نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى التسلية والترفيه منتدى الحب والرومانسية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

رساله شكر

الى كل اعضاء المنتدى / بعد التحيه
حتوحشونى اوى انا بس حبيت اودعكم قب ما امشى يعنى كلها كام يوم ومش حدخل المنتدى تانى خالص غصب عنى واللهى لظروف خارجه عن ارادتى انتم مش تعرفوا انتم بقيتوا ايه عندى انتم مليتوا كل حياتى بعد ما كنت ما بشتكى من الفراغ بس حنقول ايه الحمد لله انا قابلت هنا واتعرفت على احلى نماذج يمكن انا اكبركم بس واللهى كلكم احلى من بعض من سلمى واسيره وكاكى وروميو واحمد عواد وحامد وراغب وجوليت وونتد وفرجينيا ومحمد واهديك قلبى والقلب الطيب ونايل جيرل ولوست انجل وكتير اوى كلكم احلى من بعض وشباب بجد كله افكار جميله اوى وبجد تشرف اى حد يعرفها
انا يمكن مش بقالى وقت طويل معاكم بس حاسه كانكم اكتر من اخواتى واللهى العظيم حبيتكم كلكم كلكم لذاذ ودمكم خفيف انا بجد بحبكم اوى يمكن اخر ميعاد ليا معاكم اخر الشهر ده 12 ده بالكتير اوى
بس انا حبيت اودعكم لانى ممكن امشى فى اىلحظه يعنى مش مضمون خروجى امتى .انا بجد اسفه انى طولت عليكم بس بجد نفسى افضل اكلمكم كده وكفايه احس انى عيونكم بتقرالى وشيفه كلامى انا بحبببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببب بببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببب بببببببببببببببببكم اوى
اانا بجد بشكركم كلكم لمساعدتى انى اقدر انشر خواطرى هنا عندكم وشكرا انكم قريتوها وقلتم رايكم واسفه كتير انى ازعجتكم احيانا بشعر حزين قريتوه انا بجد اسفه وارجوكم ابقوا افتكرونى لانى عمرى ما حنساكم ابدا لاخر يوم من عمرى ودايما حدعيلكم ببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببحححححح ححححححححححححححححححححححححححححححبببببببببببببببببببب بببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببب ببببببببببببببببببببببكممممممممممممممممممممممممممم مممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم ممممممممممممممم وحتوحشششششششششششششششششششششششششششششششششششونى اوى ربنا يكرمكم كلكم يارب وتكونوا احسن الناس يا احلى واجمل شباب قابلتهم

المقال "رساله شكر" نشر بواسطة: بتاريخ:
medo star
ليه الوداع مش تسبينا ياسمين احنا حبناكى

مش كل حب بينتهى هانحب ولا كل حاجه حلوه بسهوله نلقيها
روميو
لا يا ياسمين بلاش تقولي وداع
قولي هغيب شويه وارجع

لاننا بجد حبيناكي زي اختنا بالظبط

وانا مبحبش كلمات الوداع لانها اصعب كلمات ممكن تاثر علي اي حد

ايه سبب خروجك من المنتدى ممكن تقولي وللا ده سر

ع العموم يا ياسمين حتي لو بعدتي عن المنتدى شويه ان شاء الله هترجعي تاني

ومستنيينك

متتاخريش علينا

اخوكي احمد
سلمى
من الاخر كده مش هينفع تمشى
ياسمين خلاص منقدرش نسيبك تمشى
وزى مقال احمد متقليش وداع
انت هتفضلى معانا مهما كانت الظروف
هوة كده بقى مش هتمشى
وهتمشى ليه؟
Muhammed
مش عارف اقولك ايه

بس لو هي حتى ظروف خارجه عن ارادتك

فإحنا هنفتكرك علطول ومش هاننساكي
AHMED_AWAD
ياسمين هقول ليكى كلمه وحده بس
مهمى كانت الظروف الى انتى فيها كلمه وداع دى ملهاش اى لزمه لانك عضوه مميزه فعلا فى المنتدى انا مبقليش سبوع فى المنتدى بس عرفت فى الاسبوع ده كتير اوى عرفت ان المنتدى ده فعلا اسره واحده واصدقاء فعلا مش مجرد كلمه بتتقال وانتى وحده من الاسره دى حتى لو غبتى لفتره مشاركاتك وجوده واكيد فى بالنا طول الوقت واكيد هننتظر رجوعك يريت تفكرى كويس يا ياسمين وكلمه وداع دى اشطبيها من حياتك
تحياتى ليكى اخوكى
أحمد عوض
ياسمين جيسى
بجد مش عارفه اقولكم ايه غير بجد انا بحبكم اوى يا احلى اخوات وانا مش قلت غير انكم تعرفوا انى حمشى وقلت اقولكم بس وبجد يايت ينفع ادخل تانى دى امنيتى بجد لانى محتاجكم اوى واللهى بس غصب عنى واللهى وبجد انا واللهى بحبكم اوى يا حلى واجمل اخوات واكيد حعرف اخباركم من فرجينيا واطمن عليكم ويارب اسمع عنكم كل خير
نادية
ليه ياياسمين ياحبيبتى بتقولى كده بقى انا ماصدقت تكون لياصاحبة زيك ونكون من نفس الكلية وفى الاخر تقولى وداع ودى اكتر كلمة فى حياتى بكرها طب ده انا ماكنتش ناوية ادخل المنتدى تانى لكن غيرت رأى لما لقيت أصحاب حلوين يملوا عليا فراغى وانتى من احب الناس ليه فى المنتدى
ماتقوليش وداع دى تانى بدل مااعملك قضية
ولا انتى بتتمتحنينا عشان تشوفى احنا بنحبك اد ايه
اوعى تمشى ياسكر
ياسمين جيسى
انتى الاجمل وعموما انا معاكم لاخر الشهر يعنى اجننكم معايا شويه واهو عشان ما ازهقكم اكتر من كده وبجد نادو انتى بنوته لذيذه واشعارك حلوه اوى ربنا يوفقك
ياسمين جيسى
ياسمين هقول ليكى كلمه وحده بس
مهمى كانت الظروف الى انتى فيها كلمه وداع دى ملهاش اى لزمه لانك عضوه مميزه فعلا فى المنتدى انا مبقليش سبوع فى المنتدى بس عرفت فى الاسبوع ده كتير اوى عرفت ان المنتدى ده فعلا اسره واحده واصدقاء فعلا مش مجرد كلمه بتتقال وانتى وحده من الاسره دى حتى لو غبتى لفتره مشاركاتك وجوده واكيد فى بالنا طول الوقت واكيد هننتظر رجوعك يريت تفكرى كويس يا ياسمين وكلمه وداع دى اشطبيها من حياتك
تحياتى ليكى اخوكى
أحمد عوض
انت بجد انسان طيب اوى يا احمد ومتشكره اوى للكلام الجميل اوى ده وبجد مش عارفه اقول ايه غير بجد حتوحشونى اوى وبعدين انا لسه معاكم لاخر الشهر يعنى ازهقكم شويه وبعدين امشى
ميسره
ياسمين بجد مش عرفه اقولك ايه
انا يمكن مش بعرفك كتير بس والله حبيتك قوي لان مش كتير بلاقي ناس طيبه قوي زيك كده وانا حبيتك قوي

وانتي والله ما حنقدر ننساكي إستحاله ننسى واحده طيبه قوي وبتحب الكل ...............وانتي صحبتي وبحبك قوي ولو تقدري نبقى اصحاب على الاميل انا على استعداد

حبعتلك الاميل ........ووقت ما تقدري تدخلي كلميني

وانتي حتفضلي في قلوبنا ............بجد انتي انسانه نادره ...........وبحبك قوي

مش عرفه اعبرك إزاي ......بس حتعملي فراغ كبير بنا ............
انا مش عيزه اقولك مع السلامه
مش قدره اقولها حتى ................على العموم .........ربنا يوفقك ويحميكي

تحياتي
ياسمين جيسى
كفايه ميسره بجد قلبى مش مستحمل وانا بقرا كلامك بعيط حبيبتى انتى اكيد الاحلى واللهى بحبك اوى
سلمى
ياسمين صدقينى مش لازم تمشى

احنا خلاص اتعودنا عليكى وبقيتى مننا

والله انا زعلانه جدا للكلام الى بتقوليه ده
انا مش عارفه ايه الاسباب الى هتخليكى تسبينا
ومش عارفه احدد الموقف الى انتى فيه

بس حاولى على اد متقدرى متمشيش من المنتدى
abdobasha
ليييييييييييه؟

كلامك كان مميز كنت بمتابع اعمالك الادبية

هتوحشينا

kaki
ليه ياياسمين هتمشى احنا كلنا بنحبك واتعودنا عليكى وبعدين احنا زمايل زى بعض وشكلنا كده هنرفع قضية عليكى لو مشيتى يعنى على الاقل ادخلى وقت ما تقدرى
احنا برده كلنا كل واحد فينا عنده حياته بس بندخل وقت ما احنا محتاجين بعض وفيه وقت انما بلاش تقولى وداع وتقولى مش هدخل تانى احنا هنا كلنا اخوات ومينفعش حد يبعد
WaNTeD
ياسمين

انتي عارفانا

كلنا مش بنحب نودع حد غالي

وانتي بمشراكاتك وكلامك وتعاملك معنا

زرعتي جوانا مكان ليكي

بجد مش عايزينك تسيبينا

يريت تقدري تتحكمي في ظروفك وتبقي معانا

واكيد انتي هتبقي موجوده معانا ديما في ذاكرتنا وجوه قلوبنا

يريت تفضلي معانا

وبعدين انتي عارفه ان اسم ياسمين ليه معزه خاصه عندي

لو نقدر نساعدك في تغير الظروف دي

معلش مش قادر اودعك لاني مش بحب الوداع خالص

بس هقلك حاولي تبقي معانا

اتمنالك الخير ديما والسعاده معانا او من غيرنا
ياسمين جيسى
بجد مش عارفه اقول ايه ادام كل الكلام والمشاعر الحلوه دى وكل اللى اقدر اقوله بجد ربنا اكيد بيحبنى لانه رزقنى بكل الحب ده منكم بجد انا عمرى ما حنساكم يا احلى وانقى مشاعر حبيتنى من غير ما تشوفنى وبتدينى من غير ما تعوز منى حاجه حقول ايه بجد كده كتير اوى عليا والحمد لله بجد يكفينى انى قدرت اخليكم تحبونى كل الحب ده واللهى ده بالدنيا وما فيها يا اجمل زهور فى بستان الدنيا ربنا يكرمكم ويحميكم يارب واسمع عنكم كل خير يارب
ياسمين فيرجينيا
انا بقي ياسمسم معاكي علي التليفون وان شاء الله مفيش بينا ودااااع ابدا ابدا ابدا

اه سوري نسيت اغيظ اعضاء المنتدي
Nile's Girl
لا ياياسمين لازم تفضلي معانا وتكملى مسيرة ابداعك

ان شاء الله يكون غياب مؤقت مش وداع وان شاء الله ترجعيلنا قريب اوي

عشان كلنا بنحبك وبنعتبرك اختنا واكتر

خلى بالك من نفسك ياسكر وكلنا في انتظارك قريب ان شاء الله

هقول سلام مؤقت
حوده تيموس
ميرسىىىىىىىىىىىىىىى
سيكوسيكو
خدي الباب وراكي

لا طبعا انا بهزر بجد هتوحشنا مواضيعك اللذيذه ومش هننساكي ابدا ومسير الحي يتلاقي تانتي خلتيني احب اسم ياسمين
ياسمين جيسى
هييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييي يييييه خلاص انا حفضل موجوده ومعاكم هييييييييييييييييييييييييييييييييييييييه انا مبسوطه اوى انى حفضل معاكم الحمد لله بحبكم اوى يا احلى اعضاء واحلى اخوات يالا انفخ البلالين يا نجاتى هههههههههههههه حعمل حفله عشان اخواتى احلى اعضاء هنا يالا انشالله محد حوش بقى عشان ماتقولوش انى حرماكم من حاجه هههههههههههههههههههههههانا بجد بحبكم اوى خلاص حفضل معاكم يا احلى اعضاء بس على الله مش ترجعوا تزهقوا وتملوا منى والله بحبكم اوى ومبسوطه جدا لانى خلاص حفضل معاكم اوى انا نفسى اغنى ارقص اتنطط اعمل اى حاجه مبسوطه اوى هههههههههههههههههههههههه حسه انى اتجننت والله ههههههههههههههههههه
%u0632%u0627%u0626%u0631
ياسمين انا ما اعرفكيش بس من كلام الاصدقاء عليكي حبيتك اوي فياريت ما تودعيش ناس احلي من الورد زي دول بالطريقه دوت الناس ده صعب تتلاقي في زمن ده

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
بالصور : توفيق عكاشة يوجه رساله الي اوباما !! تعرف علي رساله عكاشة الكوميدية لاوباما
رساله حب واشتياق رساله قمه الرمانسيه
عرض 1500 رساله من فودافون تكمله عرض ال 1000 رساله ببلااااش
عرض الـ 500 رساله والـ 1000 رساله
لعملاء فودافون 50 رساله كل يوم = 1500 رساله مجانا