نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى الموبايل رسائل جوال - مسجات موبايل للاعياد والمناسبات

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

اجمل واحلى رسائل عيد الام 2015,مسجات تهنئه قصيره للموبايل

لكل زوارنا الكرام النهارده جيبالكم اجمل رسائل عيد الام كل سنه وكل ام طيبه وبخير وصحه يعني خلاص باقي ايام الحق جيب هدية وبلاش شغل التوفير او ابعت اجمل رسائل بمناسبة قدوم عيد الام لعام 2015 يعني مش بس اكيد ومما لاشك فيه لوالدتك لازمن يعني لوالدة المدام كمان و
على العموم دول مجموعة رسائل عيد الام للموبايل اختار منهم اللي يعجبك مفيهاش مبالغة رسائل لعيد الام باللغة العربية الفصحى وبكل اللهجات العربية، وكلها تعبير عن الحب والاحترام واليكم اجمل واحلى رسائل عيد الام 2015

* مرت سنة بكل ما فيها .. و جت سنة أحلى ما فيها .. إنك لسة معايا فيها
* باقة ورد من حديقة قلبي .. أنثرها بين كفيك وأقول لك .. بحبك يا امى
* أنت البحر كله .. و أنا الموج وسطك .. مهما ارتفع موجي راجعلك يا امى
* أروع القلوب قلبك .. وأجمل الكلام همسك .. وأحلى ما في حياتي انك امى
* أمي .. يا شمعة الكون .. العالم كله يحتفل بهاليوم .. وأنا من بين هالجموع اقولك كل عام وإنت بخير دوم
* أمي .. يا كل الناس والأحباب .. مش عايز اشوف دمعتك ع الأهداب .. سحابة صيف تعدي مع السحاب .. عيشي يومك وانسي الاسباب … كل عام وانت بالف خير
* أمي أنا ماهو بس أحبك أنا كل ما فيني يحبك قلبي وعقلي وروحي كلهم يقولولك كل عام وإنتِ بألف خير يا أمي.
* أمي ما أتصور حياتي من دونك العمر ما يحلى غير بوجودك وكل ما يمر عيدك بحضورك أدعي ربي ما يحرمني وجودك كل عام وإنت بخير.
* ماما احترت و الله إيش اهديك القلب الروح عمري ما يكفيك قلت ما في احلى من ربي يخليك.
* كل ما تمر سنة و يجي عيدك أدعي ربي بالسنة الجاية تبقيلي.
* أمي .. ما أتصور حياتي من غيرك .. العمر ما يحلى غير بوجودك .. وكل ما يمر عيدك بحضورك .. أدعي ربي ما يحرمني من وجودك … كل عام وإنت بخير
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

* أمي جايلك بأطلب رضاكي بيومك يا روحي وأقول سامحيني بعيدك يا أمي .. وكل عام وإنت بألف خير يا عيوني
* أمي يارب تكوني سالمة سنة بعد سنة .. وأحتفل بيومك كل سنة أجمل من سنة .
* من غيرك أنا دايما يا أمي حياتي كئيبة .. كل عام وانت بألف خير سنة بعد سنة .

المقال "اجمل واحلى رسائل عيد الام 2015,مسجات تهنئه قصيره للموبايل" نشر بواسطة: بتاريخ:

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
اجمل واحلى رسائل تهنئه بالكريسماس2015, مسجات قصيره للموبايل للعام الجديد
اجمل واحلى رسائل رأس السنه الميلاديه 2015, مسجات تهنئه قصيره للموبايل
اروع رسائل عيد الحب 2014 - مسجات الفلانتين رووووعه - اجمل واحلى رسائل قصيره لعيد الحب - رسائل تهنئه للموبايل جميله اوووى
اجمل واحلى رسائل عيد الفطر 2013 - مسجات جديده وجميله جدا - رسائل قصيره جامده تهنئه للموبايل
اجمل واحلى رسائل عيد الام 2013- مسجات تهنئه للموبايل بعيد الام