نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى التسلية والترفيه منتدى الحب والرومانسية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

الحب ما هو الا وهم كبيييييييييييييييييير.............

لا مش اكذوبه بالعكس دي اكتر حقيقه في دنيا .حب الام حب الاهلي حب الزوج حب الابن وهم

المقال "الحب ما هو الا وهم كبيييييييييييييييييير............." نشر بواسطة: بتاريخ:
ليالي الشوق
هو فعلا وهم بس ممكن يبقي حقيقي لو اتفعل بالزواج

بس هو وهم
سيكوسيكو
حتي أنتي كمان ياليالي بتقولي وهم عليه العوض في بناتك يامصر
ياسمين جيسى
هههههههههههههههههههههههه لسه مش مصدق برضه سيكو

نورتونى بجد بتفاعلكم معايا اهلا بيكى يا احلى ليالى نورتينى والله
WaNTeD
تبقي لسه غلطانه
سيكوسيكو
أه مصمم ياياسمين ويانا يانتم في منتدي دي!
اروة
فعلا هو وهم كبير وخصوصا لما تكونى بتحب حد ويعمل الغلط وانتى اللى تتأسفى وموش عارفه انتى بتتأسفى ليه
سيكوسيكو
ماهو لازم حد يتنازل ويقدم بعض تنازلات عشان مركب تمشي الله يكون في عونها نور مش عارف اوصف أزاي هي بتراضيني حتي وانا عصبي عشان كده شايلها في عيني
لكن لو كل واحد اتمسك برأيه ومحدش قدم تنازلات ياتري المركب هتمشي ولان ديما بنات الضعاف قدام رجاله هما اللي بيعتزروا ولانهم عضو صالح ورقيق في مجتمع
ياسمين جيسى
الله يكرمك اسكت سيكو
لما تحب وتخلص وتدى ومش حاسب حاجه وبتدى لاخر ذره فيك وتلاقى قصاد ده غدر وخيانه ووهم وجرح كبير اوى لكرامتك ليه عشان ايه عملت ايه تستاهل عشانه كل ده لما تشوف حبيبك مع واحده تانيه ادام عينيك يبقى وهم والا مش وهم اللى ياما قالك انه بيحبك يبقى وهم والا حقيقه اااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااه حسبى الله ونعم الوكيل فى كل انسان ظلم وجرح وهان وباع وخااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااان
سيكوسيكو
يبقي انتي اللي أختارتي غلط وتبصي لنفسك مش تبكي ع حد ميستهلش دمعه أو حتي تفكري فيه يبقي عيب مش في الحب فينا في الناس الناس بقت بتحب بقلبها بس من غير عقلها عشان كده سهل يضحك عليها
متشتريش حد باعك ومتدمعيش ع واحد خانك
ياسمين جيسى
انا مش بعيط غير على نفسى على قلبى اللى اندبح من غير سبب وعلى عمرى اللى ضاع من غير تمن ضاع على وهم
على صحتى اللى راحت من زعلى وقهرتى عرفت حزعل ليه
مش عليه هو عايش حياته مع التنيه وميه ميه وولا كانه عرفنى يومين مش سنين ولا فارقه معاه عادى
اااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااه يارب لو الموت راحه خدنى وريحنى يارب
سيكوسيكو
ياه طب مالحياه قدامك كبيره هو عايش حياته وانتي زعلانه مفروض تحمدي ربنا أنه خلصك من واحد زيه مش تتمني موت يمكن ربنا كاتبلك حاجه أحسن هوندل حتي عمرك الي فات معاه متبكيش عليه أحمدي ربنا انه خلصك منه وأله كنتي تعبتي أكتربصي يا ياسمين عيشي حياتك عمرك راح من زعل وقهره ليه تبكي عليه والله مايستاهل عيشي حياتك
ياسمين جيسى
كلمه سهله عيشى حياتك وانسى وكانى اله تتكى على الزرار حنسى واعيش اااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااه ياريت الموضوع سهل كده كانت ناس كتير اوى ارتاحت وعاشت
سيكوسيكو
طب ليه مصعباه انتي بتبكي ع واحد مبكاش للحظه لو فكرتي بعقلك صدقيني هتنسي وربنا يعوضك بواحد يصونك مس واحد ندل يخونك قربي من ربنا هتنسي يابنتي انتي مصعبه الامر ع نفسك وبتفكري كتير فيه يبقي هتنسي أزاي
nooor
لا طبعا يا ياسمين انا مش معاكي أنتي وميسره طب مانا ونور أهوت مثل يعني عمرنا يوم ماستغنينا عن بعض للحظه حتي وأحنا زعلنين من بعض ديما جنب بعض مش عشان تجربه فاشله يبقي تقولي كده وماالحياه ألا تجارب الحب أحساس عظيم بس مش يستهله ألا اللي يعرف يحافظ عليه ومش عشان أخترتي غلط تبقي الحياه انتهت المفروض تستفادي من حبك في تجربه الجيه
انا معاك فى كلامك الحب عمرة ما كان وهم

الحب دة احلى حاجة فى الدنيا واللى عرفنى دة

حبيب قلبى سيكو
سيكوسيكو
ربنا يخليكي ليه ياعمري كله يانور عينيه
ضوء القمر
بجد كلامك صحيح وانا معاكى ان الحب ليس الا وهم كبير يتحط بها الشباب ومن غير اوقات معينه تراها داخله وهى بالاخير تنقلب راسا على عقب بالاحزان والقهر والغم على احد الطرفين ويعذب بها الحبيب اه اه على هذا الاحساس المولم على العموم

اشكرك يا قمر ياسمسن على الموضوع

تحياتى ليكى
الروسى

الأنسة الفاضلــــــــــــــــــــ " ياسمين " ـــــــــــــــــــة

بعد قراءة كل ردود الأعضاء مع التركيز فى أسلوب الرد عليهم

بقولك أن الحب مش وهم ولو قولتلك وأثبتلك هتعرفى ان الحب مش وهم

أولاًَ انا عايز أتكلم عن أراء شدة إنتباهى

" سيكوسيكو
مش عشان تجربه فاشله يبقي تقولي كده وماالحياه ألا تجارب الحب أحساس عظيم بس مش يستهله ألا اللي يعرف يحافظ عليه ومش عشان أخترتي غلط تبقي الحياه انتهت المفروض تستفادي من حبك في تجربه الجيه "

القلب الطيب

انا معاكي ان الواحد لما يحب حد وينخدع فيه

لازم يقول الكلام ده

بس هنعمل ايه ده نصيبنا وقدرنا

ياسمين
رايك مفيد جدا شكرا مرورك وشكرا مرورك اجتماعى وعموما انا دى وجهه نظرى ححاول اغيرها ولو انى عارفه انه مستحيل تغيرها

ميسره
وهم كبيررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر ررررررررررررررررر

أهم اراء شدة أنتباهى

معنى أن ياسمين شافت رأى مفيد أظن فى نسبة من الأقناع على أن

الحب مش وهم مع إختلاف وجهات النظر على حسب الموقف المثير للإحساس ده

وسيكو سيكو بسم الله ماشاء الله قدر يستوعب الموضوع

وتبسيطه فى كلام بسيط جداً

وضح فيه نقط كتير أهمها الوهم مش وحدة مقياس لعلاقة فشلة

لإنسان أو إنسانة مقدروش يحفظه على حبهم ونقص فى إحساس فى الحب

فأكيد ومن المتوقع ان هينتج على الطرف التانى بالفشل وعدم ثقته

فى العالم بأسره من حقه هيسيطر على شخصيته فكرة وهم الحب

اطن انا كلامى واضح لحد ما

بس أنا مش شايف الحب وهم أبداً

الحب وهم أه من السهل تحويلها لنظرة مش صح

بس الحب وهم نهائياً لا سورى لحد هنا وستوب

الحب فى الأسرة الحب فى الأصدقاء

والحب العاطفى مأظنش يكون وهم لانه اعظم إحساس ويثير

بركان الحب لأعلى معدلات قياسه

مش وهم ياجماعة

بأذن الله هيكونلى فى الحديث ده بقية

وهنزل توبيك يثبت ان الحب مش وهم

مع العلم أن فى نسبة بتأيد أن الحب وهم وديه تبقا فى ذاتها

يعتبر كارثة لأى شخص بوصول فكرة الحب وهم لناس تانية

اكيد هيفكر فى الوهم وهينسا الحب ويبقا الحب فى حياته

زى خيوط العنكبوت ملاهاش قوة فى تحمل المسيرة القادمة

وان شاء الله هيكونلى توبيك فى الموضوع ده

ولـ الحديت بقيــــــة

الروسيـــ

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
صور أحتفال بعيد الحب صور عيد الحب 2014 موعد عيد الحب
الحب ما هو..جماله..روعته..الحب كنز رائع..الحب شعور لا يوصف
أحدث بوستات الفيس بوك عن عيد الحب - أجمل رسائل عيد الحب -ألش فيس بوك عن عيد الحب
إن الإنسان قبـل الحب شيء وعنـد الحب كل شيء وبعـد الحب لا شيء