نجوم مصرية
منتديات نجوم مصرية منتديات شباب وبنات منتدى الرياضة أخبار الرياضة المصرية

تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

الغندور يهاجم مدحت شلبى ويؤكد:عيب ياكابتن احترم سنك ومكانتك-وأنا لست إعلاميا مغمورا

شن خالد الغندور حملة هجوم شرسة على مدحت شلبى مقدم برنامج مساء الانوار على قناة مودرن سبورت, ووجه له اتهامات بأنه يستغل منصبه باتحاد الكرة وانه يحارب الزمالك .
تابع نجوم مصرية على أخبار جوجل

وقال الغندور فى برنامجه الملاعب اليوم على قناة دريم ان مدحت شلبى اساء بشدة لنادى الزمالك عندما تهكم من رؤوف جاسر نائب رئيس النادى .

ووجه الغندور حديثه لشلبى قائلا "عيب ياكابتن مدحت انت مش صغير احترم سنك ومكانتك وبلاش تهاجم الناس عمال على بطال بدون سبب قبل ماتقول خبر اتاكد الاول من صحته وبلاش تستغل منصبك لتذيع اخبار من المفروض انها متتذعش قبل ما ترسل للاندية .

واضاف الغندور "ياكابتن مدحت ان مش صغير علشان تطلع تهاجمنى وتقول انى اعلامى مغمور وبرنامجى محدش بيشوفه المفروض انت اكبر من كده والمفروض انك تحترم زملاك فى الاعلام .

وتابع "لما اى شخص يوجه ليك اى انتقاد المفروض ترد عليه بموضوعية مش تجرح فيه وتهاجمه باسلوب ميخرجش الا من انسان تافه وغير مقدر لاداب العمل الاعلامى .

المقال "الغندور يهاجم مدحت شلبى ويؤكد:عيب ياكابتن احترم سنك ومكانتك-وأنا لست إعلاميا مغمورا" نشر بواسطة: بتاريخ:

اسم العضو:
سؤال عشوائي يجب الاجابة عليه

الرسالة:

رابط دائم

مواضيع مشابهة:
شلبي يهاجم حسام حسن: الزمالك مش عزبتك ومرتبك بتقبضه من فلوس مودرن.. وأنا مش "عبدة كفته"