نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى التسلية والترفيه نكت مصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

نكت مصرية جديدة ومجموعه من احدث واجمل النكت Comedy and smiles

في عصر احاطت به الهموم والمشاكل من كل جانب .. وفي ايام تكاد تكون لا جديد بها
وفي ظل احتياجات ومتطلبات الحياة ، نبحث عن جانب مضيئ جانب يهون علينا تلك المصاعب والهموم ، جميعا نبحث عن " السعادة والابتسامة والضحك " نسعى ونبحث عن شيئ ولو صغير يرسم الابتسامه على وجوهنا ..
وبالطبع فان النكت هي تلك الحل فنبحث عن جديد النكت دائما ونحن نعلم اننا كمصريين وكما يقال علينا نحن " شعب ابن نكته " نسخر من مشكلاتنا ونهرب منها او نواجهها بالسخرية والنكت ..

احلى نكت مصرية 100% هتمووووت من الضحك .

ونظرا لاهمية النكت والضحك والكوميديا فها نحن ذا وكما عودناكم دائما في المساعده على رسم ولو ابتسامه صغيره على وجوه الجميع ، لذلك نقدم اليوم لحضراتكم هذه المجموعة الجديدة من احلى واجمد النكت المصرية ارجو ان تنال اعجابكم وفي انتظار ردود حضراتكم ..

* واحد بيقول لصاحبه هوانا لما ابوس اختك نبقى نسايب قاله لأ نبقى خالصين .
* واحد صعيدى بيقول لصاحبه شوف العالم الهطله يدفعوا 25 مليون علشان بن لادن أمال لو كان بن محوج كانوا عملوا إيه .
* ندل واقف فى ميكروباص ضحك لبنت ضحكتله غمزلها غمزتله شاورلها تنزل نزلت قعد هو مكانها .
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

* واحد اهبل مراته ولدت بعد شهر من الجواز سألوه ازاي ؟؟؟؟؟؟ قال يانهار اسود على الحسد ياناس .
* مرة واحد كسلان اتجوز واحدة كسلانة كسلوا يخلفوا .
* واحد اتجوز واحدة اسمها نعمة باسها وش و ضهر.
* مرة واحد عداه العيب خد اللي بعده.
* عشر صعايدة بيتعلموا ربط الكرافتة 6 ماتوا و 4 في حاله حرجه .
* واحد سنانه كلها طايرة ما عدا الانياب … قدم على وظيفة عينوه خرامة
* مرة واحد راح الجهاديه طلع من الجهة التانيه
* ديك كسر بيضه لاقاها فاضيه ، دخل للفراخ قالهم مين اللى مركبه لولب
* صعيدى دخل راسه فى قفص الاسد الحارس قاله انت بتعمل ايه يا بويا قاله يا عم ما تخافش واحنا هناكله .
* واحد راح الصيدلية وقال للدكتور : عايز لبن اطفال ….. الدكتور: اسمه ايه !؟,,,, الراجل : اسمه اشرف
فرختين مشيين الاولى معلقة بيضة على رقبتها .. فالتانية بتسالها اية البيضة دي؟ قالت دي صورتي و انا صغيرة
* شرطي مرور خلف واد بيتكلم بالاشارة – اكمل قراءة نكت تحفة
* واحدة فافى راحت لمصنع من مصانع تعبئة الالبان وشافتهم وهم بيحلبوا البقر .. فسالتهم طب والبقر الفاضي بتعملوا فيه ايه.
* بخيل وقعت فلوسه من فوق السطح نزل ملقاهمش ليه؟ نزل اسرع منهم
* فيـــه عـجـوز… مـاتـقـومش إلا بـإشــتـراك
* مرة 5 دخلوا كلية الهندسة اثنين طلعوا مهندسين وثلاثة مدينة نصر
* مره واحد اشترى لمبه مسمار دقها في الحيط
* بخيل واقف فى البلكونة… ابنه جاى من بعيد يقول له بابا بابا بابا … قاله: يامغفل بابه واحده كفاية.
* واحد بلدياتنا بيتخانق مع واحد فضربه على وشه فقاله ليه ما قفايا موجود
* واحد بلدياتنا وقع من الدور العاشر .. جاله صداع
* بخيل اتزوج بخيلة جابوا بنت سموها حصالة.
* واحدة بتلعب استغماية مع خطيبها قالت له لو لقتنى هتبوسنى لو ملقتنيش انا ورا الباااااب .
* فيه نقطة زرقا على الحيطةايه هي ؟؟؟ نملة لابسة جينز
* غبى شاف مقهى انترنت مكتوب عليه الساعه بــ 3 جنيه …. دخل يسأل هي ضد الماية ؟؟؟
* مرة حسنين لقى شنطة فلوس و عايو يخبيها قام حافر فى الارض و دفنها و كتب مافيش فلوس هنا قام محمدين حفر و خد الفلوس و كتب محمدين مخدش حاجة .
* حشاش سايق إسعاف في الحرب ناقل 35 قتيل،سمع في الراديو سقوط 30 قتيل، وقف وفتح الباب وقال: الخمسة اللي بيستهبلو ينزلوا حالا .
* مرة واحد ظريف عاش في الدور.واحد أظرف منه عاش في الدور اللي فوقه
* كمسري أبوه مات ماشى في الجنازة يقول يا حضرات الجنازة فاضية آدام

مره واحده بتقول لجوزها “تصدق إن أنا كل يوم بحلم بيوم جوازنا” قالها “هى لسه الكوابيس دي بتجيلك .
واحد ندل بيعلم اولادة الندالة وهو بيموت قالهم الندالة ثم الندالة ثم الندالة .. مات رموه من الشباك.
مرة واحد احول أبوه مات .. دفن امه.
عصبي ضربته شمس .. جمع شلته
مرة واحد احول بابه كان راجع من السفر .. راح باس الشنطة وشال ابوه.
مرة واحد عصبي عايز يحكى لمراتو شئ غريب حصلوا .. قالها أنا عايزا أقولك على حاجة غريبة حصلتلى بس أنا مش كذاب أنتي الكذابة و وقحة و كل عيلتيك و انتي طالق
واحد منحوس خبطته عربية ومات فروحه طلعت خبطتها طيارة .
مرة فار فشار شاف جثة اسد قعد يجر فيها لغاية ما وصلها الغابة المهم الحيوانات كلها قعدت تهتف وتقول عاش الفار ، راح الفار رفس الاسد برجله وهو بيقول انا لما اتعصب ما برحمش .
مرة ثلاثة فشارين راحوا الجبل واحد اعمى و واحد اطرش وواحد اقرع الاعمى قال انا شايف النملة التى فوق الجبل و الاطرش قال انا سامع دبتها والاقرع قال أنا شعرى وقف من كتر الكدب .
عجوزة خيروها بين الحج والجواز .. وطت راسها مكسوفة .. وقالت: هى مكة هاتطير .
واحد اتصل بمراته قالها حضري المية السخنة راح صاحبة قالة انت حمش قوي قالو امال هاغسل المواعين بمية باردةمرة واحد بتاع سمك ابنه مات فماشى فى الجنازة يقول: كان صاحي وبيلعب .

المقال "نكت مصرية جديدة ومجموعه من احدث واجمل النكت Comedy and smiles" نشر بواسطة: بتاريخ:

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
احدث صور جديدة لكومنتات الفيس بوك 2014 ومجموعه جديدة من صور تعليقات الفيس بوك جامده جدا 2014 ( متجدد )
اجمل النكت المصرية _ نكت جديدة كتير حلوة _ نكت مصرية روعة 2013
نكت جديدة روعة 2013 - مجموعة من احدث واجمل النكت 2013 تمووووت من الضحك
احدث النكت المضحكة لعام 2012 - احدث النكت المصرية و العربية
نكت مصرية جامدة جدا-نكت 2010-نكت جميلة جدا-احدث النكت المصراوية2010