نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام أخبار مصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

مقطع ملتح ومنتقبة يقومان بفعل فاضح داخل محطة مترو الشهداء يهز مواقع التواصل وفريق بحث لكشف المتورطين !

هزت واقعة الفيديو الفاضح لملتحي ومنتقبة داخل محطه الشهداء مواقع التواصل الاجتماعي وانتشر فيديو الواقعة بشكل كبير تحت عناوين مختلفة الأمر الذى جعل المسؤولين بشرطة النقل والمواصلات يسرعون للتحقيق فى الواقعة المشينة التى انتشرت على مواقع التواصل ويظهر فيها بوضوح ارتكاب الشخصيين الظاهريين فى المقطع لأفعال فاضحة فى مكان عام .

وقد كشفت التحقيقات الأولية ان المقطع تم تصويرة عن طريق كاميرا موبايل من داخل غرفة التحكم والمراقبة وبالفعل تم التأكد من مكان الواقعة وهو محطة الشهداء الخط 1 ، وجارى التأكد من وقت الفيديو وهل هو حديث أم انه مجرد مقطع قديم وتم نشره حديثا على مواقع التواصل ، وستوضح التحقيقات النهائية تفاصيل اكثر عن الواقعة وسيتم التوصل الى المتهيمين وايضا الأشخاص المسؤولين عن التصوير كما أكد ، اللواء محمد يوسف مدير شرطة النقل !
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

المقال "مقطع ملتح ومنتقبة يقومان بفعل فاضح داخل محطة مترو الشهداء يهز مواقع التواصل وفريق بحث لكشف المتورطين !" نشر بواسطة: بتاريخ:
ابو محمد العربى سيطره
الناس بقت وحشه اوى يا جدو
suzan rachd
اتنين ماشيين عادى ولا هو اى هرى وخلاص وتحشرو فيه النقاب واللحيه عشان تزودو المشاهده اسلوب رخيييييص اوى اتقو الله حسيبي الله ونعم الوكيل ف كل حيوان زباله يشوه الدين من قريب او من بعيد
رد مواطن
فين المقطع اصلا دي صورة ثابته فيها اتنين ماشيين عادي انا مش عارف ايه اسلوب الجرايد والمجلات الصفرا اللي انتوا بتعملوه ده انا كنت معجب بنجوم مصرية بس دلوقتي انا بحتقر كل كداب ومنافق حسبي الله ونعم الوكيل .
رد زائرمجدى
تم مشاهدتها على الفيس وكان الفيلم كامل- وحركات شهوانية -- المشكلة ان فى حريم بتستخدم النقاب لعمل الغلط -- فى نوعيات كثيرة بهذه الطريقة- ومش عاوز حد يعترض على كلامى- لانى شفت بعينى كثير - يقضو المامورية ويقبضو و بالسلامة
رد زائرجديد
مقطع فاضح ..؟؟؟؟ يفضحكم ربي ان شاء الله ..........2 ماشيين عادي ....عريتوهم و حابين تشوهو المسلمين وخلاص .........يفضحكم ربي يا وجوه الخسارة
م/ احمد
حسبى الله ونعن الوكيل فيمن يريدون اشاعه الفاحشه فى الذين امنو ا المدقق فى من اول وهله يلاحظ ان الرجل يمشى بجوار المرئه بخطواط مسرعه ولاداعى لأصحاب النفوس الهابطه الوضيعه الخبيثه لرمى المؤمنين الصالحين . انظرو الى وضع الارجل والأيدى والانحناء الخفيف فى حركة السير المسرع .لاداعى للغيبه وهتك اعراض الشرفاء بهذه الطريقه
رد زائرمحمد
ياخى الستار موجود حتى لو عملوا كده استر ربنا يستر كل الناس على فكرة انا مش اخوانى ولا ملتحى

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
انفجارات تهز محطة مترو أنفاق القاهرة 3 قنابل بدائية فى محطة الشهداء رمسيس