نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتديات شباب وبنات منتدى الرياضة

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

الحلقه الثالثه من برنامج استاد انجولا

عارف يا كابتن انا بتوقع صعود مصر وبنين رغم قوه منتخب نيجيرا ولكن انا بتوقع صعود بنين بل بتمنى صعود بنين هتقولى حد يحب بنين ويشجعها انا عاجبنى الفريق له مستقبل بل يظبط دفاعه لكن هجومه عاجبنى جدا واهو انا توقعت وكابتن محمود توقع وهنشوف مين الى هيكسب وانت يا كابتن محمود لو كسب توقعك هعزمك على العشاء هههههههههههه والان مع اخر سوال تنصح يا كابتن منتخب مصر بايه الفتره القادمه

المقال "الحلقه الثالثه من برنامج استاد انجولا" نشر بواسطة: بتاريخ:
mahmoud elsharkawy
طلما فيها عشاء انا موافق بس يكون فراخ مشوية من عند الحاتى هههههههههههههههههههههههه

طبعا ربنا يوفقهم فى الفترة القادمة وخلاص هما عدو المرحلة الصعبة فى المجموعة وهى نيجيريا وان شاء الله ربنا يكرمنا فى الفترة القادمة

ومستهترش بالخصم ولازما نحترم الخصم وادينا شوفنا منتخب الجزائر ومنتخب الكوتيفوار لازما نتعلم من اخطاء الاخرين
ونخترم الخصم ونعلبهم على اساس المنتخب النيجيريا ونديهم اهتمام بل اكتر من اهتمام نيجيريا

شكرا احمد على الحلقة الجميلة وشكر كل التبعونا على منتديات نجوم اف ام
اجتماعى اخر حاجه
ههههههههههههههههههه يا كابتن ساعتها اعزمك على اى حاجه وفعلا لازم التركيز خاصه فى الدفاع وكان اليوم سعيد علينا بفوز مصر وحصول احمد حسن على احسن لاعب وده هيكون لينا كلام عليه فى حلقات قادمه وقبل ما ننهى الحلقه لا تنسوا غدا تشجيع منتخب تونس فهو شقيق لنا وكلنا نحبه ويارب يوفق كل العرب وتصبحوا على خير
abdobasha
اجمل لقطات المباراة :
1- الجون بتاع احمد حسن ... تحس انه ضرب طلقة رشقت فدماغ حارس نيجيريا ... شوفوا وقع ازاي
بصو :

هههههه

2- حسام غالي ... اترقص ترقيص غريب جدا وكان بيتكعبل فنفسه الصراحة

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
الحلقه الاخيره من برنامج استاد انجولا
الحلقه الاولى من برنامج استاد انجولا
الحلقه الثانيه من برنامج استاد انجولا
الحلقه الثالثه من برنامج هات من الاخر