نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى التسلية والترفيه منتدى الحب والرومانسية قلوب حائرة

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

يارت تردو عليا انا كده ظلمت مين نفسي ولا هو

انا عايزاكو تردو عليا في مشكلتي دي
هو انا كنت بحب واحد وانا في اولا كليه وقعدنا نحب بعض 3 سنين ونصف واول ما حبينا بعض كنا في نفس السنه الدراسيه وبعد كده هو صقت مرتين فبقيت انا اكبر منه بسنتين بس هو انا حولت بعد اول سنه من الجامعه الي كنا فيها وبقيت انا في بلد وهو في بلد تانيه بس علي الرغم من كده علاقتنا مش انقطعت وزادت اكتر اوي
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

المهم كنت فعلا بحس انو بيحبني بس الي كان بيضيقني ان بيسقط وبحس انو مستهتر اوي في كل حاجه وحتا في دراستو الي المفروض يخلصها عشان يجي البيت ويتقدملي بس فعلا غير كده هو فعلا كان بيحبني وكان بيقولي انا بس اتخرج بس وبعها هلاقي شغل علطول مع العلم ان ظروفه الماديه كويسه جدا جدا جدا كان مستواه عالي وبعد كده جالي عريس هو زميل اخويا ظروفه الماديه متوسطه بس بيحاول يبني نفسه بنفسه هو اكبر مني سننا بحوالي 5 سنين كده وشخصيته عجباني عشان انسان طموح عايز يثيت نفسه المهم جه البيت واتقدم فانا فلت للي بحبه ده وبالطبع قالي ارقضي وكده وانا كنت محتاره وكنت تعبت بجد من استهتاره ده فالمهم كان بيقولي اصبري عليا ودي اخر سنه وهحاول اني اكون كويس وهصلح من نفسي وهنجح وهاجي اتقدم كده بعد سنتين عشان اكون بعد سنتين اخر سنه ليا في الكليه عشان دلوقتي مش هينفع اني اتقدم وانا لسه في اولا كليه
المهم مع العلم ان هو مستقبله مضمون ولما يتخرج هيشتغل علطول بس برجع واقول ان مش مهم مستواه المادي ده عشان مش هو الي عمله الي عمله باباه
المهم الشخص الي جالي ده انا حسيت منه اني معجبه بشخصيته بس طبعا مش بحبه اصلا عشان بحب التابي المهم كنت بقول للي بحبه ان يخاول حتي يكلم ماما ويصرحا وكده بس كنت بلمجله من بعيد ان هو يعمل كده وهو مفهمش ومعملش حادججه بس كان حالته النفسيه زفت جدا وفي الاخر بعد فتره قالي وحسيت انو بيقولي بصعوبه ان هو مش في اديه حاجه يعملها خالص وان هو عايز مصلحتي ومصلحتي ان ابعد عنه وقالي معتقدش ان مصلحتي مع واحد معرفش انو يحاقظ عليا المهم انا حسيت وهو بيقول كده ان حالته النفسيهى زفت
المهم انا قلت لنفسي ان هنساه وبعد كده اتخطبت لزميل اخويا واكتشفت انو بيحبني لدرجه كبيره اوي اوي بس انا مش بحبه وكنت في الاول بحاول اني احبه فمكنش عارفه خالص وكنت دايما حطه صوره الي كنت بحبه في بالي ومش عارفه اشلها فالمهم
انا خولت وبحس منه ان هو حنين اوي عليا وانا بحب ده بس مش حسه اني بحبه زي ما كنت بحب الشخص الاولاني ده
فردوا عليا هو انا كده بقا ظلمت نفسي ولا ظلمت الشخص التاني الي معايا
هل اكمل معاه ولا اسيبه بس بجد انا في حب من نحيتي ليه بس قليل ومش زي الحب الي كنت بحبه للاول فكنت بقول يمكن انا بحب الاول عشان كنا مع بعض 3 سنين ونصف فتره كبيره لكن الشخص التاني قعت معاه شهرين بس هل لما اقعد معاه فتره كبيره زي الاول هحبه اكتر ولا الحب ده هيفضل قليل مش هيزيد ولا الحب القليل الي انا حساه ده اعجاب مش حب بشخصيته ولا ده ايه بالطبط
انا مش عارفه اعمل ايه قولولي اعمل ايه اكمل معاه ولا لا وانسي الاول ازاي وهل كده انا طلمت الاول والتاني وهل انا كنت المفروض اصبر علي الشخص الاول اكتر من كده ولا الي انا عملته ]ده الصح اعمل ايه

المقال "يارت تردو عليا انا كده ظلمت مين نفسي ولا هو" نشر بواسطة: بتاريخ:
sayedmostafa
انتى كدة بتظلمى نفسك وبتظلمى خطيبك لانك مش هتقدري تسعدية ولا هتعرفي تحسي معاة بالسعادة وحاولى ان تنسي الشخص اللي حبيتية في الجامعة وخدى باللك من حياتك المستقبلية مع خطيبك وبمناسبة انك مش عارفة تنسي الحب الاول بين صديقك دة علشان كنتى بتحبي بثقةويمكن كان اول حب
مجروحه
بصي ياحبيبتي ف مثل بيقول خدي إلي بيحبك ومتخديش إلي بتحبيه
المفروض تتمسكي بألي إحترمك ودخل البيت من بابه أماإلي معملش حاجةعشان يوصلك ميستحقيش وإلي إنتي فيه تعود مش حب ومتقلقيش هيزعل شويةبس هينسي أهم حاجةإفتحي قلبك للحياةولخطيبك وأوعي تضيعيه من إيدك هتندمي بجدلوضاع
وصدقني نهايةحب مش نهايةعالم أكيد ف حب جديد يستهالك ربناكتبه ليكي وهواخطيبك
سيكوسيكو
احب اقولك صعب انسان مستهتر يتحمل مسئوليه وان كان فعلا عايزك مكنش ساب وقت وظروف تحكم وكان سعي عشان يفوز بيكي مش يسيبك تضيعي ومش ديما كل قصه حب تنتهي بزواج بصي مستقبلك افضل وخدي اللي يحبك...!!!!
love girl
awlan ya hapipt 2lpy enty makontesh betheby el ensan el awalny dah enty konty met3weda 3alayh la2ennk law konty bethebeh makontesh hatshofy ghayroh abadan 2w hata to3gaby behad ghayroh we thaneyan mayenfa3sh konty tekamly ma3ah laennoh mesh 3aref yethamel mas2oleyt nafsoh yeb2a ezay haythamel mas2oleyt 2osra kamla we el aham ennk tehfzy 3aa khatebek we sada2eny hathebeh ba3d keda aktar men 2y had
nonosh
الى بيحبك هوا الى يستاهلك
خليكى مع خطيبك وكفايه ان دخل من الباب وباحترام متنقضيش نفسك خطيبك اولى بيكى
عمرو صلاح
انت كده ظلمتى نفسك وظلمتى خطيبك مكنش ينفع من الاول انك ترطبتى بحد وقلبك مع حد تانى لان دى تعتبر خيانة للانسان اللى كل غلطته انه دخل من الباب وخطبك اللى المفروض تعمليه انك تفكرى بعقلك وقلبك فى نفس الوقت وتعرفى لو هتقدرى تنسى الانسان اللى بتحبيه اللى هو مواصفاته بالشكل اللى انت حكيتيه ده وتوهبى قلبك للانسان اللى يستحقه يبقى تنهى علاقتك بالشخص الاول . لو مش هتقدرى تنسيه يبقى لازم تنهى خطوبتك ومتتماديش فى خيانتك ليه. اسف على كلمة خيانة لان مش لاقى لها اسم تانى. اتمنى لك التوفيق
نورالقمر
شكرا علي ردودكم بس كنت عايزه اوضح حاجه ان لما فكرت اني ارتبط بالشخص التاني كنت اصلا عايزه كده لان مينفعش لما ارتبط ان افكر بقلبي بس لازم بالاتنين فلما فكرت بعقلي في الشخص الاول الي كنت مرتبطه بيه اوضحلي ان مينفعش ارتبط بيه وكنت كل مره بفكر فيه وانا مخطوبه للتاني كنت بغلط نفسي ولا كنت عايزه كده يبقي كده يا عمرو معتقدش ان دي خيانه عشان لو خيانه معناه اني عاوزه افكر في كده
بس بجد انا دلوقتي حسيت ان فعلا الي عملته ده الصح ان سبته وارتبط بالتاني بس الي مضايقني بس ان الاول ساعات بيجي علي بالي بس قليل بس بقول لنفسي اه اكيد عشان مش معقول كده 3سنين ونصف يتنسو في كام ليليه كده
بس بجد انا الي عملته ده صح وفعلا هو ده الي كنت لازم اعمله ولا ايه
وتاني مره ميرسي علي ردودكم واتمني المزيد
حلو وكداب
شويه شويه حنتسى لكن فكرى فى خصال خطيبك الكويسه حتعرفى ان الفرق كبييييييييييييير جدا الاول مستهتر ولو كملتى معاه سوف تكون نهايتك معه ليست بدايتك
توكلى على الله فكما قلتى على خطيبك جعلنى احترمه وارجح ان يكون هو الافضل وان شاء الله بعد الزواج سوفى تعرفى اكثر عنه
menena
انا من راى اتمسكى بالى اشتركى ودخلتك من الباب وبكرة الحب هيجى مع العشرة بس حاولى تحبية انتى

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
كلمات اغنيه (عملت اللى عليا)لمحمد عبد المنعم
انا كده عملت اللى عليا
بسبب قلبى ظلمت نفسى
عملت كده فى نفسى