نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى التسلية والترفيه منتدى الحب والرومانسية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

true love (مهم جدا لكل الاعضاء)

الحب الحقيقي مبقاش موجود غير في الافلام بس .الحب الحقيقي هو اللي يخلي الحبيب يحمي حبيبته بروحه ودمه ويخاف عليها من الهوا الطاير وكمان نفسه,الحب اللي يخلي الحبيبة تستنى حبيبها طول عمرها ومتحبش ابدا غيره......................الحب الحقيقي اللي يخلي كل واحد فيهم نفسه يموت قبل التاني عشان بس مايعش من غيره ثانية ........................الحب الحقيقي الي يخلي كل واحد فيهم حتة من التاني لواتالم يتالم _زعل يزعل _فرح يفرح يحس بلي هيقوله قبل مايتكلم....................الحب الحقيقي بيعيش يا حبيبي بيعلمنا نسامح وينسينا امبارح ويخلينا نفكر دايما في ايامنا اللي جاية(على راي اللي غنا)..................... الحب الحقيقي ممكن نخليه موجود لكن دايما بنستغنى عنه وللاسف ونتحجج بالظروف........................................... .................................................. ...(متشكرة اوي لاي حد هيدخل ويرد)...

المقال "true love (مهم جدا لكل الاعضاء)" نشر بواسطة: بتاريخ:
أميرة الورد
على فكرة الحب الحقيقي موجود بجد مش في الافلام بس

الاختلاف ان البنت يعني بتكون واخدة فكرة غلط عن الحب الحقيقي يعني مثلا لما الراجل يكون مدايق ويقولها سوري عايز اقعد لوحدي دلوقتي
مش بتكون متوقعة ردة الفعل دة بتكون راسمة انو دايما هو الي بيشيل هي تزعل وتقعد لوحدها انما هو لا ملوش حق دة غلط بتوقع فيه معظم النساء والله ومن هنا بتبتدي المشاكل وبيضيع الحب وحجات كتير زي كدة
بس لو كل واحد عمل حساب التاني في مشاعرو وكل حاجة اكيد هيكون في حب وحب حقيقي كمان
وجه القمر
لأ طبعا أنا كنت بقول زيك بالظبط بس صدقينى الحب الحقيقى موجود
عندك أنا مثلا :كنت بقول ان الحب الحقيقى مالوش وجودولما اتكعبلت وحبيت بجد تخيلى وكمان حب من طرف واحد بس دايبة فيه ومش قادرة احس غير انى بحبه حب ناضج بقلبى وعقلى
شكرا ليكى
والسلام ختام
princess.moon
الحب الحقيقي بيعيش يا حبيبي بيعلمنا نسامح وينسينا امبارح ويخلينا نفكر دايما في ايامنا اللي جاية(على راي اللي غنا)..................... الحب الحقيقي ممكن نخليه موجود لكن دايما بنستغنى عنه وللاسف ونتحجج بالظروف...........................................

تقولي ايه بقى للحبيب اللي بيتلكك لحبيبه على غلطة ............. واول مايغلط ......... يا ساتر .......... الدنيا تتهد
انا معاكي في كل اللي قلتيه

فعلا ............. هي دي الدنيا

عبارة عن مسرح كبييييييييييررررررررر وكله بيمثل على كله

تحيـــــــــاتي
reallove87
الحب الحقيقي هو الحب في الله وغير كده مفيش حب حقيقي إلا فيما ندر...

شكرا على الموضوع...
solitary girl
شكرا لمروركم جميعا
doda@mido
الحب الحقيقى موجود وكتير اوى كمان بس عايز الصبر من الحبيب والحبيبة على بعض والتفاهم وبجد هو احسن حاجة فى الدنيا على فكرة انا طول عمى بقول الحب ده وانا اللى اقدر اقرر احب ولو لا بس لما بيجى مش بتحسى باى حاجة بتلقى نفسك مش قاردة تعملى حاجة غير انك تحبه ويارب بجد كل الناس تعيش الحب ده بس فى الاول طبعا اول حب هو حب ربنا
يارب ماكنتش طولت عليكى تقبلى مروى

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم