نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام أخبار مصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

ياسمين النرش تهدد " هما عايزينها بالقانون هنشوف القانون مع مين " !!

تابعنا مؤخراً واقعة ياسمين النرش او ما تسمى قضية سيدة المطار التى قامت كما أظهرت الفيديوهات المصورة للواقعة بأنها قامت بالأعتداء على الضابط وقامت أيضاَ بالتهديد وخلع ملابسها والوعيد بأنها سوف تعرفه من هى وتضره فى عمله ولكن مقابل ذلك كان الضابط هادىء الأعصاب معها وتحدث معها بهدوء ولكن هو يعرف ما سوف يقوم به لرد كرامته من خلال الفيديوهات التى صورت الواقعة كاملة .
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

ولكن ظهرت اليوم على حساب ياسمين النرش على الفيس بوك وذلك من خلال حساب جديد كما تدعى حيث أنها قررت الرد على من أساءوا لها حيث قامت بتدوين بوستين لها وقالت فيهم

" أنا كنت قفلت حسابى بعد التطاول والهمجية اللى حصلت من بعض الناس وقررت بعد كده أعمل الصفحة دى علشان أعرف أرد على اللى أساءوا لي اللى ما حضرش الواقعة بيقول اللى على مزاجه وكله كدب وكلنا نعرف أن أكتر بلد فيه إشاعات هو مصر مين ما صابتهوش نار الإشاعات في الأعراض وفى العمل وفى الحياة الشخصية، أنا ليا حق وكله هيبان.. الصبر، وحياة بنتى لآخد حقى وبالقانون".

والبوست الأخر قامت بالرد والتهديد فقالت " هما عايزينها بالقانون ... هنشوف القانون مع مين ... والله الفيديوهات دى ما كاملة ونزلت علشان تشوه صورتى وبس ".

المقال "ياسمين النرش تهدد " هما عايزينها بالقانون هنشوف القانون مع مين " !!" نشر بواسطة: بتاريخ:

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
شقيق ضابط المطار يتوعد ياسمين النرش على الهواء(فيديو)
مفاجاة الاعلامية المثيرة للجدل ريهام سعيد تدافع عن "سيدة المطار" ياسمين النرش والسبب مفاجاة وزوجها يعاتبها
رسالة مجنونة من ياسمين عبدالعزيز لجمهورها تختمها ب " قبلة " شاهد الفيديو واضحك مع ياسمين
مرتضى منصور لشوبير : "مش هنشوف وشك على التلفزيون تانى ياصاحب الاعلام السافل"-وشوبير يرد "سأظهر غصب ع