نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى السوق والتجارة وظائف خالية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

نداء لجميع المؤهلات وفى جميع محافظات مصر ( مطلوب خريجين وخريجات لجميع الاعمار)

بسم الله الرحمن الرحيم

اعلانى هنا لجميع الخريجين والخريجات ومش بس كدة لا لكمان المؤهلات المتوسطة وما فوقها

هشرحلكم باختصار طبيعة الشغل

الشغل هيكون موجود هنا فى القاهرة وفى جميع محافظات مصر لان شركتنا هى شركة عالمية وسويدية موجودة فى كل فروع مصر والعالم العربى انا بتكلم عن

**** الشركة العالمية السويدية لمستحضرات التجميل اوريفليم ***

الربح هنا بيعتمد على حاجة واحدة بس وهى الشجرة
يعنى اكيد هتقولولى اة قصدك احنا نشتغل مندوبين مبيعات هقولك لا طبعا مش هتشتغل مندوب ومش هتبيع اى منتج ومش هتبوس ايد الناس عشان تشترى ولا اى حاجة
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

طبيعة شغلنا بتعتمد على عدد اصدقائك وعلاقتك بالناس وانشاء الله كلكم هتوفقوا فى العمل

يعنى انا بقالى فى الشركة 5 شهور والحمد لله حقق ربح مادى محترم كل شهر فى حدود 5000/6000 شهريا دة من غير الحوافز والهدايا والمكافات وحاجات تانية كتير

انا فى الاول مكنتش اعرف الشركة دية الا لما اشتغلت فيها عن طريق صديقة وعرفتنى بطبيعة الشغل وهى انى احاول ادخل اعضاء تحت الكود الخاص بى فى الشركة عشان اقدر احقق مرتب شهرى لى

وبالفعل الحمد لله كونت 5 اعضاء طبعا دة اقل حاجة ممكن تكونوا اكتر من كدة والخمسة دولت جابوا 5 زيهم والخمسة التانين جابوا زيهم وهكذا عشان كدة سمناها باسم الشجرة يعنى هتكون انت الجذر والاساس وهتكون فروع زى الصور دية

طبعا الاشتراك سهل ومجانى لشهر 12 فقط عبارة عن ارسال صورة من البطاقة او اى اثبات شخصية وارسالها عبر الايميل الخاص بى

جربوا مش هتخسروا حاجة بل بالعكس عندك مليون طريقة عشان تعمل دعاية لنفسك سواء الانترنت والمواقع الاعلانات المجانية وكذلك الجرائد وطباعة كروت وتوزيعها وحاجات كتيرة جدا

واكيد هتلاقى مرتبك وصل لاعلى مراحل الارتقاء والله كل المجموعة بتاعتى وصلوا لاعلى مرتبات تصل الى 10 الاف شهريا وانتم هتشوفوا بعنيكم

بالتوفيق للجميع

مستشارى شركة اوريفليم السويدية للتجميل /مدام هند

المقال "نداء لجميع المؤهلات وفى جميع محافظات مصر ( مطلوب خريجين وخريجات لجميع الاعمار)" نشر بواسطة: بتاريخ:
riry_vip
واو مش معقول
ربنا يوفقك
انا كمان نفسى ف كده
مدام هند
واو مش معقول
ربنا يوفقك
انا كمان نفسى ف كده
انا بعتلك رسالة عالخاص يا سكر
فريدة فريد
فكرة رائعة بجد وانا عاوزة اشترك معاكى باذن الله
بس هو الواحد خايف ليفشل فى الموضوع ده
بس خير ان شاء الله
مدام هند
فكرة رائعة بجد وانا عاوزة اشترك معاكى باذن الله
بس هو الواحد خايف ليفشل فى الموضوع ده
بس خير ان شاء الله

اهلا حبيبتى فريدة
متخافيش من اى حاجة انشاء الله وبجد اهلا بيكى منورة الموضوع ولو فعلا حبيتى تشاركى بجد قوليلى وانا هبعتلك كمان شيك انا بقبض من شركة اوريفليم لان شركة اوريفليم مفيهاش خسارة خالص بالعكس كلها ربح وربح فورى كمان انشاء الله
والتوفيق من عند الله
انسة نهى
انا سجلت نفسى فى الموقع عشان الشغلانة دية وبجد انا حابة انضم معاكى لانى انا واثقة ان الشغلانة دية مربحة مائة فى المائة وانا بعتلك عالخاص يا مدام هند
انسة نهى
بعد اذنك يا مدام هند ينفع انا واخويا ندخل فى العمل دة ممكن الرد
وبارك الله فيكى
M i d a
جزاكم الله خيراً
ownsaw14
انا حاصله علي ليسانس لغات وترجمه 2009 بعرف انجليزي والماني واجيد كل برامج الكمبيوتر والانترنت واقيم في طنطا ارجوكي يا مدام هند انا محتاجه شغل ضروري لو ممكن توضحيلي طبيعه الشغل اكتر وازاي اشترك معاكي تكوني مشكوره جدا ده اميلي
[email protected]
الدكتوره
ربنا يكرمك يا مدام هند انا اخواتى الاتنين للاسف مش بيشتغلوا وحالهم مش للدرجه الحمد لله على كل شئ المهم انا مش عارفه يعملوا ايه نبعتلك على الايميل بتاعك ولا ايه
fannanegypt
اشكرك جدا مدام هند وبتمني بجد تشرحيلي ازاي التحق بالشغل ده انا خطاط ورسام ومصمم علي برنامج فوتوشوب بس مش عندي شغل ومحتاج جدا للوظيفه ديه عشان اعرف اربي اولادي ارجوكي ردي عليا في اقرب وقت وجزاكي الله خير
fannanegypt
اشكرك جدا مدام هند وبتمني بجد تحسي بكلامي كاخت ليا وده شرف ليا طبعا انك تبقي اخت فاضله
انا بشتغل خطاط ورسام وبعمل علي برنامج فوتوشوب بس للاسف مش عندي شغل ومحتاج للشغل باي شكل عشان اولادي وزوجتي وامي معلش هدوشك بس غصب عني اعزريني ارجوكي تردي عليا في اقرب وقت
[email protected]
مدام هند
اولا انا اسفة جدا للتاخير فى الرد
ثانيا انا رديت على كل الاسئلة برسائل خاصة والايميل كمان اى سؤال انا تحت امركم
ودة موقعى يا ريت تزوروة هو لسة تحت الانشاء لسة مكملش لو حبيتوا استفيدو منة ايضا

http://oriflamecairo.montadarabi.com/montada-f13/
%u0645%u0627%u0647%u0631
انا عايز اشتغل وليس معي موءهل هل هتوافقوا ولا لا و هل المرتب كام
%u0632%u0627%u0626%u0631
wada7ili aktar yaret ezay ashterek
%u0632%u0627%u0626%u0631
طيب ياريت انا شمعت من صحبتى عن الشركه دى وعشان كده دخلت اشوف اى معلومات عنها ياريت لو فى اى حاجه اقدر اوصل بيها للشركه دى رقم تلفون او اميل

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
إعلان تدريب بالنيابة الادارية لجميع المؤهلات بعقد تدريب بمبلغ 300 جنية من جميع المحافظات
تصفح جميع اعداد جريدة الوسيط "لجميع محافظات مصر" من هنا
وظائف لجميع المؤهلات وجميع المحافظات بمرتبات ممتازة
وظائف خاليه لجميع المؤهلات بمرتبات مغريه جدا