نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى التسلية والترفيه نكت مصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

نكت جديده مصريه مضحكه جدا جدا جدا و كلها حديثه نكت 2016

ديما الشي لما بيكون اول مره تشوفه بيبقي ليه طعم و لما تكرر يبقي ليه طعم تاني زي الحب مثلا هناك اول حب و هذا لا يستطيع ان ينساه الانسان و مراحل الحب الي بعدو بردو بنحب بس مش زي اول حب هتقلي ده موضوع نكت و نكت علينا بالماضي المؤلم اقولك لا انت متعرفش الي مكتوب تحت نكت تموت من الضحك اصلا تعاله معايه اتفرج علي اجدد نكت موجوده و بتتقال

اصعب 7 اصابات جسديه عرفها المحميون
  • 1-الصبر خيبه يجب ان نقتحم
  • 2-خبطه الكوع في الحيطا بلالحاطه كلنا عيشين جواه
  • 3-يتحرق لسانك من الشاي سخن
  • 4-تدوس و انت صغير علي لعبه مدببه
  • 5-عضه اللسان اثناء الاكل
  • 6-لما يكون معاك كاب بيبسي و تشرق فيخرج الي مكان الهواء
  • 7-صباع رجلك الصغير يتخبط
الشعب المصري الوحيد الي لما يرمي حاجه في الشارع و يتكسف يشوطهااا تحت العربيه و بكدا يعيش ضميره مرتاح
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

تحس في مصر ان الشمس حالفه لا تصوم معانا في رمضان

شكرا لكل شمساوي مشي اتجاه القبله الخاطئه و الي مشي الاربعه يبقا ربنا يبركله

واحد مصري كاتب علي الفيس بوك امتي بقي تنزل الشربات فرده و فرده عشان عندي درج كامل مليان شربات
و من هنا اضم صوتي لصوته ولله يابني الامهات لما بتصحي الصبح تودي العيال المدرسه بيحصل اوسخ من كدا بمراحل

ايه الجبنا المفضله عند المصرين ؟
جبنا اخرنا

في اوربا بيستخدموالفوط مره واحده بس و بعد كدا يرموها في مصر لازم علي الاقل تكمل 10 سنين و بعد ما تخلص تدور فوطه مطبخ تادي مده 5 سنين كمان (احصائيات جماعه ارحمو الفوطه في مصر)

بعد تسريب الامتحانات في مصر نكت الاب بقي مش عارف يقول لأبنه قوم زاكر و سيب الفيس بوك و يقوله سيب الكتاب و روح خد اجابتين من الفيس بوك

نصيحه : لو عشت طول عمرك رمضان اكيد هتلاقي الاخره عيد

البنت المصريه تقبلها تقولك انا جمالي في رقتي و لو بصيت في التاريخ بتعها هتلاقيها كانت بتغتصب المنجا

انا نفسي اعيش في مصر الي هي بتاعت اعلان اتصلا ده

الله يسعد الي اكتشف الانترنت مش ابن الهرمه الي وقعت علي راسه تفاحه

البنت المصريه لو شافت بنت وحشه تفضل تتريق عليها و تقولك انا احلي منها و لو شافت مزه اجنبيه و حلوه تقولك علي فكره الحلاوه حلاوه الروح و الجمال مش كل حاجه

تعرف الانسان الرخم منين تلاقي امه عماله تاخد بشام منع الحمل عشان ميجيش و تجده جه

الشعب المصري لما يروح يشتري حاجه تبوص تلاقي يقول لصاح المحل انا زبينك يا عم اكرمنا و هو خارج يحاسب علي فكره احنا اول مره نيجي و عيزين "دسكاونت" عشان نبقي نيجي تاني

مره واحد ماشي بيدندن في الشارع يابا انا من بعدك بشوف الويل واحد جه من وراه و اداله اقفي و قالو هتفول علينا يابن الكلب بس هو مكنش راكن عربيه اصلا

يحكا ان ليالي خرجت في يوم لتتفسح و عندها وجدت الذئب خلف الشجره فسالته هل انت الذئب قال لها نعم و مشي و هي بتتمشي ادام شويه وجد صخره و هو موجود قالت له هل انت الذئب قالها نعم مشيت قدام شويه وجدت مغاره
قالها و عليا الطلاق بتلاته انا الذئب و عايز اعمل حمام ممكن تروحي

الواحد و هو داخل علي الفطار بيحضر نفسو اعنو هياكل الاكل كله في اول بوق يجي ياكل يلاقي بطنو اتملت عصير و اكل و مش قادر يحط حاجه في بوقه (الكلام ده بجد )حاول لما تيجي تشرب في الفطار اشرب سرسوب من الماء يعني خل الميه الي دخله ليك متشربش مره وحده لا اعنها بزازه يعني هتلاقي نفسك سديت عطشك و مشربتش كتير
للمزيد من النكت الجديده :
نكت رمضان

المقال "نكت جديده مصريه مضحكه جدا جدا جدا و كلها حديثه نكت 2016" نشر بواسطة: بتاريخ:

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
نكت مصريه 2016 مضحكه جدا صور جميله و كلها ضحك السنين
نكت مصريه مضحكه حلوه 2016
نكت مصريه مضحكه جدا جدا تموت من الضحك جديده 2013 نكت مصريه
نكت جديده - نكت مصريه مضحكه جدا جديده تموت من الضحك
نكت مصريه - نكت جديده مصريه تموت من الضحك مضحكه جدا