نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتديات شباب وبنات منتدى طلبة جامعات مصر منتدى كلية تجارة

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

هتعملوا اية فى الاجازة

انا انسان متفاقل جدا يعنى بفكر فى الاجازة الهيا مسمهاش اجازة يعنى هى اسبوعين بس انا جامعة القاهرة سنة اولى و فضلى 3 امتحنات بس بقول ياترى هنعمل اية فى الاجازة عايزين ياجماعة كل واحد يفكر فى خروجة جامدة

المقال "هتعملوا اية فى الاجازة" نشر بواسطة: بتاريخ:
abdobasha
انا مسافر اسوان ان شاء الله
hamadause
انا مسافر الاسماعيلى انا شاء الله فى شعل وكدااااااااا يعنى
اروة
انا بة هتنقل من هيك هالغربة والعذاب واذهب بلدى جدة بجد انا فرحانة جدااااااااااااااااااااااااااااااااا
alitigerman
شكرا ليكوا يا جماعة على العبور و بقول اى حد هيروح اى حتة مينسنيش يعنى انا لسة مفضى حجرة و مستنى الهدايا اوك
ضوء القمر
بسم الله الرحمن الرحيم فى البداية كل سنة وانتو طيبين ياجمال وارجو منك ان تقضو فى الفترة دى بسعادة يعنى فى الاسبوعين دوول وابعدو نفسكو عن المدايقة ووجع القلب الى زى المذاكرة وافتكرو الايام الجميلة الى بتقضوها فى الجامعة ارجو منكو ان تقبلونى صديق معاكو وسلام خاص لعلى مع تحياتى وسلامى ليكو ...
alitigerman
انا بشكرك جدا ياضوء القمر و انتى تنورينا فى المنتدى

و انا اتشرف ان نكون اصدقاء وفى انتظار المزيد من المشاركات
bebo owen
ازيكواياشباب و ازيك يا علوة انا عبد الله

انا عضو جديد و دى اول مشاركة ليا و يارب تقبلونى اصحاب معاكوا

و انا فعلا ورايا حجات كتير فى الاجازة انا اول اسبوع هروح الساحل الشمالى مع اصحابى

بس تانى اسبوع مش عارف انا هعمل اية

و انا اميلى obad
[email protected]
الطيار
انا مسافر الي السعودية ذاهب الي الرياض الحج الوالدفي انتظاري الي هناك وانشاء اللة نكلام مع بعض وانا في السفر واول ما اجي من السفر واقولكم
الطيار
انتي مسافرة امته يااروة يمكن نكون معا علي متن الطائرة وهذا رقم 0173218653 و عندما يكون الجول مغلق وارسلي لي رسالة

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
هتعملوا اية لو انتم مكاني
تخيلوا وانتم ماشين تطلع ليكم الحلوة دي هتعملوا اة؟
هتعملوا ايه فكره مجنونه
ايه اخبار الاجازة معاكم