نجوم مصرية
الرئيسيةمنتديات نجوم مصرية المنتدى العام منتدى الحوار العام

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

هتعمل ايه فى الموقف دى ؟؟؟

1- لو واحد اداك مليون جنية (للشباب والبنات)؟مفيش حد بيعمل كده خالص ونفترض انو عمل كده يبقي عاوز بدل المليون اتنين مش شرط فلوس لا ده ممكن يكون شيء معنوي فانا لازم افكر كتير قبل ماخد الفلوس

2- لو واحد ضربك بالقلم بدون سبب(للشباب؟
مش تبعنا السؤال ده

3- لو واحد مجنون رش عليك ميه وحشة او بصق فى وجهك(للشباب والبنات)؟ مش عارف ممكن اعمل فيه ايه بس اكيد يعني هولع فيه

4- لو واحد عاكس اختك او اى بنت وانت ماشى معاها(للشباب؟
مش تبعنا السؤال ده
5- لو واحد عاكسك وفجأة لقتيه اخوكى وهو ميعرفش ان انتى اخته؟ ههههههههههههههههههههههه يالهوي بقي لو عاكسها بطريقه غير لائقه اكيد هطين عيشته وتقل ابوه وامها وليله مش هتفوت هههههههههههههههههه

6- لو واحد وقف قدامك فى الطريق وحب يكلمك (للبنات)؟ هسيبه وامشى
7- لو واحد قالك انا بحبك فى الطريق (للبنات)؟هقله انا اكتر ههههههههههههه اكيد ده مجنون طبعا مفيش ولد يعمل كده يكون عاقل

8- لو واحد رفع عليك او عليكى سلاح وقالك هات اللى معاك (للشباب والبنات)؟ هوه اكيد طبعا مش هديله الي معايه هسومه لحد متيجي فرصه كويسه

9- لو واحد قعد يضحك عليك او عليكى بدون سبب (للشباب والبنات)؟ طب نعملو ايه يعني نسيبه يضحك ليطقله عرق

10-لو ملك الموت جالك وقلك عاوز تعمل ايه قبل ما تموت (للشباب والبنات)؟ ابوس امي وقلها متزعليش مني ولا تزعلي عليا انا رايح لحياه اكثر فخامه من هذه

11 -لو انت اتكلمت مع واحد على شخص بمكروه وفجأة اتضحلك انه يبقى ابوه(للشباب والبنات) ؟

12- لو مرة بقيت اسير وخيروك بين موتتين النار او الغرق(للشباب والبنات) ؟ الغرق اهون

13- لو واحد قالك خد 10000 جنيه وامشى فى قلب الشارع بشورت فقط طول اليوم (للشباب والبنات) ؟ طبعا هقله خد انتا 15 الف وامشي في الشارع من غير هدوم

14- لو ضابط شرطة ضربك بالقلم قدام خطيبتك او حبيبتك ؟للشباب اوف ده موقف رخم اوي ممكن تضربو بس هتظبط في القسم ولو مضربتوش هيبقى شكلك وحش اوى قدمها ع العموم مش تبعنا السوال ده

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

16- لو واحد اتربصلك وجمع شلته عشان يضربك وانت لوحدك (للشباب والبنات)؟ اكيد هضرب بس هضرب فيهم علي قد مقدر وفي الاخر الناس هتحترم واحده زي مخفتش منهم رغم انهم كتير

17 - لو واحده قالتلك انها بتحبك فى الطريق (للشباب ؟ مش تبعنا السوال ده
18-لو واحد جيه سلم على حبيبتك او خطبيتك وقالها ازيك يا قلبى عامله ايه واحشانى(للشباب ؟مش تبعنا السوال ده

kimotop
موضوع كويس بس استأذنك تعيدي صياغته لان الخط كبير اوي وكمان الاقتباس بيجيب الاسئلة باجوبتك باكواد الالوان والحجم فالعملية صعبة جدا علشان حد يعمل اقتباس للاسئلة بس ويجاوب براحته

فالاحسن انك تعملي الاسئلة لوحدها بدون اضافة الوان ولا حجم خط علشان الي يجي يجاوب يبقى سهل عليه

وشكرا

مواضيع مشابهة:
بالفيديو لو الموقف ده حصل معاك هتعمل إيه ؟؟؟.. مسخرة
لو انت فى الموقف دا هتعمل ايه :::بكل صراحه..
قولى هتعمل ايه فى الموقف ده

فيس بوك  تويتر  يوتيوب