نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية المنتدى العام منتدى الحوار العام

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

باب الترشيح لمنصب مسؤول شؤون المشرفين على 100fm6

انا هرشح
احمد عوض
حماده يوز
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

ميسره

المقال "باب الترشيح لمنصب مسؤول شؤون المشرفين على 100fm6" نشر بواسطة: بتاريخ:
mido_elbrns
السلام عليكم

انا مع الاعضاء اللى بيرشحوا ( lionhmada) لانه ذوق جدا وانا عن تجربة مقفلش ليا مواضيع بالعكس تم
تعديلها تحت اشرافه وبمساعدته .

يعنى لو فى ترشيح يبقى من الثلاثة اعضاء اتمنى ان يكون بينهم ( حمادة ليون )

شكرا
ميدو _ البرنس

mido_elbrns
Dr! Ahmed
السلام عليكم

انا مع الاعضاء اللى بيرشحوا ( lionhmada) لانه ذوق جدا وانا عن تجربة مقفلش ليا مواضيع بالعكس تم
تعديلها تحت اشرافه وبمساعدته .

يعنى لو فى ترشيح يبقى من الثلاثة اعضاء اتمنى ان يكون بينهم ( حمادة ليون )

شكرا
ميدو _ البرنس

mido_elbrns
وانا موافق انوا يبقى ليون حمادة
Mr.TiTOoO
يا ريت يا جماعة لو باب الترشيح افتح انا رايي من رايي نانووش وبرشح ... احسن واحد للمهمة دي

مشرف عام قديم ... مش مشرف جديد ولا كان مجرد مشرف يعني خبرته اكبر بكتير وتفكيره اكبر بردو

انا برشح
احمد عوض بيتهيالي احسن واحد هيقدر يشيل مسئولية ... على الاقل هيريحك انت يا عبدو
عشق الروح
يا ريت يا جماعة لو باب الترشيح افتح انا رايي من رايي نانووش وبرشح ... احسن واحد للمهمة دي

مشرف عام قديم ... مش مشرف جديد ولا كان مجرد مشرف يعني خبرته اكبر بكتير وتفكيره اكبر بردو

انا برشح
احمد عوض بيتهيالي احسن واحد هيقدر يشيل مسئولية ... على الاقل هيريحك انت يا عبدو
عجبنى رئيك اوووووووووووووووووووووى
وانا معاك
انا برضوا عايزة احمد عوض هو اللى يترشح
strangerofthenight
عبدو باشا ... تحيه طيبة ,,,

اعتقد ان هذا الموضوع يخصك وبالخصوص انت كاتبه ... اذا اى حد يرد او يكتب تعليق من حقك انك ترد عليه لان دا موضوعك وبيكتب تعليقه داخل موضوعك ,, وبتهيقالى احمد عوض ... كتب تعليق ,,, وانت مريت عليه مر الكرام ,,

صراحه انا مش شايف مع احترامى لموضوعك اى اهمية لان زى ما قال احمد عوض مش حتلاقى حد غير الى كانوا مشرفين عوام اصلح انهم يتولوا هذا المنصب والا حتطر انك تعمل مجاميع تقويه لتعليم من جديد داخل المنتدى ..

تحياتى يا ريس ..
سمسم نجرو
انا برشح احمد عوض
حماده يوز
مسيره
reemhmam
بالرغم من اننى مليش فى موضوع الاشراف ده خالص لغاية الان بس لى تعليق بسيط هو ان المشرف مسئولية ومن يقبل تولى هذه المسئولية يكون قدها بجد ويكون عنده سويعات يفردها للمنتدى ولقسمه الخاص به دون ان ينبه اى شخص اخر وحين لايجد الوقت للمهمة التى هو منوط بيها يقدم اعتذار مسبق قبل تركه الاشراف على القسم خاصته
هذا بالنسبة للاشراف وطبعا مش حضيع الوقت وواقعد اقول وازيد فى وصف مين يكون مشرف وايه مهمته المشرف عارف مهمته كويش وهى مش لقب وبس .
اما المراقب او المشرف على المشرفين او كبير المشرفين او اى لقب ممكن يرد على الساحة فهذا من حق صاحب المنتدى وله الحق فى اختياره وفكرة ان يكونوا 3 من المشرفين فعلا فكرة جديرة بالاهتمام لكن مع الاخذ فى الاعتبار تقسيم:d الاوقات بينهم بمعنى ان كل واحد له وقت للقيام بهذه المهمة واذا حب يضيف من عنده شكرا
طبعا انا دخلت واويد كل من تم ترشيحهم وكمان من سوف يتم توليهم المنصب مقدما
وسوف اكون اول المهنئين
:d

الطير المسافر
(hamadause) انا برشح
abdobasha
فيه شبه اجماع على
سيكوربين

و حمادة يوز

وليون حمادة

وبشان الناس اللي معارضة الاستفتاء .. انا شايف ان دا الحل الامثل
عشان محدش بعد كدا يجي يفتح موضوع عشان زعلان ان معندوش لقب !!!
بكل امانة .. مليش فالكلام دا

وبكل امانة برضو انا لو هعين هعين الناس دي
:
سيكوربين

و حمادة يوز

وليون حمادة

وكمان الاعضاء اولى بالاختيار لان لازم يختاروا اللي يكون اقرب ليهم

وبالنسبة للعضو احمد عوض هو كان مجهوده واضح ومميز لحد ما عمل منتداه الخاص ... طلب مننا اعلان عمانا اعلان يومين .. لكن برغم كدا جاب الاعضاء اللي هنا وداهم منتداه وبالفعل المنتدى اسمه lirano تقريبا ومعظم اعضاءه هم اصحاب احمد عوض ع المنتدى هنا والجميل كمان انهم هم اللي عاملن الموضوع دا والقصة دي كلها ... انا كنت ساكت لحد ما الاخ قال اني بتجاهل احمد ...
... طب ازاي حد عامل منتدى خاص يبقى مشرف؟؟؟ متهيالي اي حد بيخش منتديات يعرف ان دا شرط مهم ان المشرف العام ميكنش وراه التزامات تانية واعتقد دي حاجة بديهية فالاخ احمد عوض هو مؤسس من مؤسسي المنتدى لكني ارى ان مشغولياته اكبر وقد تعيقه عن مهام المشرف العام
moustafa capo
فيه شبه اجماع على
1-سيكوربين

2- حمادة يوز

3-ليون حمادة
وطبعا المشرف العام مزيكا (قدم اعتذاره ) ربنا يوفقه

ده واضح طبعا يا عبده
انا اول المؤيدين باذن الله
وان شاء الله هيكون في تفاعل اكتر من الاعضاء
مانجة
انا شايفه ان مسؤلية الاشراف دى مش حاجة سهله
وانها مش مجرد الالقاب وخلاص
فانا ايضا ارشح
سكوربيون
وليون حماده
وحماده يوز
Mr.TiTOoO
فيه شبه اجماع على
سيكوربين

و حمادة يوز

وليون حمادة

وبشان الناس اللي معارضة الاستفتاء .. انا شايف ان دا الحل الامثل
عشان محدش بعد كدا يجي يفتح موضوع عشان زعلان ان معندوش لقب !!!
بكل امانة .. مليش فالكلام دا

:
سيكوربين

و حمادة يوز

وليون حمادة

وكمان الاعضاء اولى بالاختيار لان لازم يختاروا اللي يكون اقرب ليهم

وبالنسبة للعضو احمد عوض هو كان مجهوده واضح ومميز لحد ما عمل منتداه الخاص ... طلب مننا اعلان عمانا اعلان يومين .. لكن برغم كدا جاب الاعضاء اللي هنا وداهم منتداه وبالفعل المنتدى اسمه lirano تقريبا ومعظم اعضاءه هم اصحاب احمد عوض ع المنتدى هنا والجميل كمان انهم هم اللي عاملن الموضوع دا والقصة دي كلها ... انا كنت ساكت لحد ما الاخ قال اني بتجاهل احمد ...
... طب ازاي حد عامل منتدى خاص يبقى مشرف؟؟؟ متهيالي اي حد بيخش منتديات يعرف ان دا شرط مهم ان المشرف العام ميكنش وراه التزامات تانية واعتقد دي حاجة بديهية فالاخ احمد عوض هو مؤسس من مؤسسي المنتدى لكني ارى ان مشغولياته اكبر وقد تعيقه عن مهام المشرف العام

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

للاسف اغلب الاجماع ده من اعضاء جاية من قريب بمعنى اصح ما حضروش مجهود احمد عوض الي حضرتك بتقول عليه يا باشا ... وفيه ناس قالت احمد عوض بس طبعا ماخدناش بالنا ...
قبل اي كلمة انا هقولها انا مش من صحاب احمد عوض واتكلمت معاه 3 مرات مش اكتر في الفترة دي كلها .... ثانيا لو بنتكلم عن المنتدى الخصا بتاعه دي حاجة مش تضايق اي حد وبالذات حضرتك ... لانه فضل هنا في المنتدى وكان بيفضل متواجد على المنتدين بالعكس كان بيبقى مشغول بمنتداك اكتر لان مكنش لسه عندو اعضاء كتير ... وعلى فكرة يا عبدو باشا هقولك على حاجة انا من اقدم الناس الي بتسجل ومشتركة في منتديات تقريبا قبل اف ام ما يبقى موجود اساسا وبقولك ان مفيهاش اي حاجة لما يبقى مشرف عندو منتدى .. لانه مش بيقصر في اي حاجة من ناحيته كمشرف ... وحضرتك لو تعرف ان في المنتديات التانية الي هي مش ( مشاريع طبعا ) .. المشرفين فيها بيبقوا ملزومين بعدد من المواضيع بينزلوه شهريا ... وفترة غياب مش يتعداهاوالادارة بتبقى متابعة وطبعا لما سالت احد المشرفين هنا قالي لا مفيش الكلام ده .. هنا بتبقى مشرف وتتابع وخلاص بيني وبينك راحة للمشرفين بس مش ليك يا كبير ... واحمد من الناس المحترمة والفاهمة بالاشراف العام بس تقريبا في حاجة مضايقاك منه اوي يا باشا ... بقدم احترامي لاحمد عوض وبقوله مكانك مش الاشراف هنا ...

يا ريت متكنش زعلان من صراحتي يا عبدو
Ahmad shata
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

للاسف اغلب الاجماع ده من اعضاء جاية من قريب بمعنى اصح ما حضروش مجهود احمد عوض الي حضرتك بتقول عليه يا باشا ... وفيه ناس قالت احمد عوض بس طبعا ماخدناش بالنا ...
قبل اي كلمة انا هقولها انا مش من صحاب احمد عوض واتكلمت معاه 3 مرات مش اكتر في الفترة دي كلها .... ثانيا لو بنتكلم عن المنتدى الخصا بتاعه دي حاجة مش تضايق اي حد وبالذات حضرتك ... لانه فضل هنا في المنتدى وكان بيفضل متواجد على المنتدين بالعكس كان بيبقى مشغول بمنتداك اكتر لان مكنش لسه عندو اعضاء كتير ... وعلى فكرة يا عبدو باشا هقولك على حاجة انا من اقدم الناس الي بتسجل ومشتركة في منتديات تقريبا قبل اف ام ما يبقى موجود اساسا وبقولك ان مفيهاش اي حاجة لما يبقى مشرف عندو منتدى .. لانه مش بيقصر في اي حاجة من ناحيته كمشرف ... وحضرتك لو تعرف ان في المنتديات التانية الي هي مش ( مشاريع طبعا ) .. المشرفين فيها بيبقوا ملزومين بعدد من المواضيع بينزلوه شهريا ... وفترة غياب مش يتعداهاوالادارة بتبقى متابعة وطبعا لما سالت احد المشرفين هنا قالي لا مفيش الكلام ده .. هنا بتبقى مشرف وتتابع وخلاص بيني وبينك راحة للمشرفين بس مش ليك يا كبير ... واحمد من الناس المحترمة والفاهمة بالاشراف العام بس تقريبا في حاجة مضايقاك منه اوي يا باشا ... بقدم احترامي لاحمد عوض وبقوله مكانك مش الاشراف هنا ...

يا ريت متكنش زعلان من صراحتي يا عبدو
الصراحه راحه يا تيتو
وبعدين عبده قال انه هيرشح
الناس دى
Ahmad shata
يا تيتو انا بحيك على صراحتك وكلامك الجميل ده
وبعدين عبده اعترف وده كلامه

:
سيكوربين

و حمادة يوز

وليون حمادة

يعنى مكنش ليه لازمه حكايه الترشيح دى خالص
واحمد عوض لم يرشح نفسه نهائيا
الاعضاء هم الى بيختارو ولو احمد عوض رشح نفسه
هيكتسح ودى كلمه انا عارفها وعبده عارفها
عشان كده هو جاب من الاخر
monaliza
انا بارشح
ليون حماده
حماده usa
سكوربيون
أميرة الورد
الموضوع خرج على نطاقو

وبقى في تحديات مين الي هيكتسح وكدة

غريبة

كلام عبدو منطقي

والكل عارف اي مشرف عام مينفعش يقوم بادارة منتديين مع بعض

ودي حاجة مش هيختلفو عليها اتنين

خلينا واقعيين

وبدل من كتر الكلام

ونختصر الاراء في راي واحد

وهو ترقية الاعضاء الي تم التصويت عبلهم لمسؤولين عن المشرفين

والسلام ختام
الهواري2009
شكرا
Ahmad shata
الموضوع خرج على نطاقو

وبقى في تحديات مين الي هيكتسح وكدة

غريبة
انا عارف وواثق من كلامى يا كروانه
وعبده نهى الموضوع بأعترافه

كلام عبدو منطقي

والكل عارف اي مشرف عام مينفعش يقوم بادارة منتديين مع بعض

ودي حاجة مش هيختلفو عليها اتنين

خلينا واقعيين
كل واحد واثق من امكنياته يا كروانه
مش نحكم على حد منعرفوش
وانتى متعرفهوش

وبدل من كتر الكلام

ونختصر الاراء في راي واحد

وهو ترقية الاعضاء الي تم التصويت عبلهم لمسؤولين عن المشرفين

والسلام ختام
وانا شايف ان المضوع ملوش لازمه من الاساس
أميرة الورد
مش نحكم على حد منعرفوش
وانتى متعرفهوش

انا مش بكلم عن امكانيات

انا بكلم عن قانون المنتديات

مفيش مدير منتدى هيقبل باشراف عام لشخص بينافسو في نفس الميدان

دة الي قصدتو

ودة الي معروف على صعيد المنتديات

ولو مش مصدق اسال اي شخص عندو منتدى

انا عارفة كويس انا بقول ايه

مش حكاية اعرفو لاو معرفوش

انا مش بكلم عنو هو بالذات

انا بكلم بشكل عام
Mr.TiTOoO
[QUOTE=miss.karawana;440896]
مش نحكم على حد منعرفوش
وانتى متعرفهوش

انا مش بكلم عن امكانيات

انا بكلم عن قانون المنتديات

مفيش مدير منتدى هيقبل باشراف عام لشخص بينافسو في نفس الميدان

دة الي قصدتو

ودة الي معروف على صعيد المنتديات

ولو مش مصدق اسال اي شخص عندو منتدى

انا عارفة كويس انا بقول ايه

مش حكاية اعرفو لاو معرفوش

انا مش بكلم عنو هو بالذات

انا بكلم بشكل عام
[/QUOTE

ههههههههههههههههههههههههههههههههه

الشخص ده الي بتقولي مش ينفع ياخد اشراف عام علشان منافس ( مش عارف على اساس ان المنتديات بقت محلات ولا ايه ) .. ابقى ادخلي بصي على رقم العضوية بتاعته ... وعمره ما مقصر ... عندي سؤال بما ان حضرتك عارفة في قوانين الاشراف في المنتديات ... يا ترى هي هي نفس القوانين الي هنا وايه قوانين الاشراف الي موجودة هنا ... كروانة سكوربين من احسن الاعضاء هنا ونشيط جدا ليون حمادة بردو كويس جدا والاتنين متواضيغين .. بس احمد قديم اوي ...وشغله معروف ...
أميرة الورد

الشخص ده الي بتقولي مش ينفع ياخد اشراف عام علشان منافس ( مش عارف على اساس ان المنتديات بقت محلات ولا ايه ) .. ابقى ادخلي بصي على رقم العضوية بتاعته ... وعمره ما مقصر ... عندي سؤال بما ان حضرتك عارفة في قوانين الاشراف في المنتديات ... يا ترى هي هي نفس القوانين الي هنا وايه قوانين الاشراف الي موجودة هنا ... كروانة سكوربين من احسن الاعضاء هنا ونشيط جدا ليون حمادة بردو كويس جدا والاتنين متواضيغين .. بس احمد قديم اوي ...وشغله معروف ...

لا حول ولا قوة الا بالله

انت اصلا واخد الموضوع باسيتهزاء وكدة

انت محسسني اني معترضة على احمد عوض

ايه التفكير دة

انا مش معترضة عليه ولا دياولو كل الحكاية

اننا بنكلم في ايه وحضراتكم بتكلمو في ايه

السؤال الي انت بتسالو دة

ميهمنيش اجاوب عليه

لانك بتحورو الكلام اساسا

احمد عوض او سكوربيون او غيرهم

مبكلمش عن الشخص في كلامي

لاني مش متحيزة لحد

انا الي اعرفو ان الشغل مفهوش دة ابويا ودة اخويا

علشان كدة طول عمري حيادية

وهفضل حيادية

Mr.TiTOoO

لا حول ولا قوة الا بالله

انت اصلا واخد الموضوع باسيتهزاء وكدة

انت محسسني اني معترضة على احمد عوض

ايه التفكير دة

انا مش معترضة عليه ولا دياولو كل الحكاية

اننا بنكلم في ايه وحضراتكم بتكلمو في ايه

السؤال الي انت بتسالو دة

ميهمنيش اجاوب عليه

لانك بتحورو الكلام اساسا

احمد عوض او سكوربيون او غيرهم

مبكلمش عن الشخص في كلامي

لاني مش متحيزة لحد

انا الي اعرفو ان الشغل مفهوش دة ابويا ودة اخويا

علشان كدة طول عمري حيادية

وهفضل حيادية

لاحول ولا قوة الا بالله ... ليه هو انا عبيط ولا مجنون

باستهزاء ايه بس انتي مش تعرفي حاجة ... تاني حاجة علومنا في المدرسة واحنا صغيرين لما حد يسالني سؤال ارد عليه لان لو مردتش عليه هقل من احترامي ليه ...

بس للاسف انا مايهمنيش ردك ... لاني مش هستفاد بيه الا ان احس انك بتتكلمي وانتي فاهمة مش بتتكلمي على اساس انك مشرفة وخلاص .. الحاجة الاهم من ده كله انا مش بحور الكلام يا كروانة .. عيب انا مش صغير ولا لئيم عمال احور انا بتكلم في الشغل زي زيك ان احمد عوض احسن واحد ممكن يمسك الاشراف ده الي انا شفته من الناس وتعاملي مع الناس هنا ... انا يا كروانة من اقدم الناس هنا وعارف كل الي كانو موجودين ... سكورين او ليون او احمد او محمود الف مبرووووك الي هيبقى موجود
انا لا يشغلني هيبقى مين ولا هيشغلني المنتدى هيبقى عامل ازاي ...

أميرة الورد
لاحول ولا قوة الا بالله ... ليه هو انا عبيط ولا مجنون

باستهزاء ايه بس انتي مش تعرفي حاجة ... تاني حاجة علومنا في المدرسة واحنا صغيرين لما حد يسالني سؤال ارد عليه لان لو مردتش عليه هقل من احترامي ليه ...

بس للاسف انا مايهمنيش ردك ... لاني مش هستفاد بيه الا ان احس انك بتتكلمي وانتي فاهمة مش بتتكلمي على اساس انك مشرفة وخلاص .. الحاجة الاهم من ده كله انا مش بحور الكلام يا كروانة .. عيب انا مش صغير ولا لئيم عمال احور انا بتكلم في الشغل زي زيك ان احمد عوض احسن واحد ممكن يمسك الاشراف ده الي انا شفته من الناس وتعاملي مع الناس هنا ... انا يا كروانة من اقدم الناس هنا وعارف كل الي كانو موجودين ... سكورين او ليون او احمد او محمود الف مبرووووك الي هيبقى موجود
انا لا يشغلني هيبقى مين ولا هيشغلني المنتدى هيبقى عامل ازاي ...

لالالالا انت كدة انتقلت لموضوع تاني

عمري ما اكلمت على اساس اني مشرفة لاني ببساطة الاشراف مش بيشرف الشخص انما بيكلفو

وانا في اعتقادي اني عضو قبل ما اكون مشرفة

تانية

انا بكلم عن حاجة وانت بتكلم عن حاجة

وعل فكرة

مش اي حد يقول لا قول ولا قوة الا بالله يبقى الي بيكلمو منجنون او تقليل منو

لان كلام ربنا عمر مكان كدة

ثالثا
ياسيدي انت عارف لانك قديم هنا

دة الي انت عايز تقولو تمام

احسن حاجة نلم الحوار لان كدة هنوصل لطريق مسدود

انت متعصب لفكرة معينة

وانا مش في بالي الفكرة دي نهائي
RAGHEB
بجد انا حزين اوى على المنتدى دة فين الناس ال مؤسسة المنتدى ممكن اعر ف هما فين مشيوا لية حد عارف لية ماتجاوبوا انتوا على الاسئلة دى ومنهم مين فين ميسرة دلوقتى قليل اوى لما بتدخل فين راغب اخويا بمعنى اصح مش بيدخل لية لان فى حوار حصل وفين احمد عوض وفين شطا وفين سلمى وفين no4 love وفين بوسى لف ستورى وفين الناس دى كلها انا على راى ان الناس دى كلها تستاهل انهم يمشوا بجد دول لو رجعوا تانى المنتدى الاول كان اجمل من كدا بكتير وانا حضرتوا فى اخر ايام المنتدى دة بجد كان انا واللة كنت بحب ادخل واكلم واشارك فى المواضيع بتاعت الناس دى لانهم كانوا اصحاب مكان كانوا حد ياخد بالوا من كانوا بس بجد كل الكلا دة طلع مرة واحدة لية وشطا زى مابيقول قديم فى واكيد لازم يكون لية صلحيات فى لانوا يعتبر من المؤسسين وال كان يدل على الكلام دة كلوا كان فى قسم الالعاب كان الكل يعرف بعض والكل يعرف ان مين القديم فى والجديد وال يستحق يكون مشرف او مشرف عام وبجد وروميوا بجد كان الاول حاجة تانية حصل اية اكيد مش منوا انوا يقصر فى المنتدى اولا الشغل واكيد فى حاجة تانية من المنتدى

وبجد وياريت محدش يزعل من كلامى لو فى حاجة غلط وبجد اقول يازمان ارجع كانت ايام واللة جميلة جدا ومالهوش لازمة الموضوع دة من راى انا
RAGHEB
وبجد وفى ناس كتير اوى انا اكيد نستهم ومهم ايضا ليون مافيش حد ينساة وبجد وناس بجد كتير اكيد نستهم وياريت محدش يزعل من ال انا نسيتوا بجد كلكم افضل ناس خليتوا المنتدى لية اسم
Mr.TiTOoO

لالالالا انت كدة انتقلت لموضوع تاني

عمري ما اكلمت على اساس اني مشرفة لاني ببساطة الاشراف مش بيشرف الشخص انما بيكلفو

وانا في اعتقادي اني عضو قبل ما اكون مشرفة

تانية

انا بكلم عن حاجة وانت بتكلم عن حاجة

وعل فكرة

مش اي حد يقول لا قول ولا قوة الا بالله يبقى الي بيكلمو منجنون او تقليل منو

لان كلام ربنا عمر مكان كدة

ثالثا
ياسيدي انت عارف لانك قديم هنا

دة الي انت عايز تقولو تمام

احسن حاجة نلم الحوار لان كدة هنوصل لطريق مسدود

انت متعصب لفكرة معينة

وانا مش في بالي الفكرة دي نهائي

تتكلمي على اساس مشرفة ايه ولا قديم ايه لا مش بتفرق معايا انا لو شايف انك بتتكلمي على اساس انك مشرفة كنت هقولك في وشك ...

تاني حاجة انا علشان قديم بقول الي شفته من كل الي موجودين بصراحة مش علشان يتعملي تمثال ..

على فكرة ده كجرد منتدى زيه زي اي منتدى موجود بل بالعكس .. وايه الطريق المسدود الي هوصله ده ومع مين معاكي انتي !!!
Mr.TiTOoO
انتي داخلة عليا تقوليلي حوارك معايا خلص ... هو انا هكلم على مزاجك واسكت على مزاجك

وتقفلي رسايل الزوار .. اوعى تترسمي عليا يتحرق الاشراف بالي عاوزه باي حاجة انتي مش تكلميني كده علشان اشراف عام ولا زفت ...

وردي في المرة الجاية مش هيبقى ظريف يا كروانة ...
abdobasha
الموضوع خرج عن الهدف المطروح منه

يغلق

وتتم المناقشة مع الاطراف المتخالفة

حصل خير

متقلقوش هكلم كل اللي زعلان او مضايق واظبط الامور كمان 10 ايام كدا عشان عيان وعندي امتحانات فحالتي صعبة جدا
ادعولي

وخير ما نختم به :

سبحان اللهم وبحمدك استغفرك واتوب اليك

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
احلى نكت على المشرفين - الدخول للاعضاء والزوار فقط ممنوع المشرفين
طلب صغير هاك يوتيوب المستخدم في 100fm6
مسئول اسرائيلى يتعدى على عصام شرف ويقول عنه انه رئيس وزراء غير مسئول
صور عرض Smackdown الخاص في استراليا فقط على 100fm6