نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى التسلية والترفيه منتدى الحب والرومانسية قلوب حائرة

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

اللي اعتبرني اخته يقراء موضوعي

السلام على من اتبع الهدى ,,

احبائي في اجمل منتدي اعرفه رغم وجودي الجديد في هاذا المنتدي ولا كني احببته كثيرا واحسه بانه
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

عالمي المريح الذي يجعلني اتناسى قسوه زماني والبشر يعني انتم الدنيا الجديده لي وراحة فكري ..

اليوم في موضوع في خاطري اطرحه عليكم لانه يخصني شخصيا وحابه الايجابه عليه بصدق اكيد ..

واتمني لا تاخذوني في شي ,,

نفسي اعرف شي اذا الانسان تعرف على شخص اختاره بعقله قبل قلبه وصار الحب بينهم لدرجه كبيره

وكل شي بينهم متفق عليه وفجئه غلط انا في حق من احب غلطه لا اعتبرها صغيره ولاكن ليست بلكارثه
خصوصا بوضوح حبي للمن احبه في جميع الاوقات ,, وعند اكتشاف حبيبي نزوتي تركني وعيناه مليئه

بلدموع ورحيل دون رحمه لقلبي رغم اسفي الشديد واعتذاري المستمر وطلبي لرضاه عني ولاكن دون

جدوى رحل عني ولم يلتمس لي العذر رحل عني بكل قسوه على قلبه وقلبي رحل دون ان يناقشني

دون ان يجعلي فرصه ارضاءه ومسامحتي رغم انه قال لي انه مسامحني لاكنه لا يقدر على الرجوع لي

ومعاملتي مثل قبل ولانه يحبني لايريد ان اكرهه من تصرفاته معي لانه لن ينسى ما حصل . وانتهى كل شيء
في لحظه متناسيا حبا عظيم عشناه واحلام ورديه وامال عظيمه لن تغفر لي كل الايام الحلوه عنده ولم

تكون اي لحظه جميله كانت بيننا وردة سلام ترقق قلبه قلبي المكسور والمجروح .

ياترى هل الحب فسوه ونكران وعدم تسامح وفراق وتجاهل اي شيء ايجابي من الطرف المحبوب هل

هاذا هو الحب ؟؟؟؟؟؟؟؟

لكل من قراء كلامي يا اخواني واخواتي ارجو منه ان يدعولي برجوعه لي اسئلكم بلله ادعولي

ادعوليييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييي

المقال "اللي اعتبرني اخته يقراء موضوعي" نشر بواسطة: بتاريخ:
همسة ندى
الحب شىء جميل ولكنه بيكون قاسى احيانا لما يحصل مشكله وشخص يتجاهل حب الشخص الثانى ليه ويبعد عنه

بدون ما يسامحه هو ممكن يكون مش قادر يستمر معاه بس لازم يكون موجود التسامح فى الحب لان ده اهم شىء
نادية
اولاً ازيك ياحبة التوت واهلاً بيكى معانا وباين من لهجتك انك مش مصرية صح ولا لأ
انتى قولتى نزوة مش فاهمة يعنى ايه نزوة لبنت ومش هقولك حدودها وصلت لفين بس ازاى انتى كنتى بتحبى حبيبك وسمحتى لحد غيرة يقولك ولو كلمة واحدة مش من حق اى حد يقولهالك غير حبيبك حتى لو انتى مش هتحسيها
والراجل صعب عليه يشوف حبيبته فى حاجة زى دى ويرضى انه يعيش معاها بعد كدة لان تكوين الراجل غير تكوين الست الراجل بطبعه انسان متملك واما بيحب اوى بيشوف حبيبته احسن واحدة بالكون وانتى بتقولى انه حبك اوى وانتى كمان حبتيه اوى يبقى اتجرح منك اوى ومش قادر يسامحك وعنده حق
انتى كنتى بالنسباله قمة السعادة لكن دلوقتى قمة التعاسة والسبب حبك الكبير فى قلبه
على فكرة ربنا يرجعهولك لانه باين عليه انسان كويس
واتمنى يارب يارب يردوهولك ويفرحكم ببعض
حاولى تعتذرى تانى لانك غلطتى جامد وواحد زيه مش كتير عليه انك تحاولى معاه تانى
وشكرااااااااااااااااااااااااااااا ليكى واهلاً بيكى معانا
kaki
بصى ياتوته كل شاب عايز يكون الاول والاخير وهو حاسس ان ده اهانه ليه ابعدى عنه فترة وسبيه مع نفسه يفكر بهدوء لانه دلوقت حاسس انه مصدوم انما لما يهدى الوضع هيتغير وصدقينى اللى بيحب بجد بيسامح وبعدين احنا كلنا بشر معرضين للخطأ
سبيه هو اللى ياخد القرار ادام انتى اعتذرتى ووضحتى موقفك خلاص كفاية سبيه ياخد القرا ر عشان كرامتك واعتزازك بنفسك
ربنا يوفقك
حبة توت
بصى ياتوته كل شاب عايز يكون الاول والاخير وهو حاسس ان ده اهانه ليه ابعدى عنه فترة وسبيه مع نفسه يفكر بهدوء لانه دلوقت حاسس انه مصدوم انما لما يهدى الوضع هيتغير وصدقينى اللى بيحب بجد بيسامح وبعدين احنا كلنا بشر معرضين للخطأ
سبيه هو اللى ياخد القرار ادام انتى اعتذرتى ووضحتى موقفك خلاص كفاية سبيه ياخد القرا ر عشان كرامتك واعتزازك بنفسك
ربنا يوفقك

شكرا الك كتير على ردك للموضوع وسدقيني منيتي بحياتي انه يرجع والله لاني احبه والشي اللي صار

مش الشي اللي يعرني لاسمح الله .مشكلتي اني حنونه وعاطفيه زياده . يارب يرجعلي ياااااااااااااااااااااارب
القلب الطيب
اللى بيحب بجد بيسامح

بصي يا توته

اللي بيحب حد بيسامح وعايز اقولك انا حصلي برده زيه تقريبا

حبيبت بنت وكنا بنحب بعض اووووي بس الظروف هدمت كل الحب ده ورغم كده علشان كنت بحبها سامحتها

ياريت انتي كمان تديله فرصة يراجع فيها نفسه وهو شكله كده انسان حساس صح

واكيد لو بيحبك زي ما بتحبيه اكيد باذن الله هيرجعلك ويرجع حبكوا من جديد زي ما كان

وبالتوفيق لكم ولكم مني خالص تحياتي 0 محمد القلب الطيب
حبة توت
اللى بيحب بجد بيسامح

بصي يا توته

اللي بيحب حد بيسامح وعايز اقولك انا حصلي برده زيه تقريبا

حبيبت بنت وكنا بنحب بعض اووووي بس الظروف هدمت كل الحب ده ورغم كده علشان كنت بحبها سامحتها

ياريت انتي كمان تديله فرصة يراجع فيها نفسه وهو شكله كده انسان حساس صح

واكيد لو بيحبك زي ما بتحبيه اكيد باذن الله هيرجعلك ويرجع حبكوا من جديد زي ما كان

وبالتوفيق لكم ولكم مني خالص تحياتي 0 محمد القلب الطيب
محمد اشكرك كتير كتير ويارب يرجعلي وهو حساس كتير صح وبيحبني وانا بمووووووووووت بتراب رجوله والله يشهد عليا وكل شي باذن الله يرجع يارب والي الاحسن بس ادعولي امانه ما تتخيل انا اديه بدعي ربي يرجعه ليا ةاحسن من اول يارب يارب يارب يارب بس ادعولي وربي يعوضك الخير يارب الغالمين واياك
حبة توت
الحب شىء جميل ولكنه بيكون قاسى احيانا لما يحصل مشكله وشخص يتجاهل حب الشخص الثانى ليه ويبعد عنه

بدون ما يسامحه هو ممكن يكون مش قادر يستمر معاه بس لازم يكون موجود التسامح فى الحب لان ده اهم شىء
ساره حبيبتي انا بشكرك كتير لان كل احد اعتبرني اخته اهتم بلموضوع وانت اعتبرتيني اختك ربي يسعدك يارب ويخليلي اياكي ولا يحرمني من دعاءك ليا
القلب الطيب
ان شاء الله يا توته هيرجعلك واحسن من الاول كمان

تحياتي ليكي

محمد
اروة
تسلمى الاول على الموضوع
واللة ياحبة توت دة فعلا شى صعب عليكى كتير بس انتى غلطى بس اتاسفتى ودة شى كويس وهو ان شاء اللة هيحترم اسفك ويرجعلك لانة انسان محترم انه حب انسانة مثلك حبة توت وصح لسانك القلب الطيب فعلا الى بيحب بيسامح كتير
وفاء
متزعليش عليه ولو بيحيك بجد هيرجعلك
واعرفى كويس انه لو مكتوبلك هيرجعلك وهيكلمك واامشى على المثل اللبنانى :اذا اردت شئ بقوه اتركه فاذا رجع اليك فانه لك وان لم يرجع فاعمل انه لم يكن لك من البدايه
love girl
en sha2a allah haterga3o le ba3d we akeed haysamhek bas begad matedaya3ehoooooooooosh mennek la2ennoh fe3lan ensan mohtaram we shakloh beymoooot feky hawly tany ma3ah we matestaslmesh 3ashan matendamesh ba3d keda mesh beshola enn had yeheb had begad fe el zaman dah 3ashan keda mayenfa3sh nedaya3 elly beyhebona begad ba3d man la2ehom we rabena yewafa2kom we yes3edkom ya rab
alaa samy
هوه بيحبك ودلوقتى بعد لما كنتى سبب سعدته بقيتى سبب حذنه والمه
الشديد
قال تعالى
بسم الله الرحمن الرحيم
ولا تزر وازرتا وزر اخرى
صدق الله العظيم
يعنى محدش بيتحمل غلطت حد تانى
المفروض انتى اغلطى يبقى تصلحى الغلط ده

قلبى معاكو
batta
اولا:ازيك و بجد ربنا معاكي وان شاء الله هيرجعلك بس لو ذي ما انتي قوليس ان الغلطة الي عاملتيها مش كبيرة اوي وممكن لو انتي الي مكانة تسمحيه يبقي هو لو فعلا حبك بجنون هيسمحك بس اهم حاجة قبل ما تحكمي علية حطي نفسك مكانة ولو مرجعش يبقي ميستهلش دمعة واحدة منك وعارفة انو صعب عليكي بس ان الله هتلاقي حد تاني احسن منه و يحبك و ربنا معاكي بجد
فارسه الاحلام
بصى يا توته هو بعده ده المفروض يأ كدلك انه بيحبك بجد واللى بيحب بيسامح واكيد هو بس محتاج يقعد مع نفسه فترة ويراجع نفسه وانتى لازم تعذريه وهو طلاما زعل كده يبقى حبك اوى وصدقينى مش هيقدر يبعد هى بس مسألت وقت وان شاء الله هيرتاح نفسيا بس وهيرجعلك ان شاء الله تفائلى خير تحياتى ليكى
عمرو صلاح
اتمنى لك كل حب وان ربنا يقربكم من بعض تانى . بس انسى قلبك وفكرى بعقلك شويه الانسان ده بعد عنك فى اول مشكلة حصلت بنكم من غير حتى ما يتناقش معاكى ده لو كان حب حقيقى كان اكيد هيسمحك ولو كان ده حصل وانتم متجوزين كان هيعمل ايه كان هيسيبك برده . صدقينى ده انسان ضعيف مش قوى لانه فضل الهروب من غير ما يواجه مشاكله . انت قدامك حل من اثنين فى منتهى القسوة اما انك تنسيه وتعيشى حياتك من جديد او انك تستنيه جايز يرجعلك تانى وجايز ميرجعش ويبقى انت كده ضيعتى اجمل سنين عمرك فى مرحلة الانتظار . الاختيار ليكى . انا اسف لو كان كلامى قاسى بس صدقينى مفيش قدامك غير حل من الاثنين.
bakir
السلام عليكم
اسمحي لي ياتوته اشارك انت والله اعزك كأ خت الي وان شاء بيرجعلك بس ماتنسي انك توصليلو احاسيسك
وحبك واعتذارك عن اللي حصل واذا حبه قوي الك ياتوته فان شاء الله حيرجعلك لانه البحب ما بينسى اللي بحبه
بس وصليلو اعتذارك عن غلطتك معه
ويارب يرجعلك من كل قلبي
sasa1610
دا بيتلكك والله اعلم لاكن لو بيحبك فيا رب ترجعيلوا ويسامحك
الصقر الشمالى
بسم الله الهادى
هو اكيد لو بيحبك هيتقبل عذرك ان ماكنش لحظة الخطأ أكيد بعدها بفتره وباذن الله هيرجعلك تانى
والسلام على من اتبع الهدى
بيبى
هيرجع ان شاء الله يا توته

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
@@اللي حــــاب يعرف جـم حــــســنــة كـــســب ؟؟ موضوعي راح يفيدكم
اللى عاوز يضحك يقراء نص الحوار اللى نشرته الشروق اليهوديه اللى بتقول مع كوفى كوجيا لا
عايزه اللى يدخل موضوعى ياريت مايبخلش بالرد