نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى التسلية والترفيه منتدى الحب والرومانسية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

ماهو اصعب شىء...............

ماذا تفعل عندما يبتعد عنك اعز الناس

عندما يبتعد عنك اعز الناس ويتركك تائها وحيدا ليس لك طريق تسلكه..

عندما تبحث عن شخص واحد يفهمك وتفهمه ولا تجد

في هذا الزمان من يمد لك يد العون..

عندما تجدالجميع بعيدين عنك حتى الشخص الذي صادقته وتقبلته..
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

عندما تصادق وتعز شخص ما....وتصدم في صداقتك له...

عندما يواجهك مأاازق او مشكلة ما..فلا تجد اعز الناس الى جانبك

عندما تفقد الامل في الجميع..

عندما تجد نفسك وحيدا وانت في اشد الحاجه لمن يساندك فماذا تفعل ..؟؟

شعور قد يكون مر به الجميع و تعيش بدون ان تشعر بطعم الحياه لاادري ايهما اصعب ؟

فقدان الحبيب ؟؟ خيانته ؟؟جرحه ؟؟

المقال "ماهو اصعب شىء..............." نشر بواسطة: بتاريخ:
الفارس المجروح
اجاوبك على اسئلتك

(( هتبقى مثلى كالفارس المجروح اللى اتجرح ولا يجد احد يداوى جرحه ويبحث هنا وهناك ولا يجد احد ويصرخ من الالم ولا احد يستجيب))

طيب هل فى حل هل فى امل هل فعلا ممكن نحب حد بجد ومانتخدعش وليه لما بنحب وندى الحب باخلاص بنلاقى الجرح والخيانه والخديعه
بجد محتاجين ردود حبايبنا اعضاء المنتدى ورايهم لان بجد الموضوع ده مهم جدا وحساس بجد محتاجين ردودكم اكيد حد هيفدنا

انا بجد حاسس بيك ياحماده لانك اكتر من اخويا
ياسمين جيسى
سؤال كبير
انا اتعرضتله وكان قاسى فعلا لانى كنت فعلا وحيده مش بس من شخص حبيته وطلع ما يستاهلش لا كمان لان صحابى طلعوا مش كويسين واتخلوا عنى فى اول موقف احتجتلهم فيه وهما اصدقاء الطفوله فكان الموقف بالنسبه ليا اصعب واشد لما بعدت عن الشخص اللى حبيته او من كنت اسميه حبيبى ومش لاقيت حد معايا فحسيت ان احسن حل فعلا واللى بجد ريحنى هو القرب من ربنا اكتر لانه هو الطبيب والدوا وهو اللى حيريحك وحيراضيك ويرضيك واللهى دى عن تجربه انا لسه فى مرحله العلاج منها يعنى اكيد حسه بيكم برضه بس بحاول اكون اقرب لربنا ولما احسن بحنين للماضى او افكر فيه ويغلبنى تفكيرى حاجه واحده بعملها لانى بتغلبنى دموعى اجرى بسرعه اتوضا واصلى وادعى ان ربنا يهون عليا وانسى ويعوضنى خير وبصراحه بقول كلمه للشخص اللى حبيته بجد مش مسمحاك ليوم الدين وحسبى الله ونعم الوكيل فيك بس فده رايى وده حلى اسفه على التطويل.الموضوع حلو اوى وجامد كمان
المشاكس
موضوع شديد
وله اجوبه كتير منها اللى قالتها جاسمينا
القرب من الله
انا انجرحت كتير
وكنت كل مره بكبر دماغى واحاول انسى
وكنت فعلا بنسى
وخصوصا لما انجرحت من اعز الاصدقاء
وممكن كمان كنت بدور على شخص بيحس بيه ويحاول يداوى جراحى بس كل مره بحاول اخد حظرى
دى طبيعت الانسان
واللى ميقدرش ينسى
ممكن يروح ينتحر
وبجد هوه موضوع جامد
hamadause
انا معا ياسمين يا مشاكس بس الواحد مش فية دماغ يكبر او مش ينفع تكبرها الاحساس والاحتياج الى الحب ان الواحد بيحن حتا لو كان مجروح من اعز الاصدقاء التقرب من الله احسن بكتير

على فكره مش ينفع الواحد يحب يدارى جروحه وارء الحب يعنى شخص بيحس بيه ويحاول يداوى جراحى مش ينفع انتى كدا بتعازب معك دة كلامى ومش فى حداا فهامنى لية
RANOSHS
رح نضل نضحك ونضحك وقلوبنا بتنزف دم

ليس كل من ابتسم سعيد فوراء كل ابتسامة حزن شديد
alitigerman
انا معاكوا ياجماعة الخيانة و الجرح و ايضا الفراق اصعب احساس على الانسان بس اكيد فى حب طاهر حب سليم وكمان احب اقول لاى واحد او وحدة انجرحت ومش حاسس انوا هيحب تانى دة طبعا غلط لان الحب عندما يأتى لا يطرق باب القلب

وأنا عايز اقول حاجة ذى ما الحب درجات الخيانة درجات يعنى ممكن الواحد يسامح اول مرة و الحب تسامح

و لكن الحب يدوم و اى واحد حاسس انوا مش هيحب تانى اقول لا هيحب و هرجع افكروا
نادية
بيتهيألى ان الخيانة او الجرح فى الحب ده بيبقى صعب يقع فيه الانسان عالى الاحساس لانه بيستشعر بصدق احساسه الكذب والخيانة فصعب يقع فيه عالى الاحساس اوى لكن ممكن نقول ان حصلت ظروف او متغيرات هى اللى فرقت مابينكم
والانسان ساعات بيحتاج لحد يكلمه ومش بيلاقى لانه مش لاقى اللى هيحس معاه انه هيكلمه زى مابيكلم نفسة وانا لما بيحصلى كدة بجرى على ربنا وبعدها برتاح جداً
وبصراحة انا عمرى مااتجرحت ولا جرحت لانى عمرى ماحبيت
واوعوا تفكروا ان ده بلادة فى المشاعر او عدم احساس
وربنا يسعدكم ويخفف عنكم جروحكم ويجعلكم اللى فيه الخير ان شاء الله
شكرااااااااااااااااااااا
hamadause
رح نضل نضحك ونضحك وقلوبنا بتنزف دم

ليس كل من ابتسم سعيد فوراء كل ابتسامة حزن شديد
شكررااااا على الرد يا جميل
hamadause
انا معاكوا ياجماعة الخيانة و الجرح و ايضا الفراق اصعب احساس على الانسان بس اكيد فى حب طاهر حب سليم وكمان احب اقول لاى واحد او وحدة انجرحت ومش حاسس انوا هيحب تانى دة طبعا غلط لان الحب عندما يأتى لا يطرق باب القلب

وأنا عايز اقول حاجة ذى ما الحب درجات الخيانة درجات يعنى ممكن الواحد يسامح اول مرة و الحب تسامح

و لكن الحب يدوم و اى واحد حاسس انوا مش هيحب تانى اقول لا هيحب و هرجع افكروا

ميرسى على الكلام يا جميل ياباشا
hamadause
بيتهيألى ان الخيانة او الجرح فى الحب ده بيبقى صعب يقع فيه الانسان عالى الاحساس لانه بيستشعر بصدق احساسه الكذب والخيانة فصعب يقع فيه عالى الاحساس اوى لكن ممكن نقول ان حصلت ظروف او متغيرات هى اللى فرقت مابينكم
والانسان ساعات بيحتاج لحد يكلمه ومش بيلاقى لانه مش لاقى اللى هيحس معاه انه هيكلمه زى مابيكلم نفسة وانا لما بيحصلى كدة بجرى على ربنا وبعدها برتاح جداً
وبصراحة انا عمرى مااتجرحت ولا جرحت لانى عمرى ماحبيت
واوعوا تفكروا ان ده بلادة فى المشاعر او عدم احساس
وربنا يسعدكم ويخفف عنكم جروحكم ويجعلكم اللى فيه الخير ان شاء الله
شكرااااااااااااااااااااا
بجد كلام جميل بس الجرح فى الحب هو دى اصعب حاجة حاصلتى فى الحياه بس مش تستهل ابكى يوم على جرحى لانتى بكيت كتير فى حياتى انا ممكن اكون اشعر بالواحده انا ميرسى على ردك يا نادية

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
اضرار اشعة الموبايل - كيفية الحماية من اشعة الموبايل الضارة
ماهو الكراتين؟2012,,, ماهو فرد الكرياتين 2012’’’ سلامه استعمال الكرياتين ,,,,, انواع الكرياتين ,,,,
ماهو اصعب شي بالحياه..؟؟
( اصعب حب)