نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى الموبايل أخبار وعروض شبكات المحمول

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

مفيش عنوان مناسب ادخل يمكن انت تقدر تحط عنوان مناسب

بسم الله

اسمع يا سيدى انا بقي بشتغل فى محل موبيلات فى شارع العشرين بفيصل الجيزه تمام عايزه النهارده افيدكو على قد ما قدر انشاء الله المهم ركزو معايا انتو دلوقتى نزلت تشترى عده مستعمله يوس يعنى اعرف منين انها تفتحت طبعا هتقلى ابص على المصامير اللى فى العده لو لقيتها مقشره يبقى اتفتح ولو مش مقشره يبقى لا محسسنى انها بيضه هههههههههههه ما علينا طبعا غلط امال الصح ايه اسمع وركز ومش هعيد فيه فى العده من وره بيانات تحت البطاريه يعنى انقلها فى ورقه وبعدين افتح العده واكتب اللى هقولهولك ده #92702689#*
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

تمام وعشان متحترش من الشمال الى اليمين هيطلعلك بيانات اكتبها فى نفس الورقه فاكرها ولا نسيت المهم البيانات دى هتقلك العده دى عامله كام ساعه واتفتحت ولا لا ولو لقيت اختلاف فى البيانات يبقى العده دى متركبه ومفتوحه طب هتقلى يا رغده لو انا عايز اعرف العده من جوه هى هى العده من بره هقلك سوال حلو اوى ركز انت بس بص على العده من ورع تحت البطاريه هتلاقى رقم مسلسل واكتب الرقم ده وشفوفه هو هو ولا لا #06#* بردو من الشمال الى اليمين لو لقيت الرقم المسلسل زى بعضو يبقى اللى جوه هو اللى بره ايه جوه وايه بره يعنى الكفر والشاسيه هو بتاع العده من جوه ولا لا اى استفسار انا تحت الامر

المقال "مفيش عنوان مناسب ادخل يمكن انت تقدر تحط عنوان مناسب" نشر بواسطة: بتاريخ:
القلب الطيب
الله الله

بجد معلومة هايلة وهامة جدااااااااا

تسلم ايدك بجد يا رغده
همسات مسموعه
ميرسي علي المعلومات الجامده
daring eyes
مرسى للمعلومه الجامده ده
فريده
مشكوووووووور
رغده سعد
الشكر لله يا فريده بس نا عايزه اسئلتكم ولما اجاوب عليها يبقى احسن من شكرى مرسى لمرورك همسات ويارب بالتوفيق
رغده سعد
على فكره انا متبعه التوبيكات بيتعتك وبجد جميله يا
daring eyes
s mawla
للاسف الكلام ده كله غلط
مافيش كود بيقول الجهاز اتفتح ولا لأ
ALi_HAFEZ
مشكورررررة
رغده سعد
على فكره يا
s mawla لو انته او انتى مسلمه فى حاجه اسمها البينه على من ادعى جرب وشوف
s mawla
على فكره يا
s mawla لو انته او انتى مسلمه فى حاجه اسمها البينه على من ادعى جرب وشوف
انا راجل
والحمد لله رب العالمين مسلم

بس مين قال لحضرتك انى مش مجرب
ده انا بايت ليل نهار فى قلب الاجهزة

اللى يحط موضوع هو اللى المفروض يجرب الاول
الكود اللى حضرتك قولتيه لو حطيتيه على اى جهاز هيدى اصفار
جربى جهاز مفتوح ومتبهدل كمان
هتلاقيه يدى 000000

وعلشان ما تزعليش انا معايا حالا جهاز مفتوح وجربته وادالى اصفار
رغده سعد
على فكره انا نسيت اقلقو حاجه مهمه ان القصه دى خاصه بعدد نوكيا فقط يعنى ولا متورلا ولا سونى ولا هباب ازرق هى نوكيا بس متجبوليش الكلام
s mawla
على فكره انا نسيت اقلقو حاجه مهمه ان القصه دى خاصه بعدد نوكيا فقط يعنى ولا متورلا ولا سونى ولا هباب ازرق هى نوكيا بس متجبوليش الكلام

ولا نوكيا كمان
رغده سعد
دا انته رخم بقى بقلك ايه ملكش دعوه متتدخلش موضوعاتى تانى ولاتوبيكاتى تانى انته فاهم انا بكتب لحبايبى واحابى انته لاءه
s mawla
دا انته رخم بقى بقلك ايه ملكش دعوه متتدخلش موضوعاتى تانى ولاتوبيكاتى تانى انته فاهم انا بكتب لحبايبى واحابى انته لاءه
هو اللى يقول معلومة مظبوطة يبقى رخم
واللى يقول اى رغى وخلاص علشان الناس اللى مش دريانه تشكره يبقى كويس

على العموم اللى ياخد معلومة من شخص مش بيعرف يكتب اصلا يبقى يستاهل
zahra badiss
[FONT="Century Gothic"][COLOR="Cانت بتحكي ايه انا مافهمتش ولا شيئ هدا هراء هههههههههههههههههههههههههمالانهاية ياهبلة انت لهتينا الله يهدكyan"][/COLOR][/FONT شوفي نصيحة لله خدي دوش بارد لكي تفطني من رقادك وماضيعيناش معاك لازم تكوني واعية ومتلاخبطيش في الكلام لمعندو فايدة روحي بعيد وخلينا مع بعض نتكلم انت وحدة مهووسة وعقلك يسبح بعيد علينا ان شاء الله تكوني فهمتي الدرس عمل نفسك فهمانة وانت ولا حاجة روحي ياشيخة قطعي بصل احمر ]

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
مش عارف اكتب ايه ؟ فعلا مش لاقي عنوان مناسب (تحذير : صور عنيفة)
لو عايز شقة تمليك و بسعر مناسب و على اد ظروفك يبقى مفيش غير الرحاب جروب فقط اتصل بينا و الباقى علينا
مش لاقيه عنوان مناسب //////////الشيخ كليب *******وامسك الخشب//////////
مفيش عنوان ادخل وشوف ..؟