نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتديات شباب وبنات اغاني - كلمات الاغاني

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

كلمات اغنية ايوة اتغيرت البوم شفت الايام للمطرب عمرو دياب

رغم تسريب البوم الهضبة عمرودياب الا انا محبيه وجمهوره اكدوا انهم سينصرون البوم نجمهم وسيشترون النسخة الاصلية للالبوم رغم تكرر التسريب لالبومات الهضبة الا ان ذلك لايؤثر على نجاح البوماته

اغنية ايوة اتغيرت عمرودياب 2014

ومن اغانى الالبوم الجديد اغنية ايوة اتغيرت كلمات تامر حسين وألحان إسلام زكى وتوزيع عادل حقى اليكم كلمات الاغنية واتمنى لكم استماع ممتع

مبقتش اتكلم عن نفسى ولا عن اشواقي وتعذيبي وان جت سرتك قدام منى مبقتش بقول اه ده حبيبي
بسمع اسمك ولا بتاثر مبقتش كمان تيجى في بالي ولا على ايامك بتحسر ولا زي زمان بالنسبة لى
ايوه اتغيرت مافيش حاجه فى الدنيا بتفضل علي حالها مش تقليل منك ولا حاجه ايام مبحبش احنلها

ايوه اتغيرت مفيش حاجة فى الدنيا بتفضل على حالها مش تقليل منك ولا حاجة ايام مبحبش احنلها
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

اللى بيخرج بره حياتى ده لا يمكن ابدا ارجعله بلاقيه اتشال من حساباتي مهما يقولي ولا بسمعله
ومليش في الاخر غير راحتي مش عايز اضيع ايامي انا عايز اعيش فيها براحتي مع حد يكمل احلامى
ايوة اتغيرت مفيش حاجة فى الدنيا بتفضل على حالها مش تقليل منك ولا حاجة ايام مبحبش احنلها

المقال "كلمات اغنية ايوة اتغيرت البوم شفت الايام للمطرب عمرو دياب" نشر بواسطة: بتاريخ:

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
كلمات اغنية وهتبتدى الحكايات البوم شفت الايام للمطرب عمرو دياب
كلمات اغنية اهو ليل وعدى البوم شفت الايام للمطرب عمرو دياب
كلمات اغنية جماله للمطرب عمرو دياب البوم شفت الايام 2014
كلمات اغنية جانا البوم شفت الايام للمطرب عمرو دياب 2014