نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى التسلية والترفيه منتدى الحب والرومانسية قلوب حائرة

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

howa fe keda bagad????

hi ya gma3a ana 2wel mara 2kteb mowdo3 w2wl mara 2shtrk fe mwk3 bs ana t3abana el nas leh kolha kadaba leh kolo bykdb 3ala kolo byd7ko 3ala b3d mfesh 7ad by7s b7ad 7ata ell eftrtha o5ty ws7bety tl3t kedba hya kaman sorry en twelt 3aleko bs bgad kont m7taga 2tklm m3 7ad. thnx leko bgad

المقال "howa fe keda bagad????" نشر بواسطة: بتاريخ:
kapatcheno
ههههههههههههههههههه
ليه التعقيد دة موكا انتى بتفكرينى بيويو
بس مين قالك كله بيكدب والناس كلها كدبة انا اعرف ناس اصحابى من زمان وجينا اتقلبنا على بعض بعد حوالى 8 سنين وعادى جدا فى غيرهم كتيييييييييير
بس قاعدة الحياة معرفوة لما بتفضل مع حد فنرة كبيرة بتزهقوا من بعض وبتبتداو تتخانقوا ويحصل بينكم مشاكل لكنكم فى الاصل اصحاااااااااااااااااااب
وافرضى ان صاحبتك المفضلة طلعت كدبة دورى على غيرها طلعت كدبة هى كمان مفيش مشاكل دورى على حد صح ولو ملقتيش كملى مع الناس اللى طلعوا كدبة وابقى انتى كمان كدابة معاهم وقضوها كدب فى كدب مفيش اى مشاكل موكاااااااااااااااااااااااا
eng.ahmeds3ed
بسم الله الرحمن الرحيم

الأخت الفاضله كاتبه الموضوع هقول لحضرتك حاجة

لما الواحد يقع فى مشكله مع حد بيبقى شايف الدنيا سودة قوى وبيبقى كمان شايف ان الناس وحشه ومستحيل هيقابل حد كويس تانى وانهم زى ما حضرتك بتقولى كدابين بس الحقيقه مش كدة حضرتك مش المفروض تزعلى انك صادفتى ناس كدابه فى حياتك علشان أكيد التجربه دى علمتك حاجات كتير

انما موضوع اختك انها تكدب عليكى فدى حاجة صعبه جدا مش عارف اقول لحضرتك ايه عليها بس حاولى تشوفى ليه عملت كدة مش يمكن عملت كدة علشان مصلحتك او علشان متضايقكيش مثلا حاولى تشوفيلها عذر حاولى تتكلمى معاها تشوفى عملت كدة ليه اكيد هيطلع فى سبب يخليها تعمل كدة وياريت متظلميهاش وميحصلش بينكوا مشاكل علشان صدقينى مهما حصل بين الإخوات هيفضلوا هما الإتنين أسرار بعض وميفرقهمش الا الموت

اسف انى طولت على حضرتك
kapatcheno
بسم الله الرحمن الرحيم

الأخت الفاضله كاتبه الموضوع هقول لحضرتك حاجة

لما الواحد يقع فى مشكله مع حد بيبقى شايف الدنيا سودة قوى وبيبقى كمان شايف ان الناس وحشه ومستحيل هيقابل حد كويس تانى وانهم زى ما حضرتك بتقولى كدابين بس الحقيقه مش كدة حضرتك مش المفروض تزعلى انك صادفتى ناس كدابه فى حياتك علشان أكيد التجربه دى علمتك حاجات كتير

انما موضوع اختك انها تكدب عليكى فدى حاجة صعبه جدا مش عارف اقول لحضرتك ايه عليها بس حاولى تشوفى ليه عملت كدة مش يمكن عملت كدة علشان مصلحتك او علشان متضايقكيش مثلا حاولى تشوفيلها عذر حاولى تتكلمى معاها تشوفى عملت كدة ليه اكيد هيطلع فى سبب يخليها تعمل كدة وياريت متظلميهاش وميحصلش بينكوا مشاكل علشان صدقينى مهما حصل بين الإخوات هيفضلوا هما الإتنين أسرار بعض وميفرقهمش الا الموت

اسف انى طولت على حضرتك
بشمهندس احمد توضيح بسيط منى بس موكا بتقول حتى اللى افتركتها اختى وصاحبتى انما هى مش اختها بس هى تقصد انه دليل على قربهم جدا من بعض
وتقبل مرورى يا عزيزى
eng.ahmeds3ed
بشمهندس احمد توضيح بسيط منى بس موكا بتقول حتى اللى افتركتها اختى وصاحبتى انما هى مش اختها بس هى تقصد انه دليل على قربهم جدا من بعض
وتقبل مرورى يا عزيزى
انا اسف فهمت غلط

ربنا يبعد عنهم الشيطان يارب ويقربهم من بعض

وياريت بلاش بشمهندس دى احنا هنا كلنا اخوات احنا مش فى شركه يعنى
kapatcheno
انا اسف فهمت غلط

ربنا يبعد عنهم الشيطان يارب ويقربهم من بعض

وياريت بلاش بشمهندس دى احنا هنا كلنا اخوات احنا مش فى شركه يعنى
اوكى زى ما تحب و مفيش داعى للاسف
ويا رب يصلح بينهم فعلا
moka lonly
مرسى لمرورك يا كابتشينو بس العملية مش take it easy زى مانت فاكر كدة
moka lonly
مرسى ليك كتير يا احمد ع مرورك
love girl
يا موكا انا حصلي نفس الموقف ده قريب اوي وكنا اصحاب من زمان بس اللي اكتشفته اني انا اللي اخترت غلط وكنت فاهمه انها صاحبتي لكن مش ديه الحقيقه عشان كده انا مزعلتش عليها اد مازعلت علي اختياري الغلط العيب انك تثقي في الانسان الغلط بس مش معني كده ان كل الناس وحشه في كتيييير كويسين واحسن حاجه ان الواحد يبقي له اصحاب كتير عشان ميحسش انه لوحده لو خسر حد فيهم ويا ستي عادي محدش بيتعلم ببلاش والدنيا مش هتقف وعاجبني اوي راي كابوتشينو بس ياريت بسكر ههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم