نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام أخبار الفن والفنانين

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

شاهد ماذا قال الفنان أحمد حلمي بعد سرقه فيلمه صنع في مصر

فيلم صنع في مصر . الفيلم الوحيد الذي تم سرقته و تسريبه من قبل مجموعة من الهاكرز الذين استطاعوا أن يسيطروا عليه و يقوموا بتروجيه عبر مواقع الانترنت و أدي ذلك إلي فشل الفيلم في دور العرض و عدم تحقيقه لأي أرباح تذكر و بعد هذه الحادثة قام أحمد حلمي بالتعليق علي سرقة الفيلم و قال ( طول عمر الحرامي بيسرق في الخباثة، وبيبيع اللي سرقه في الخباثة، ويموت في جلده من الخوف، لو حد شك أنه حرامي، إنما للأسف، الأخلاق عند البعض اتشقلبت، وقلة الضمير بقت هي قمة الشرف والغريب إن اللي بيسرق بقى بيسرق قدام الكل، وبيتفاخر إنه حرامي، وبيعرض اللي سرقه قدام الناس، والناس بقت تشتري بضاعة مسروقة، وهما عارفين إنها مسروقة، بس يا رب يكونوا عارفين كمان، إنهم وهما قاعدين بيتفرجوا على الفيلم على النت، إنهم كده بيبقوا مشاركين أكتر من اللي سرب الفيلم وأخيرا وببساطة طول ما الأفلام بتتسرب، وطول ما الناس بتتفرج عليها على النت، مش هيبقى في منتجين تنتج، وأنا أولهم، أنا أنتجت ثلاثة أفلام، والثلاثة اتسربوا علشان كده أنا مش هنتج تاني، والله يكون في عون أي منتج محترم عايز يكمل المشوار)

المقال "شاهد ماذا قال الفنان أحمد حلمي بعد سرقه فيلمه صنع في مصر" نشر بواسطة: بتاريخ:

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
صور الفنان أحمد حلمى مع بطلة فيلمه الجديد ..لن تتخيل من هى ؟؟
شاهد ماذا فعل الفنان الكوميدى أحمد حلمى على المسرح اثناء تسلمه جائزة "دير جست" وبماذا يشعر وهو يتحدث للجمهور "بالفيديو"
شاهد تعليق الفنان أحمد حلمى على إلغاء حلقة باسم يوسف .. شاهد ماذا قال !!
شاهد صورة أحمد حلمي بلوك جديد في فيلمه الجديد " على جثتي "