نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام منتدى الحوار العام

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

باب الترشيح لمنصب مسؤول شؤون المشرفين على 100fm6

تعقيبا على موضوع المثير للجدل للعضو الكريم احمد شطا استنتجت الاتي :

1- انا مليش فشغل الالقاب والتعيين والتنزيل
2- هنعين واحد فقط تختاروه فيما بينكم ليتولى هذه المهمة
3- هذا هو باب الترشيح لهذا المنصب
4- يمكن هنا ترشيح نفسك او ترشيح عضو اخر
5- اكثر 3 اعضاء يتم ترشيحهم سيتم تعينهم للمنصب

تحديث هام : اقرح احد الاعضاء ان تكون تلك المسؤولية من شان اكثر من عضو وليس عضو واحد للحد من المجاملات، وهو اقتراح قوبل بالموافقة، لذا سيتم تعيين 3 اعضاء وهم اكثر 3 اعضاء يتم ترشيحهم في هذا الموضوع لهذا المنصب
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

مهمة مسؤول المنتدى لشؤون المشرفين :
1- تعيين المشرفين
2- القاب الاعضاء
3- تنزيل المشرفين

وكل ذلك سيتم في اتصالات مباشرة بيني وبينه ولكن لن يستطيع الحصول على الصلاحيات المباشرة (وهي صلاحيات المدير)

تقبلوا تحياتي

المقال "باب الترشيح لمنصب مسؤول شؤون المشرفين على 100fm6" نشر بواسطة: بتاريخ:
SIMPLICITY
هههه ايه الاكشن السريع ده

اوكيه دوك لك عندي 3 اسامي

1- mazeeek
2- Scorpion
3-مصطفى الكابو

تحياتي
etch evil
تحياتي ليك يا عبده

والله انت انسان تمام وبيس

والله في ناس كتير تستحقها وناس كتير دماغها كويسه واد المسئوليه
بس انا برشح أحمد سكوربيون

مش علشان صاحبي والله بس علشان احمد دماغه كويسه

مرتبط جدا بالاعضاء

كتير اووي بيحبوه

هو كمان بيحب كل الناس

وعارف كل اللي في المنتدى تقريبا من اصغر عضوا لاكبر عضو

انا برشح

scorpion

يارب يكون ترشيح موفق
moustafa capo
شكــــــر خاص لتواصل الادارة مع الاعضاء
وشكـــر خاص لصاحب الفكرة سيمبلي سيتي
انا بارشح
1- سكوربين او مزيكــــا
بالرغم ان في ناس كتير
بس وجهة نظري انهم من اكتر الناس متابعة ومعرفة بالاعضاء
وده طبعا مش هايققل من قدر ناس كتير مجتهدة وفعالة ونشيطة في المنتدي
وربنا يوفقك في الامتحانات يا عبد الرحمن
Dr! Ahmed
اية الردود اللى انتة كاتبوتى دية وهو كل واحد عاوز يغير فى المنتدى يعمل موضوع فى المنتدى ونغير الادارة ........ اكيد لا طبعا لو انتة ياعبدو فاشل ماكنش المنتدى وصل للى احنا فيه دلوقتى ...... مفيش حد يعرف يدير المنتدى غيرك لانوا منتداك ....... وهتخاف علية اكتر من اى حد تانى ....... لكن ممكن يكون واحد بيعد معانا اكتر وفاهم الناس ماشية ازاى ومعملش مشكلة حد قبل كدا ...... ودية اهم نقطة انوا ماستفزش حد قبل كدا محدش عمل مشكلة قبل هوا دة اللى ممكن يوجهك فى المنتدى يعنى يقلكك دة يستحق دة لا ....... دة ممكن تعمل استفتاء علية ...... لكن مش تطلع انتة خالص وهوا اللى يبقى متحكم ولو عاوز بجد واحد صح

هو ليون حمادة (lionhmada) راجل ذوق مش بيتعامل بلونة او بالادارة بتعتة يعانى فى موضوع كنت عاملة مخالف معمليش ايقاف كلمنى وقلى دة مخالف و غيرلى العنوان وظبطلى الامور .... لكن الصراحة فى مشرفين تانين كل حاجة ايقاف عملت موضوع مكرر ومخدتش بالى اوقف بقيت عاملى زى الحلاوة
alsager
انا ارشح نفسي
abdobasha
اكيد لا طبعا لو انتة ياعبدو فاشل ماكنش المنتدى وصل للى احنا فيه دلوقتى ...... مفيش حد يعرف يدير المنتدى غيرك لانوا منتداك ....... وهتخاف علية اكتر من اى حد تانى
انا الحمد لله ناجح في مجال معين وهو التطوير والبرمجة للموقع
ولكن اعترافي بالفشل في تظبيط المناصب وتعيين المشرفين ليس عيبا

هي دي الديموقراطية

ولا ايه يا بو حميد ؟
Dr! Ahmed
انا الحمد لله ناجح في مجال معين وهو التطوير والبرمجة للموقع
ولكن اعترافي بالفشل في تظبيط المناصب وتعيين المشرفين ليس عيبا

هي دي الديموقراطية

ولا ايه يا بو حميد ؟
خلاويص اللى انتة شايفة بس فى فكرة وهية مجلس ثابت واللى تم اقترحة فى موضوع احمد شطا دية حلوة بدل مايكون واحد اللى يعرف يعين وكدا هيبقى ضغط علية لازم يكون اكتر من واحد
abdobasha
خلاويص اللى انتة شايفة بس فى فكرة وهية مجلس ثابت واللى تم اقترحة فى موضوع احمد شطا دية حلوة بدل مايكون واحد اللى يعرف يعين وكدا هيبقى ضغط علية لازم يكون اكتر من واحد
اصل لو اكتر من واحد مش هنخلص من الخلاف

لكن على العموم لو عاوزين نخليهم 3 ماشي

بس مش هيكون فيه استفتاء هيتم اختيار اكتر 3 مرشحين هنا وخلاص
7oooda
من المفروض يكون واحد متصل على طول فى المنتدى فا انا هارشح
Scorpion
Dr! Ahmed
لا هما تلاتة ويكونوا بيفهموا اهم حاجة وياريت يكون موضوع استفتاء ةمش اى حد طبعا يتحط فى الاستفتاء يكون واحد خالى من المشاكل
اجتماعى اخر حاجه
انا بقى يا عبده بقترح فكره زياده انى التصويت ده يتعمل كل 6 اشهر على الاقل عشان تظل المنافسه موجوده
moustafa capo
جميـــــــــــــــل انهم يكونو فعلا 3 اشخاص ويتم التجديد كل فترة علي اساس انه يكون في منافسة
1- سيكوربين
2- مزيكا
3- حمادة يوز
AHMED_AWAD
اعتقد انى قبل كده طلبت منك وانا مشرف وبدخل لوحه تحكم الاداره انى يكون ليا صلاحية التحكم فى القاب المشرفين لان كان فى مشرفين كتير متشاله ومكتوب تحتهم اعضاء لكن معاهم صلاحيات مشرف ومش انا بس الى لحظت ده رميو كمان لحظ وطلب منك نفس الطلب والكلام ده من اكتر من 6 شهور وانت قولت لا لما طلبت منك تضيف رقم عضويتى للكوم فج بس للاسف ديما بنتساهل فى الامور لحد ما تكبر ويحصل مشكله وبعدين نفكر فى الحل وكمان كلمه فاشل دى المفروض مش تقولها على نفسك عشانك مش فاشل فى الاداره الكل عارف كويس انك قدها بس الانتقاد فى الموضوع بتاع احمد مكنش عن فشلك كان عن سؤ تقديرك لمجهود الاعضاء او سرعه اتخاز قرار بتعين او تنزيل مشرف وكمان موضوعك الى عمله ده ملوش اى لزمه عشان مش هتلاقى 3 اعضاء بلموصفات الى انت عايزها لو لقيت حد عارف كل الاعضاء زى ما عايز هتلاقى كل شغله على الملفات الشخصيه وهتلاقيه عمره اصلا مدخل لوحه تحكم ولا هيعرف يعمل حاجه راجع نفسك يا عبده وحاول تحلها بحكمتك الى عرفتنها وزمان وبلاش تسرع عشان متخسرش ناس اكتر من الى راحت
أميرة الورد
انا شايفة انك كنت بتعين وتلغي الاشراف من وجهة نظر معينة وكلنا بنحترمها

لان مينفعش يكون في مشرف مش موجود معظم الوقت في حين ان في ناس تانية احق بالاشراف لوجودها الدائم بالمنتدى واجتهادها دة كدة هيبقى ظلم للاعضاء دي

الشغل مفهوش مجاملة على ما اظن

على راي المثل الفرنسي

"services services camarade apres"

عل العموم انا بحيي في حضرتك روح الديموقراطية دي

ولوفي شخص احق بالمنصب دة
فهمh اتنين

mazzeka
scorpion
abdobasha
وضح يا جماعة ان فيه شبه اجماع على mazeeka و سكوربيون

خير ....
Ahmad shata
اعتقد انى قبل كده طلبت منك وانا مشرف وبدخل لوحه تحكم الاداره انى يكون ليا صلاحية التحكم فى القاب المشرفين لان كان فى مشرفين كتير متشاله ومكتوب تحتهم اعضاء لكن معاهم صلاحيات مشرف ومش انا بس الى لحظت ده رميو كمان لحظ وطلب منك نفس الطلب والكلام ده من اكتر من 6 شهور وانت قولت لا لما طلبت منك تضيف رقم عضويتى للكوم فج بس للاسف ديما بنتساهل فى الامور لحد ما تكبر ويحصل مشكله وبعدين نفكر فى الحل وكمان كلمه فاشل دى المفروض مش تقولها على نفسك عشانك مش فاشل فى الاداره الكل عارف كويس انك قدها بس الانتقاد فى الموضوع بتاع احمد مكنش عن فشلك كان عن سؤ تقديرك لمجهود الاعضاء او سرعه اتخاز قرار بتعين او تنزيل مشرف وكمان موضوعك الى عمله ده ملوش اى لزمه عشان مش هتلاقى 3 اعضاء بلموصفات الى انت عايزها لو لقيت حد عارف كل الاعضاء زى ما عايز هتلاقى كل شغله على الملفات الشخصيه وهتلاقيه عمره اصلا مدخل لوحه تحكم ولا هيعرف يعمل حاجه راجع نفسك يا عبده وحاول تحلها بحكمتك الى عرفتنها وزمان وبلاش تسرع عشان متخسرش ناس اكتر من الى راحت
لو الكلام ده مظبوط يبقا لازم عبده ياخد باله كويس ومتتسرعش فى اتخاذ قرار زى ده
Shaymaa Sayed
سيكوربين

و حمادة يوز

وليون حمادة

أظن أنهم أحق بالمنصب لأنهم بجد ذوق قووووووى والتعامل معهم سهل ومش بيعقدوا الأمور

SIMPLICITY
وضح يا جماعة ان فيه شبه اجماع على mazeeka و سكوربيون

خير ....
عاوزاعرف لييييييييييييييييه كتبت اسم مزيكا بالانجلش واسم سكوربيون بالعربي مع انه مكتوب انجلش زيه زي مزيكا

ديه اللي قلتها اسمها واحد بيتلكلك يادوك خلي بالك منها
mahmoud elsharkawy
بسم الله الرحمن الرحيم

خير الكلام ما قل ودل

لو الموضع دة هيمش كدة يبقى بصراحة احق واحد مش عشان هو مثلا بيدخل كتير او متواجد كتير بس هم واضحين وصرحا

مستر (lionhmada) و (hamadause )
الاسطول
[maktoob]
[/maktoob]
bosy lovestory
فكره كويسه
وانا شايفه احق ناس فى الحكايه دى هيبقى
ليون حماده \سكوربيون\مزيكا
sherifer921
هههه والله انت مدير منتدى زى العسل يا دكتور
عارف اصحاب المنتديات اللى بيوصل ترتيبها لتحت العشرين الف فى اليسكا بيعملوا ايه ؟
بيبقوا والله غالبا عاملين زى الطاووس محدش عارف يكلمهم حتى لو كانوا موجودين فى منتدى ترايدنت برضه بيتكلموا بلهجه متعالية اوى كان كل واحد فيهم صاحب موقع الياهو
عموما طريقتك فى التعامل مع ازمه زى دى تدل على انك مش فاشل اداريا ولا حاجه وانما انت بتحب الديموقراطية وانك تكون قريب من صوت الاعضاء وصدقنى الاسلوب ده هوه اللى مخلى ناس هنا تشتغل بذمه اوى
فى النهاية انا للاسف مقدرش ارشح حد لانى معرفش حد هنا ومجالى كله محصور فى قسم الربح بس عموما بالتوفيق للجميع ان شاء الله
hamedahmed
بالتوفيق للأجدر والقادر على تولي المسئولية
Mizoalex
انا معرفش ناس كتير هنا فى المنتدى

بس اللى شايف انه نشاطه ملحوظ فى المنتدى

Scorpion

hamadause
Al yasergi
بشكر كل اللي صوت ليا وثقتهم فيا ، لكني اعتذر عن قبول المنصب وارى ان هناك من يستطيع القيام بهذا الدور أفضل مني
رحم الله امرئ عرف قدر نفسه
وانا فعلا مشغول ولا استطيع متابعة تلك المسئوليات الاضافية
وارى اني من موقعي كمشرف عام عادي استطيع ان اقدم لكم اكثر

وانا ادي صوتي ل3

lionhmada
hamadause
scorpion

بالتوفيق ان شاء الله
nonosh
اعتقد انه مينفعش ان الاعضاء هما الى يختاروا يا عبدو
لانهم ميعرفوش مين الاجدر على تحمل هذه المسئوليه
بس ان كان ده الحل يبقي احمد عوض هوا اكتر حد يقدر يشيل مسئوليه زى دى
لانه من الاعضاء القدامى وكمان عنده خبره كبيره في الاداره وكمان lionhmada لكن اى حد تانى
مع احترامى لكل المرشحين معتقدش انه ممكن يدير مثل هذا المنصب بكفاءه
gehad sayed
حمادة يوز

ليون حمادة

سيكوربين

هما الاحق
Dr! Ahmed
سيكوربين

و حمادة يوز

وليون حمادة

أظن أنهم أحق بالمنصب لأنهم بجد ذوق قووووووى والتعامل معهم سهل ومش بيعقدوا الأمور

وانا موافق انوا سكوربين او ليون حمادة او حمادة يوزر واحد من التلات بس حلوين
Al yasergi
ياريت موضوع الترشيح يكون خاص بأعضاء الادارة فقط ، والمفروض انك ياعبدو تختار اعضاء الادارة ومش محتاجة تصويت

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
احلى نكت على المشرفين - الدخول للاعضاء والزوار فقط ممنوع المشرفين
طلب صغير هاك يوتيوب المستخدم في 100fm6
مسئول اسرائيلى يتعدى على عصام شرف ويقول عنه انه رئيس وزراء غير مسئول
صور عرض Smackdown الخاص في استراليا فقط على 100fm6