نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى التسلية والترفيه نكت مصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

نكت 2016 جامده جدا جدا جدا تموت من الضحك

نكت جديده تموت من الضحك زي ما بنموت من الاكل و بنموت من النوم و ميت من الجوع هنكل بقيت السلسله هنا و نعمل موته جديده و احنا مبتسمين و هي نكت تموت من الضحك و بعد الشر عنكم اكيد بس هي عاده مصريه بنقول علي اي حاجه حلوه هتموت بستسناء الشعور بالاكل لأن كلو راح عليها عشان احنا في رمضان ده علي اساس ان الموت من النوم حلو يعني واحد يقولي يا عم الي عايز ينام بيبقي عامل دماغ اقوله اتقل انت في نكت محششين تحت نبقي نقراها مع بعض ....

من كتر الراجل جمبك مركز معاك في الموبيل و انت فاتح الفيس بوك بتخاف تدوس لايك علي حاجه مش عجباه

الفرق بين الصاحب الحقيقي و الصاحب العادي الصاحب العادي لما يلائيك حاطط بوست ديني يقولك الله امين لكن لو عند صاحب حقيقي هيتصل بيك يقولك في واحد تاني فاتح الاكونت بتاعك

مستني ايه من شعب وصل بيه الوقاحه انو يعاكس البنت و هي ماشيه مع امها مفيش حاجه اسمها جواز صلونات ؟! (فتاه تسب و تستفيد)

الاجانب بره بيقوله (i promise you)
تبقي خلصت لكن في مصر و الكنبه الشريفه و حيات مصلحي الحداد و عهد الله و يطلع في الأخر مسافر في اليوم الي انتو بتتفقو عليه

الناس كلها لما بتلبس هدوم ممكن تلاقي فلوس كانت نسينها الا انا مش بلاقي غير مناديل مغسوله

مش عارف ليه كل ما اشوف بنت حلوه يا تطلع اكبر مني يا اصغر مني انا حاسس اني اتولد في سنه طقم رجالي بس

انا بصراحه مش بحب اكلم عن نفسي بس انا الطفل الي لما اتولد كل الكبار باسو ايدي و رجلي (اموت و اعرف ليييه بس) يا ريت بنت هي الترد الشباب ملكمش دعوه بالسؤال

مميزات الشاب المصري يملك قلب كبير واسع المحبه و يفيض بالعواطف و الحنان الجياش لدرجه انه اذا احب فتاه احب معها صديقتها

هو احنا هنفضل شيلين الهم كدا علطول امتي يكبر و يمشي لوحده

واحد محشش بيقول حكم
و كم منا مقصرا مع ابوه و امه و محضرش فرحهم يا جدعان

الي يزعل خليك تبت معاه يعني واحد عمل حاجه زعلتك مش لازم تتخانق انت ممكن تستني لما يبقي واقف مع خطبته و تقوله هو انت كل يوم واقف مع واحده (لا للعنف نعم لرزاله)

مره ام بتقول لأبنها الغبي حوش و حط الجنيه علي الجنيه و اتجوز قالها لو علي 2 جنيه هما معايه المهم فين العروسه الي توافق

موت من الضحك خلاص خش علي الفقره الي جايه بقي نكت من الاخر

النهارده كونت سايق عربيه فراري علي الطريق السرع بسرعه 260 كليو متر في الساعه فجأ لاقيت حدثه قولت وربنا لاصحي و اغير الحلم
(احب اقولك اهم حاجه التقليب كويس علي السرير)

واحد ماشي بالعربيه في الصحراء مره واحده بيبس لاقي ناس عماله تلعب اعنهم في بحر قام نزل يشوف في ايه كلو عمال يلعب الا واحد بس فبيقوله هي الناس ده مالها بتعمل كدا ليه قالو اصلاهم فكرين نفسهم في البحر عالم بهايم قاله امال انت بتعمل ايه وسطيهم قالو انا بابيع عومات

اذا رماك احد بالطوبه لا تنزعج فقط ابتسم و انظر الي الارض . و نقي اكبر طوبه تقدر تشلها و لبسها في دماغ امه

قالها نامي دلوقتي قالت ليه قالها عشان انا بحب اسمع صوتك بعد ما بتصحي عشاني قالنتله حاضر هي نامت من هنا و هو اتصل بجيهان من هنا

واحده اجنبيه بتقول لواحد مصري معروف عنكم انكم بتحلفو كتير قلها يا مدام لا ولله ما بيحصل الكلام ده معروف عنهم كمان انهم بيشتموا كتير قالها :انتي هبله ؟
هو اي عبيط يقولك حاجه تصدقيها زي الحماره كده

مصري و بكتب نكت مصريه و افتخر

واحد كان شارب سجاره حشيش باب البيت بتاعو باظ ام فكو و نزل يروح يصلحه فشايل الباب و ماشي واحد بيقوله ايه رايح بيه فين ده قاله ولله الباب بايظ و لازم يتصلح قالو و مش خايف يحسن حد يسرق البيت
رد عليه : هيسرقو ازاي و الباب معايه اصلا !!

هل تعلم ان الناس جلها اجتمعت و هي في سن الطفوله علي انها لازم تشوف لمبه التلاجه و هي بتقفل !! عقل جامعي مخترع بس الدنيا بتبهدلنا ولله

من روائع المرأه المصريه عندا تجد رجل يبقي الله يرحم الرجاله ماتو في حرب اكتوبر و لما تشوف كريم بيعيط عيات هندي الله علي الرومانسيه
الانثي المصريه !!

اكثر اللحظات كسوف لما يكون واحد بيكلمك و مش مركز معاه و بعد كدا يجي دورك في الكلام تقوله اه ("هاهاههاها") و يطلع هو كان بيسئلك علي حاجه اصلا
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

للمزيد من النكت 2016 :
نكت 2016

المقال "نكت 2016 جامده جدا جدا جدا تموت من الضحك" نشر بواسطة: بتاريخ:

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
نكت مصرية جامده موت 2013 نكت تموت من الضحك خش نكت مصريه جامده موت
نكت مصريه جامده جديده 2013 تموت من الضحك
رسائل جامده موت تموت من الضحك 2010 الجزء التاني