نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى التسلية والترفيه نكت مصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

نكت شهر رمضان الكريم و كلها ضحك و طريفه جدا المهم تكون بتضحك

شهر رمضان الكريم من احدي اسسيات الاسلام الخمس كما قال رسول الله صلي الله عليه و سلم و عشان كدا بيبقي معنا و الصيام في وقت بنحس ان الوقت ماشي براحه و ده البركه لما بنكون كلنا مشيت صح المهم ان احني و احنا صيمين ممكن نتسلي و نقراء شويه نكت عن شهر رمضان يفرفرش الواحد و يعمل "ريفرش" علي نفسه من خلال الضحك خش اضحك معانا ولا تنسي الصلاه ....
باب شعر رمضان :
  • يا نور الهلال، أقبل تعال، فالشوق طال
  • و القلب سما، نحو السما، مترنما
  • لا لا تنقضي، انت للروح دواء
  • رمضان رمضان، رمضان يا حبيب
  • رمضان رمضان، ليتك دوما قريب
  • فيك الحب زاد، عم العباد، يا خير زاد
  • رمضان يا شهر القرآن، فيك أذوق حلاوة الإيمان
  • لا لا تنقضي انت للروح دواء
  • رمضان رمضان رمضان يا حبيب
  • رمضان رمضان ليتك دوما قريب
  • كم أهواك يا شهر الصيام
  • أنا لن أنساك فأنت في قلبي دائما
  • تمضي الأيام، ودعائي كل عام
  • ربي تقبلنا، يا ربي بلغنا
  • بلغنا رمضان
  • رمضان رمضان رمضان يا حبيب
  • رمضان رمضان ليتك دوما قريب
حالو يا حالو رمضان كريم يا حالو حل الكيس و ادينا بقشيش لا نروح منجيش يا حالو لياليك الحلوة الزينة عالجمهورية هلوا حالو يا حالو رمضان كريم يا حالو حل الكيس و ادينا بقشيش يا نروح منجيش يا حالو عادت و بلادي بتروي سعادة و ايات المجد شموع منئاده و الراية فوق قنالي منورة الليالي و ارضنا الحبيبة مفيهاش ايد غريبة و المجد للعروبة طول السنين يا حلو عادت و بلادي الغالية بقت حاجه تانية بتقول الكلمة ترن فكل الدنيا و فكل يوم جهادنا بتزيد انوار بلادنا و ارضنا الحبيبة مفيهاش ايد غريبه و المجد للعروبة طول السنين يا حالو حالو يا حالو رمضان كريم يا حالو حل الكيس و ادينا بقشيش لا نروح منجيش يا حالو عقبال ما تجينا ... يا رمضان في العام الجاي... يا رمضان و نغني معاك علي دق الطبله و صوت الناي يا روضه للعبادة الخير معاك زياده دي ارضنا الحبيبة مفيهاش ايد غريبة و المجد للعروبة طول السنين يا حالو حالو يا حالو رمضان كريم يا حالو حل الكيس و ادينا بقشيش لا نروح منجيش يا حالو لياليك الحلوة الزينة عالجمهورية هلوا
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

نكت رمضان 2016

سألت قلبي لما لا استطيع النوك قالي لي شكلك مستقل الاكل و عايز تنط جوه التلاجه

مره واحد صايم كان رايح نحيه كولدير الناس سبته لسه هيشر ام واحد قالو حرام يا بيه احنا في رمضان قاله ولله يا اخي كان الله هيسجيني و انت وقفت رزقي و ده حرام اكبر

متي البنت ترتب غرفتها و تستغفر اكثر من الف مره
لما يضيع تلفونها و هو صامت

مره عيل رخم رايح لبوه يقوله انا نفسي اموت يوم 30 رمضان ابوه قاله اه عايز تموت في رمضان عشان متتحسبش قاله لا عشان انكد عليكم اول يوم رمضان

مرة اتنين ماشيين فشافوا بنتين على البحر لابسين بكينى فقله هما عاملين كده ليه فرد عليه وقله مشروع افطار صائم

واحد شارب حشيش بعد الفطار و عايز يبنين انو تقي راح اتصل علي ابسي بي سي قالوله نفسك تسمع ايه قالهم مقطع من اذان المغرب

جابو الشيطان و سئلوه ازاي تحب شهر رمضان قالهم لو عامل زي كاس العالم بيجي كل اربع سنين

سألو واحد طفل بيقولوله ايه اخبار رمضان معاك ؟ قالهم ولله لو مفيش وضوئ كان الواحد مات من العطش

للمزيد من النكت المضحكه 2016 :
نكت رمضانيه

المقال "نكت شهر رمضان الكريم و كلها ضحك و طريفه جدا المهم تكون بتضحك" نشر بواسطة: بتاريخ:

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
لن تصدق من تكون هذه البنت الجميلة والمفاجأة ابوها الناس كلها بتكرهه مووووت مفاجأة
معلومات اتحدى ان تكون قد قرأتها من قبل .. معلومات غريبه و طريفه !!
رسالة مبكية جدا من نجم عرب أيدول عبد الكريم حمدان . مش هتصدق إيه اللي حصل له . اللهم فرج عليه
ختمه القران الكريم في شهر رمضان الكريم .. الجزء الاول