نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى التسلية والترفيه منتدى الحب والرومانسية قلوب حائرة

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

يعنى معرفش حد م النت تانى

اتعرفنا على بعض من النت وكنا اصحاب اوى بقالنا شهور جه قاللى انه بيحبنى قلتله انى مبحبوش ومن يومها معملته اتغيرت وبقى خنيق خلافاته كتير مع ان سبب انه حبنى"زى ما قال"ان فى حاجت كتير مشتركة ما بيننا بعدت عنه وعدت شهور والموقف اتكرر واسرع م الاول بس لسه مقلتش انى مش بحبه لنى لسه مش عارفه بس زهقت مش كل ما اكلم حد نبقى يومين اصحاب وف التالت حبايب انا زهقت م الحكاية دى

بجد عايزة مساعدة

المقال "يعنى معرفش حد م النت تانى" نشر بواسطة: بتاريخ:
عصفور المطر
اعتقد انه ممكن يكون فيه صداقة من خلال النت....لكن حب بحق وحقيقى...مفتكرش...كله بيبقى وهم.......ومفيش احسن من الصراحة...والحب طبعا مش بالعافية...مترغميش نفسك على حب حد...الحب بييجى لوحده بدون اى مقدمات ولا ترتيبات.....تحياتى..
lolo_caty
ميرسى كتير ع النصيحة
ميسره
حببتي اعتبريني زي اختك وحاولي تفهميني

يمكن انتي من النوع اللي مرحه اللي بتهزري مع ناس كتير وبتحبي تتعرفي مع ناس كتير

وبتعملي الناس زي إخواتك ويمكن كمان مبتحبيش تحرجي حد او تقوليله انك مثلا تعبانه مش قدره اتكلم دلوقتي او يا ستي ويمكن كان بتكوني من النوع المجامل زياده عن اللزوم

فممكن الحجات دي كلها تحبب الشخص فيكي لدرجه او ممكن يقولك على اسراره لأنه ارتحلك
وانتي طبعا بتسمعيه زي اختو
فالحجات دي بتعلقو فيكي اكتر واما يقولك انو بيحبك وانتي تقوليلو لأ اكيد حيتصدم وحتتغير المعامله لأن هو متعودش على كده

لو انا كلامي غلط صححيلي ومتزعليش منى انا زي اختك

في رأي الحل الوحيد انك تفهميه بهدوء وبكلام معسول شويه وكمان ممكن تخلي اي حد من صديقاتك تقولو مثلا ان هي كده مع كل الناس

وأوعي تفكري تبعدي عنو عشان ممكن يفتكر ان في حد تاني ويعملك مشاكل

عامليه عادي
دي نصحتي
شكرا ليكي يا قمر على صرحتك معانا
تحياتي
روميو
لا اله الا الله!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

هههههههههههههههه

اكني مقريتش التعليق ده

اما يا لولو كاتي علي موضوع الحب ع النت ده ممكن ييجي واحد في المليون

فانتي ممكن ترتبطي من ع النت

لكن لو مفيش قبول من ناحيتك للانسان ده كمحب

يبقي متضيعيش وقتك مع وهم وخليكي صريحه معاه

ولو زعل معلش يزعل دلوقتي احسن ما يرتبط بيكي اكتر وهيكون جرحه اكبر

تحياتي
القلب الطيب
انا من رايي

ان في حب من ع النت

وانا شخصيا جربت الحب ع النت قبل كده وصرحنا بحبنا كل واحد للتاني

بقولك يالولو طالما هو بيحبك حاولي تفهميه

ولوعايزاه مجرد صديق بس لازم تصارحيه

وبالتوفيق لكي يا لولو
aso
انا بجد رائى انك تفهميه قوى ممكن رجع علشان ينتقم منك او ممكن عاوز ازاى بنت قالت ليه لئه اعملى حظرك علشان خاطرى والله الشباب بيلعبو بالبنات الايام ده قوى كله بيتسابقو انهم يخلو البنات تقع فى حبهم خالى بالك من نفسك اوعى ترمى قلبك بأديكى ولا كرمتك صدقينى انا زى اختك حافظى على نفسك من كل حاجه وبلاش تقولى اه او لئه قبل متاكدى ولو مش وصلتى لحاجه روحى صلى لربنا وخليه يمشيكى فى الطريق الصح قربى لربنا
شكرا انك اتكلمتى بصراحه
love girl
bossy ya 2amar ana ra2y enn mafesh hag esmaha hop men 3ala el net momken sadaka 2ah bas hop la2a
we mateghsbeesh nafsek 3ala haga enty mesh 3ayzaha ahsan ba3dayn tendamy we rabena yewafa2ek
nonosh
الحب على النت وهم كبييييييييييير ملوش اخر وعن تجربه بلاش احذرى جامد من النت والبلاوى الى بتييجى منه
بلاش تكلمى واحد ويقنعك بحبه وفي الاخر يجرحك وفرى قلبك للى يستاهلو لان الجرح في الحب صعب
وملوش دواء وصعب يتقفل

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
موجز اخبار مصر الثلاثاء 27/5/2014 بث مباشر لمتابعة ثانى ايام انتخابات الرئاسة:الصناديق امنة - #التلات_بتاع_حمدين .. مزيد
برنامج مانع سرقة سرعة النت ومانع النت كت netcut
معرفش انا
طلائع الجيش تنهار امام الزمالك والزمالك يعود لمركزه المفضل ثاني الدوري شاهد فيديوهات للمباراه