نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتدى التسلية والترفيه منتدى الحب والرومانسية قلوب حائرة

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

هل هو حب من طرف واحد؟ ارجوكم افيدونى

انا فتاة عمرى 22 عاما.منذ حوالى شهرين تقريبا لفت نظري صديق لى فى العمل ,هو وسيم و لذيذ و طيب و اجتماعى و بصراحةكل حاجة فيه تجذب اى حد. بس انا لاحظت فى الفترة الاخيرة انه مثلا قد يحاول ان يكون قريبا منى و يتحدث الى كثيرا و ربما فى مرات قليلة يطلعنى على اشياء تخصه. انا للاسف مع مرور الوقت اتعلق بيه اكثر و اكثر مع اننى اخاف ان ما ذكرتة من ملاحظات عادى بالنسبة له فهو كما ذكرت اجتماعى جدا.و اخاف ان اكون من توهم نفسها بالحب لانها تحتاجة
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

.......... ماذا افعل؟
ارجوكم انتظر ردودكم بفارغ الصبر

المقال "هل هو حب من طرف واحد؟ ارجوكم افيدونى" نشر بواسطة: بتاريخ:
abdobasha
بالفعل
للاسف لما انسان بيحب شخص
اي حركة بيعملها تجاهة الشخص دا بيستقبلها على اساس انها اعجاب ولو كانت غير مقصودة
لذلك لازم تتاكدي
ومفيش حل للتاكد غير انه يصارح ومتعتمديش على اوهام
مجروحه
ممش عارفه اقولك ايه بصراحه بس خديها مني نصيحه حاولي تعملي كنترول ا اكتر علي مشاعرك معاه عشان مش تتصدمي ولو عبرلك بمشاعره بعد كده هتبقي حاجه حلوع ولو مش كان فيه حب هيبقي عرفتي تنقذي نفسك من حب وهمي وربنا يكتبلك الي فيه الخير انتي وكل بنات المسلمين
روفــــا تيتو
الاول
دة مجرد اعجاب بالشخصية موش حب علشان الحب معناه تبادل المشاعر بين الطرفين
انتى الاول لازم تكونى عارفة هو تعامله معاكى ازاى ممكن يتعامل معاكى بتلقائية مثل الصديقة التى يمكن تكون القلب الذى يلجا اليه فى اقرب مشكلة وممكن ميكنش حب هو ممكن يكون معتبرك صديقة انتى لازم تتاكدى اعملى عكس اللى بيتعمليه معاه زى مثلا بيتتكلموا كل يوم اتكلموا كل يومين تلاتة وشوفى واكيد هتتاكدى موش هتعرفى بس
القلب الطيب
الانسان ده بيحبك وحاولي متخسرهوش لو انتي بتحبيه
love girl
bossy hwa momken yekon beyhebek we lessa mestany el wa2t el monaseb 3ashan yesarhek we yemken la2a bass hawly te3rafy betare2a ghayr mobashra eza kan beyhebk aw la2a we rabena yewafa2ek
الطيار
حاولي تعبري عن مشاعرك اتجاة ولوحس بيكي وتبادل نفس المشاعر يبك معجب بيكي وبيحبك
WaNTeD
لو تسمحيلي

هو ممكن يكون الي بيحصل معاكي بدايه قصه جميله جدا

بس برضه ممكن تكون بدايه جرح ليكي

انك تحبي حد مش بيحبك

انا مقتنع ان الحب مش بيتعرف بمواقف او بحركات او بطريقه تعامل

بنحس بيه فجأه في قلبنا

استني وشوفي الشخص الي انتي بتتكلمي عليه ده

وشوفي هو هيتعلق بيكي زي ما انتي اتعلقتي بيه كده

ولا الي بيحصل ده شئ عادي بالنسباله

علشان هو اجنماعي وشخصيه لذيذه

انا مأفتكيش كتير

تحياتي
عمرو صلاح
حاولى تبعدى عنه شوية وشوفيه هيدور عليكى ولا لا واتقلى عليه شويه ومتندفعيش بمشاعرك لحد ما تعرفى اذا كان بيحبك ولا لا
%u0632%u0627%u0626%u0631
مرحبابالجميع انامن سوريا ماعندي مشكله بس بدي رحب بيكم واناماعندي حبيب وخاليه من المشاكل بس هداالشي موحلو
%u0628%u0648%u0633%u0649
انا بحب مدرس انجليزى هو ليس عنده شخصية بس اتعلقت بيه ارجو الرد لم اعرف مشاعره اتجاهى افيدونى انا بضيع
%u0632%u0627%u0626%u0631
ارجو الرد انا بحب مدرس ليس له شخصية بدى اعرف مشاعره هو متقدم لوحده عايزه اعر ف مشاعره اتجاهى

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
ارجوكم افيدوني
مساعدة ارجوكم : كود واحد على عدة مواقع