا جابر اولا الحاجة اللى مش بحبها فى الجامعة المحاضرات وانت عارف كدة انا مش بحب المحاضرات خالص وبالنسبة للحب ههههههه انا حبيت فى الجامعة لكن اعجاب مش اكتر لكن حب وكدة لا طبعا انا لسة مش هحب دلوقتى لما القى البنت اللى انا عيزها واللى هتكمل حياتى بس الحب طبعا مش مستمر لانة اعجاب مش اكتروعايزك تقولى ايه مخطط حياتك بعد سنوات الجامعه مخطط حياتى انى ان شاء اللة بعد الجامعة انى ان شاء الله انزل البوم ان شاء الله وابقى مطرب ان شاء الله كويس وانزل البوم لانى بحب الغناء اوى ونفسى اسافر خارج مصر يعنى استراليا اسبانيا كدة نبعد عن مصر وشكرا ليك يا جابرعلى الاسئلة الجامدة موت عوزين نشوف اسئلة كول.....
ميشو
انا اسمى على اولى كلية تجارة وطبعا اللى هيشوف المشاركة هيقول اللى جابة من منتدى كلية تجارة لحقوق لا انا جيت علشان الصراحة الموضوع عجبنىوكمان فكرة الموضوع اللى قام بيها جابر والصراحة
دخلت اشوف مين اللى اتعرض لكرسى الاعتراف لقيتة من اقرب اصحابى حسن ميشو وحبيت اشوف الردود اللى قام بيها على الاسئلة اللى فى الصميم اللى اتسأل فيها بس انا من رايى ان حسن كان وافى بكل الاسئلة وانا اكتر واحد وعارف كل حاجة عنة واحب اشكرة واشكر كل من قام بالمشاركة فى الموضوع وشكرااااااااااااااااااا ...............
طبعا يا على انت حبيب قلبى وانت صحبى من زمان اهلا بيك يا على معانا فى المنتدى وسلملى على زيكاس عوزين نشوف الاسئلة الجامدة موت
بسمة basma
ازيك يا حسن بص انا مش هسئلك انا عايزاك تقول نكتة رخمة جداااااااااااااااا وتهديها لحد فى المنتدى
ميشو
ازيكم
انا جيت
اهلا بيى يا كوكى منورة المنتدى
ميشو
اى حد عاوز يسالنى اسالة انا تحت امرة000000000000000 يلا عوزين نشوف اسئلة كول هااااااا
ميشو
ازيك يا حسن بص انا مش هسئلك انا عايزاك تقول نكتة رخمة جداااااااااااااااا وتهديها لحد فى المنتدى
الحمد للة ا اوكى انا هقول نكتة رخمة بس انا مش بعرف اقول نكتة رخمة انا مممكن اقول نكتة حلوة بس هقول نكتة رخمة عشان خطرك
كان فى مرة واحد أصفر نزل من العمارة الصفرة
ركب العربية الصفرة مشى فى الشارع الأصفر

راح المستشفى الصفرة راح للدكتور الأصفر

عمل الآشعة الصفرة وطلع عنده الصفرة خرج من المستشفى الصفرة
قابل واحد أزرق
الأصفر قال للأزرق : انت مين ؟ قاله : أنا النكتة التانية نكتة تعصب مش كدة ؟؟
واى خدمة على النكتة الرخمة........
بسمة basma
قول يا حسن لمين تقولة كدا
بحبك اوى
انت حياتى
ندمان انى عرفتك
ما تستهلش افكر فيك
مهما تعمل فيا بحبك
وشكرررررررررررررررررررررا ليك يا حسن
ميشو
قول يا حسن لمين تقولة كدا
بحبك اوى
انت حياتى
ندمان انى عرفتك
ما تستهلش افكر فيك
مهما تعمل فيا بحبك
وشكرررررررررررررررررررررا ليك يا حسن
انا مش هقدر اقول يا بسمة اسم الانسانة اللى كنت بحبها لكن اقدر اقول انا كنت بعيش معاها اجمل احساس لما كنت ببص فى عنيها بحس احساس غريب بيشدنى ليها كنت لازم كل يوم اشوف عنيهاوكنت بزعل اوى لو مشفتهاش فى يوم لما حبتها حاسس انى اتغيرت حياتى بيهالكن لاسف حصل ظروف والحكاية انتهت.... الانسانة اللى اقولها ندمان انى عرفتها فى كتير ندمان انى عرفتهم اصل انا حب بقلبى مش بحب بعقلى ودية مشكلة يعنى ممكن احب واحدة اعجاب فترة واسبها لكن حبيبة قلبى اللى تكمل عمرى معاية لازم تكونا لانسانة اللى تستهلنى واستهلها اكيد عرفتى اقصد اية....
وشكرا ليكى يا بسمة على الاسئلة الجميلة دية بجد اسئلة جامدة بس انا عاوز اسئلة موت يعنى اسئلة تعجيزية معرفش اجواب عليها وميرسى ليكى يا بسمة

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
الكتاتنى لم يشترى سيارة جديده ولكنه اشترى كرسى جديد ورفض الجلوس على كرسي سرور
بالصور : شاهدوا كيف كانت لعنة كرسى الحكم فى مصر الذى أصابت كل من جلس عليه .. كرسى الحكم الملعون
اعترافات كرسى مسئول:قصة بقلم ناجى السنباطى
كرسى اعترافات تجارة