نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى التسلية والترفيه منتدى الحب والرومانسية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

ماذا تفعل عندما لايفتقدك أحد

في مكان مظلم مقفل

وعندما تشتدالرياح في الخارج

فتتشبث بالظلمة لخوفك بان خارج بقعتها شيء كفيل باقتلاع كل

شيء...

عند تلك الزاوية وحين تنكمش وحيدا

تنتظر و تنتظر

بشراً أحببتهم

افتقدتهم

لكنكِ على ثقةٍ بأنهم ..

سيعيدون لك البسمة رغم خوفكِ

وسيمسحون عنك الم الغربة
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

ولكن

عندما تنتظر ولا يأتي احد

ترحل وليس هناك مودع

تأتي وليس هناك مستقبل

تبقى وليس هناك جليس

ببساطة

المقال "ماذا تفعل عندما لايفتقدك أحد" نشر بواسطة: بتاريخ:
Bestpublisher
اظن ان الوقت سيكون دوائي...
و ربي يوفقني اني احصل على اناس يستحقون حبي و اهتمامي ...

و نصيحتي لكل من في هذه الوضعية:-

انهض الآن فهؤلاء لا يستحقون ان تمرر عيشك من اجلهم و هم يستمتعون ..
اخرج و تعرف على اصدقاء جدد... فان لم تجد اصدقاء ... فخير صديق في الانام كتاب .. و خير الكتب كتاب الله و بعده طلب العلم النافع.

تحياتي لكل من هم في هذه الوضعية ... و اقول لهم انك تستطيعون التغلب عنها صدّقوني.

تحياتي لك عزيزي المشرف.
hamadause
اظن ان الوقت سيكون دوائي...
و ربي يوفقني اني احصل على اناس يستحقون حبي و اهتمامي ...

و نصيحتي لكل من في هذه الوضعية:-

انهض الآن فهؤلاء لا يستحقون ان تمرر عيشك من اجلهم و هم يستمتعون ..
اخرج و تعرف على اصدقاء جدد... فان لم تجد اصدقاء ... فخير صديق في الانام كتاب .. و خير الكتب كتاب الله و بعده طلب العلم النافع.

تحياتي لكل من هم في هذه الوضعية ... و اقول لهم انك تستطيعون التغلب عنها صدّقوني.

تحياتي لك عزيزي المشرف.
بجد ميرسى ليك على الكلام الجميل دة انا مش اقدر اقول الى انا الواحد يكون صديق فيالايام دة الكتاب زى ما كان زمان شكراااا
نادية
الله جميل كلامك اوى ياحمادة ومؤثر جداً ورائع يارائع عجبتنى اوى البداية مالهاش حل
لكنكِ على ثقةٍ بأنهم ..

وسيمسحون عنك الم الغربة

عجبتنى اوى ياحمادة بس الغربة انواع وانا مافهمتش غربتك انهى فيهم انا بقول الغربة 3 انواع
السفر برة البلد وده مش غربه صعبة اوى لانه بيبقى فى تواصل تليفوانات وجوابات والحاجات دى
التانية وهى الغربة جوة بلدك او السفر فى قلب بلدك ودى اصعب لانك بتحس بالعجز فى انك فى نفس البلد مع اللى بتحبه لكن غريب عنه ومش قادر تشوفه وتبقى هتتجنن علشان تعرف السبب

التالتة وهى الغربة جوة النفس او السفر جوة القلب وده بجد اصعب واشد انواع الغربة لان اللى بتحبه بيكون معاك وسامعه وشايفه لكن حاسه غريب جواك او احساسك بيه غايب و مسافر جوة قلبك

اسمع فى السفر لنجاة جميلة اوى هتعرف يعنى ايه السفر جوة القلب

ميرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررس ى ياحمادة على احساسك العالى وانت بحسك شخصيتين مش عارفة ليه
مرة تكون رومانسى وعاقل على الآخر واحس انك حكيم زمانك
وساعات احس انك مهرج على الاخر ومش فارقة معاك الحياه
شكرااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
رفيق الشمس
كلامك جميل جداً بس المعنى والأحساس أروع وأروع
hamadause
الله جميل كلامك اوى ياحمادة ومؤثر جداً ورائع يارائع عجبتنى اوى البداية مالهاش حل
لكنكِ على ثقةٍ بأنهم ..

وسيمسحون عنك الم الغربة

عجبتنى اوى ياحمادة بس الغربة انواع وانا مافهمتش غربتك انهى فيهم انا بقول الغربة 3 انواع
السفر برة البلد وده مش غربه صعبة اوى لانه بيبقى فى تواصل تليفوانات وجوابات والحاجات دى
التانية وهى الغربة جوة بلدك او السفر فى قلب بلدك ودى اصعب لانك بتحس بالعجز فى انك فى نفس البلد مع اللى بتحبه لكن غريب عنه ومش قادر تشوفه وتبقى هتتجنن علشان تعرف السبب

التالتة وهى الغربة جوة النفس او السفر جوة القلب وده بجد اصعب واشد انواع الغربة لان اللى بتحبه بيكون معاك وسامعه وشايفه لكن حاسه غريب جواك او احساسك بيه غايب و مسافر جوة قلبك

اسمع فى السفر لنجاة جميلة اوى هتعرف يعنى ايه السفر جوة القلب

ميرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررس ى ياحمادة على احساسك العالى وانت بحسك شخصيتين مش عارفة ليه
مرة تكون رومانسى وعاقل على الآخر واحس انك حكيم زمانك
وساعات احس انك مهرج على الاخر ومش فارقة معاك الحياه
شكرااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
انا مش عارف اقولك اية فى وجهت نظرك بس بجد رايك في الموضوع جميل انا بجد استفد انا الواحد مش يقول للى استريح لة الاسرار اوى لا فى الاخر بيتلع جبان و خائن و مش يستهل اى حاجة بخصوص الكلمات الى انتى قلتيه علية هو جميل انتى حساس للغايةممكن اكون عندى شخصيتنى بس انا مش عارف اكون دة ولا دة
hamadause
كلامك جميل جداً بس المعنى والأحساس أروع وأروع
بجد ميرسى حبيب قلبى على الرد

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
ماذا تفعل عندما يتجاهلك من تحب
ماذا تفعل عندما
عندما لا تجد من يفهمك ...ماذا تفعل؟؟
ماذا تفعل عندما ??